Unold UNO 48816 - Reviews

yoghurtijs
Grote vulopening

frans1234567890 06-08-2013 Product jaar of meer in bezit

5,7
Na ongeveer 25x gebruik over een jaar of drie is een van de tandwieltjes van de motoraandrijving weggesleten. (Schat kostprijs op 1 euro) Echter er zijn nergens ter wereld onderdelen te verkrijgen voor dit apparaat (dit zal ook gelden voor de gelijksoortige DOMO En Princess modellen). Ik kan dus het apparaat van 160 euro weggooien omdat een dergelijk onderdeel niet te verkrijgen is. Voortaan alleen nog maar degelijke merken met serviceafdeling.

Brigadier Dog 16-01-2012 Product paar dagen in bezit

Na lang twijfelen toch maar deze ijsmachine gekocht. Het is een degelijke ijsmachine, die bij gebruik niet echt heel veel geluid maakt. Het gebruik en schoon-maken is eenvoudig. Alleen jammer dat de onderdelen niet in de vaatwasser mogen. In de gebruiksaanwijzing staan een aantal recepten. Ik heb nu 1 maal softijs gemaakt en degene die het hebben geproefd vonden het heerlijk en wilden meer.

eddy 72 23-11-2009 Product paar weken in bezit

na lang lezen en kijken besloten om dit apparaat aan te schaffen. zeer gebruiksvriendelijk apparaat, lekker ijs, ik ben nu aan het proberen om qua tijd de juiste dikte te krijgen. degelijkheid is te kort om over te oordelen, de messen zijn van kunstof

yotinus 01-07-2009 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze ijsmachine nu een paar dagen.
Een vergelijkbare machine uit deze klasse, maar wel een zeer betaalbare. (de goedkoopste)
Deze machine is zeer eenvoudig te gebruiken en maakt bijna geen lawaai, als een zeer stille koelkast.
En makkelijk schoon te houden, geen vaatwasser nodig, even afspoelen en klaar.
Ijs komt er kant en klaar uit.
Dit is een Duits merk en verwacht daardoor een deglijke machine in huis gehaald te hebben.

Andy