Magimix 11121

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix 11121 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Leon 31-03-2016

Kuip binnen twee jaar lek

Geschreven voor: Magimix 11121

Binnen twee jaar is de kuip lek. De koelvloestof komt uit de naad aan de bovenkant en vormt blauwe kristallen. Ik heb de kuip niet met te heet water schoongemaakt.
Ook de aansluiting van het motordeel op de kuip liet te wensen over.
Ik had mee verwacht van een merk als Magimix.

Jane Cannuck 23-06-2013
Geschreven voor: Magimix 11121

Ben niet tevreden! Goedkope plastic onderdelen kunnen zo kapot gaan en een hele gevecht om de deksel op apparaat te zetten zodat het past, zodat de motor aan kon, was bang dat ik iets kapot zou maken... Ijs geen gladde structuur maar ijskorrelig, lijkt niets op ijs uit een ijssalon of winkel. Ga hem terug sturen en toch iets meer uitgeven voor iets wat hopelijk wel degelijk is en lekkere ijs maakt. Ben verbaasd dat de andere 2 reviews wel positief zijn.

anneke Super tevree 08-12-2009
Geschreven voor: Magimix 11121

Super ijs ! Heerlijk en simpel. Dat wordt smullen met de kerst.
Enig nadeel is dat er een kort receptenboekje bij zit, maar internet is een uitkomst.
Zeer te vrede over deze machine. Lekker stil en na een half uur heerlijk ijs.

hans timmermans 15-07-2008
Geschreven voor: Magimix 11121

Prima machine, probleemloos mee te werken, lekker snel. Mooie textuur van het ijs (mits goede recepten gebruikt worden :-)