SteamOne Dualys Plus

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne Dualys Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruben 22-06-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: SteamOne Dualys Plus

Ik mocht de SteamOne Dualys testen en ik was onder de indruk van de kracht van het apparaat. de kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon door simpelweg een paar keer met de stoomkop langs de stof te gaan. Let op: je moet de stof wel echt aanraken met de stoomkop, anders werkt het niet. (bij mij ging dit eerst mis).

De stoomkop ligt ook wel lekker in de hand.

mindere punten aan het product vind ik dat er niet echt een duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit en dat het snoer niet mega lang is.

Pluspunten

• veel stoomkracht
  • meerdere standen
  • ligt fjn inde hand
  • snel resultaat

Minpunten

• gebruiksaanwijzing niet echt duidelijk
  • relatief kort snoer

Manon 20-06-2018

Fijn product

Geschreven voor: SteamOne Dualys Plus

Deze steamer bevalt mij erg goed. Ik heb hem nu een paar weken en ik heb de handigheid inmiddels te pakken. Sinds ik deze steamer heb, heb ik geen strijkijzer meer aangeraakt! ik kan echt alle soorten kleding ermee stomen.

De steamer werkt fijn vanwege de instelbare stoomhoeveelheid. verder is het ook een erg mooi product om te zien.

Pluspunten

• Instelbare stoomhoeveelheid
  • voor alle soorten kleding
  • mooi ontwerp

Minpunten

• de kledinghanger is een beetje iel
El80 04-08-2018

Hoi Manon,

Hoe bevalt de stomer nu? Is het echt een volwaardige vervanger voor een strijkijzer? Gr El