Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV285NRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

a*********@h****** 07-02-2024

Geweldige koel/vries combinatie

Mooi disign

Geweldige ruime koelkast

Drie overzichtelijke vries lades

In een woord geweldige afwerking voor deze prijs.
webcare-7 07-02-2024

Wow een 10!
Fantastisch dat jij zo tevreden bent met de koel- vriescombinatie. Het mooie design, de handige indeling en ruimte bevallen jou gelukkig goed.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Erik andrade 24-01-2024

ETNA KOEKAST A

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Wij zochten een goede en nette koelkast die mooi in onze nieuwe huis zouden passen. Etna werd het voor ons na winkel in en uit geweest te zijn. Wij zijn er heel erg blij mee en dat het 5 jaar garantie heeft vergeleken met alle andere koelkasten die we hebben gezien en die hadden een garantie van 2 jaar. Met all dat gezegd zijn wij super blij.

Pluspunten

• En en uit knop
  • Temperatuur
  • Piepgeluid
  • Ruimte

webcare-7 25-01-2024

Beste Erik,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review met dit fantastische cijfer. Fijn om te lezen dat het design zo goed bevalt. De verlengde garantie is ook een plus!
We wensen je nog veel koelplezier!

K**********@g******** 24-01-2024

Mooi en energie zuinig

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Het is een erg mooi, groot, zwart en energie zuinig koelvries combi. Ook erg ideaal dat er no frost op zit

Pluspunten

• No frost
  • Energie zuinig

webcare-7 24-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe koel-/vriescombinatie van ETNA!
De energiezuinigheid en no-frost bevallen jou gelukkig goed.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van je aankoop!

Frans 21-11-2023
  • Product gekregen

zeer goede koelvries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

De koelvries combinatie werkt heel goed en is no frost , veel ruimte in de koeling

Beste Frans,

Een topscore, dat doet ons natuurlijk goed!
Goed om te lezen dat je blij bent met de ruimte en de no frost!

We wensen je nog veel koelplezeir!

Edwin Bekelaar 23-10-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Na zoeken online is deze koel Vries combinatie er uit gesprongen en dat een vriendin tegen mij zij dat Etna tegenwoordig een A merk is. Vooral de hoogte en strak design. En de Energie klasse D . Ik heb deze koelkast 2 weken nu en ik hoor geen geluid wat ik met mijn oude koelkast wel had. Ben zeer tevreden vooral voor deze prijs. Ben er blij mee

Pluspunten

• Top hoogte !
  • goede verlichting geen geluid stille koelkast

Minpunten

• Nog niet ervaren
  • Nog niet ervaren

d**s@h**l.com 28-09-2023

Mooi compacte koel/vries combinatie met veel volume.

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Mooie koel/vriescombinatie. De geborstelde afwerking van de zwarte versie is gezien de prijsklasse van deze koelkast boven verwachting. Hij maakt weinig geluid en is makkelijk op zijn plaats te zetten dankzij de wieltjes aan de achterkant. De koelkast werd netjes verpakt bezorgd en kon direct aangezet worden. Ben zeer tevreden over dit apparaat. Voordeel van deze koelkast is dat hij 60 cm diep is en daarmee past hij perfect in een kleinere keuken.

Pluspunten

• Geborstelde afwerking deur
  • Volume
  • 60 cm diep (handig voor kleine keuken)
  • No Frost
  • Makkelijk in te delen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Goed om te lezen dat je blij bent met het design, de grootte en natuurlijk de makkelijke aansluiting.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

n**1@g**l.com 26-09-2023

Test koel/vries combinatie van Etna.

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Mooie koelkast ook gezien de prijs.
Jammer dat je de temperatuur niet
apart kunt instellen, en ook niet kunt aflezen. Wel mooi dat hij voorzien is van het invertercompressor systeen wat energie zuiniger werkt.

Pluspunten

• Mooi en prijs is prima
  • Voorzien van inverter/compressor

Minpunten

• Koel en vries gedeelte niet apart in testellen.
  • Geen tempëratuur aflezing

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe koelkast.

We wensen jou heel veel toe van jouw apparatuur!

i**9@g**l.com 25-09-2023
Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Ik vind het prima koelkast bovendien een mooie style .
Heel ruim van binnen .ik ben heel blij mee

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van de review. Goed te lezen dat je zo blij bent met de inhoud en het design.
We wensen je nog veel koelplezier!

j**7@g**l.com 19-09-2023

Mooi maar net dat ene puntje

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

De koelkast ziet er echt prachtig uit en omdat hij min of meer in de huiskamer staat(open keuken in het verlengde van de huiskamer) gekozen voor zwart dat een mooi geheel vormt met de rest van het interieur. Het is alleen balen dat vanaf dat 1 zich al 8js vormt in het midden van bovenste diepvries ladder en bovenaan de diepvries deur bovenaan in het midden. Bij nader onderzoek blijkt dat de rubber van de diepvries deur helemaal niet aansluit, bovenaan in het midden, waardoor de ijsvorming ontstaat. Heb dit gemeld bij MediaMarkt,waar ik dit product heb gekocht, maar wacht nog op een oplossing. Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend!!

Pluspunten

• Mooi
  • Stil

Minpunten

• Diepvries deur sluit niet goed af

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je blij bent met het design van de koelkast.
Jammer dat het rubber niet goed blijkt te sluiten. Ik hoop dat er in de tussentijd contact is geweest voor eventuele reparatie. Mocht je nog niks hebben gehoord neem dan contact met ons op via 088-8821803.
We wensen je nog veel koelplezier.

i**l@h**l.com 11-09-2023

Top aankoop

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Mooie zwarte kleur, veel ruimte binnen in, bierflessen kunnen rechtop staan,weinig geluid!
Top aankoop

Pluspunten

• Stil
  • Veel ruimte
  • Mooie zwarte kleur
  • Bierflessen kunnen rechtop staan
  • Stil
  • Veel ruimte
  • Mooie zwarte kleur
  • Bierflessen kunnen rechtop staan

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe koelkast.
De inhoud en het design bevallen jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel koelplezier!

Olden 13-08-2023

Heel goede koel-vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Ik heb deze koelkast, na een lange zoekactie gekocht bij Bemmel en Kroon. Goed informatie, en ook
snelle, goede communicatie en prijs beviel me ook goed. Ik heb genoeg gehad van een 800 euro dure
koel-vriescombinatie van Bosch, die ging na 3,5 jaar later kapot. Wat doe je met een volle vries deel ?
Alles weggooien ! Ik heb geen goed woord voor Bosch en ook voor die "Wettelijke garantie regeling" !
Nadat zoeken en vergelijken heb besloten Etna KCV285NRVS-01 te bestellen. Het is heel ruim in
vergelijking met andere kasten van dezelfde maten. Zo ver ik zie werkt goed en koelt / vriest ook goed.
Ik kan natuurlijk niets zeggen over duurzaamheid van deze koelkast, zoals ik al aangegeven, zeer solied
ogend Bosch koelkast verrast me ook. Zo een onzekerheid heb je bij alle producten. Zeker, met al die
elektronische componenten die zeer storing gevoelig zijn kunnen we nooit met zekerheid over
duurzaamheid spreken. Eerdere producten met veel mechanische onderdelen deed je veel jaren mee.
Kortom ,ik ben momenteel zeer tevreden over dit product met alleen een kant tekening : Etna heeft
temperatuur van vriesdeel gekoppeld aan regelbare koelgeteelte, geen aparte regeling dus . verder
zeer goede mogelijkheden, goede isolatie en een betrouwbare compressor zit er in dat bij veel
duurdere merken noot voorkomt !

Pluspunten

• Ziet het goed uit,
  • Goed geïsoleerd,
  • Een zeer betrouwbare compressor,
  • Super vriezer,
  • Ruime koelgedeelte, en 96 liter vriezer

Minpunten

• Geen aparte temperatuur regeling

Officiele reactie van Atag 15-08-2023

Beste Olden,

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat jouw vorige koel-/vriescombinatie van een ander merk na een korte periode al defect is geraakt!

Gelukkig geef je aan tevreden te zijn met jouw nieuwe model van ETNA.
De ruime indeling bevalt jou goed!
We hopen natuurlijk dat jij heel lang kan genieten van jouw nieuwe toestel.

Tip! Mocht je het nog niet aangemeld hebben voor extra garantie, dan kan je dit kosteloos doen via de website van ETNA: www.etna.nl (onder kopje Service en garantie). Je krijgt dan naast de 2 jaar wettelijke fabrieksgarantie ook nog 3 jaar extra kwaliteitsgarantie.

j************@g******** 09-08-2023

Top koelvriescombinatie!

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Sinds een week deze mooie koelvriescombinatie in mijn open keuken! Fijn dat hij weinig geluid maakt, alleen een korte toon af en toe. De inhoud van de vriezer is heel ruim en de koelkast zelf ook. Ik heb er wel een tray uitgehaald zodat ik wat hogere spullen goed kwijt kan. De kleur is heel neutraal, valt niet teveel op in een open keuken, maar wel chique. Ook fijn dat je gratis nog 3 jaar extra garantie krijgt bij registratie. Ook blij met de prijs, kortom heel tevreden. Dat de temperatuur in de koelkast op elke tray hetzelfde is en dat je nooit hoeft te ontdooien is natuurlijk ook perfect!

Pluspunten

• Temperatuur in koelkast overal gelijk
  • Mooi en ruim
  • Makkelijke temperatuur instelling

Minpunten

• stil, maar toch een korte toon iedere 5/10 min

Officiele reactie van Atag 10-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe koel-/vriescombinatie!
De indeling is naar wens aan te passen en het toestel oogt gelukkig ook mooi.

Je geeft aan dat het toestel telkens een geluid maakt. De compressor zal af en toe aanslaan. Mocht je hier toch over twijfelen, neem dan even contact op met onze Service. We zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 88 21 803 (werkdagen 08:00-20:00 uur en zaterdag 08:00-16:30 uur)

We willen je heel veel plezier toewensen van jouw aankoop!

j*********@h********** 28-07-2023

Top

Geschreven voor: ETNA KCV285NRVS

Hele goede fijne mooie ijskast.. ben er blij mee doet het goed en veel ruimte overzichtelijk

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10 😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte in de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

j********@g******** 27-06-2023

Geweldig koel/VRIES combinatie.

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Wat een heerlijk koel vries combinatie. Dat is heel lang geleden. Hij voldoet ongelofelijk aan onze verwachtingen. In de koelkast is alles goed koel, het vriesgedeelte vriest prima maar zonder dat er allemaal ijs op de levensmiddelen zit. De groente la in de koelkast is lekker groot kan veel in. De koelkast is iets hoger waardoor bv bierflesjes recht op kunnen staan. Ik ben dik tevreden over deze koel vries combinatie kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Fijne temperatuur in zijn geheel
  • Geen ijs meer in het vries gedeelte

Minpunten

• Is niet heel zuinig
  • Een handvat was fijner geweest

Officiele reactie van Atag 29-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!
Wat leuk om te lezen dat de koel-/vriescombinatie helemaal aan jullie verwachting voldoet 😀
De bierflesjes kunnen rechtop en ook de groentelade is lekker ruim.

Misschien goed om te weten: Het energielabel van deze koelkast (D) is al het nieuwe energielabel!
Dit komt dus ongeveer overeen met de oude A++ of A+++

We wensen jullie heel veel plezier toe van jullie nieuwe koel-/vriescombinatie.

Femke1099 27-06-2023

Mooie design koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Ik heb de ETNA koel/vries combinatie mogen testen, het is een mooi apparaat om te zien en erg ruim van binnen. Pluspunt vind ik het bedieningspaneel tegen de bovenzijde van de koelkast zodat je het eerste schap optimaal kunt benutten. Klein minpunt vind ik de lichte deuren je moet goed opletten dat die dicht. Verder vind ik het geluid net wat teveel.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Bediening paneel
  • Erg ruim

Officiele reactie van Atag 28-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de koel-vriescombi getest hebt en jouw ervaringen deelt! Fijn dat jij tevreden bent over de ruimte en indeling! Jouw feedback nemen wij mee in de ontwikkeling van onze nieuwe producten.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Luke 23-06-2023

Zeer stille stijlvolle koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Vanwege de kleur en strakke vormgeving is dit een vrij tijdloze koelkast die gemakkelijk weg te zetten is in vrijwel iedere keuken. De stille werking van deze koelkast is een heel groot contrast met mijn andere koelkast die je regelmatig aan hoort slaan.
Ik ging er vanuit dat de koelkast 24 uur stil moest staan zoals vroeger altijd het geval was, deze mocht echter na 4 uur al aan, top! Kon zo m'n spullen over zetten van de een naar de ander.
Ook is deze koelkast vrij zuinig in verbruik en heeft een eco stand! Al met al top.
Waarom dan geen 10? Enkele kleine puntjes;
De Koel-vries combi heeft maar één koelzone waardoor je niet los de temperatuur van het vriesvak en de koelkast kunt regelen
De deuren gaan niet geleidelijk dicht maar hebben net voordat ze sluiten een klein obstakel zitten, dit is waarschijnlijk om de deur dicht te trekken als die maar een klein beetje open staat, echter merk ik in de praktijk juist dat het er vaker voor zorgt dat ik de deur niet ver genoeg dicht doe waardoor deze weer terug open geduwd wordt.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Zuinig

Minpunten

• één koelzone
  • sluitsysteem van deuren soms onhandig

Officiele reactie van Atag 26-06-2023

Beste Luke,

Wat leuk dat jij deze koel- vriescombinatie getest hebt! Het doet ons natuurlijk goed dat jij zo tevreden bent met dit mooie toestel. Het mooie design is vast een plaatje in jouw keuken! Ook de snelle en eenvoudige installatie bevallen jou goed. De kleine puntjes nemen wij direct mee in de ontwikkeling van onze producten, zo werken wij iedere dag aan verbetering!

Jbarsd 18-06-2023

Prima en nette koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Na enkele weken van testen van de ETNA KCV285NZWA koelkast, kan ik met zekerheid zeggen dat deze een uitstekende keuze is. Bij het plaatsen van de koelkast was ik aangenaam verrast dat ik hem al na 4 uur kon aanzetten, en hij bereikte snel de gewenste temperatuur. Met 3 ruime planken en een handige schuiflade in het koelgedeelte biedt deze koelkast voldoende opbergruimte voor al mijn voedsel. Wat me ook opviel, was het feit dat de koelkast vrijwel geruisloos werkt, waardoor het een plezier is om in de keuken te zijn zonder hinderlijk geluid. Bovendien is het automatische anti-vriessysteem een fantastische eigenschap die ik echt waardeer. De elegante zwarte kleur van de koelkast past naadloos in elk interieur. Kortom, de ETNA KCV285NZWA is een betrouwbare en functionele koelkast met handige functies, en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Anti vries systeem
  • Weinig geluid

Minpunten

• Vlekken op de koelkast

Officiele reactie van Atag 20-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je de koelkast mag testen en deze je zo goed bevalt.

De koelkast was gelukkig snel op temperatuur en door de ruime indeling zijn de boodschappen snel opgeruimd. Wel zo fijn met dit warme weer!

Je geeft in de minpunten aan dat er vlekken op de koelkast zitten. Zit er een beschadiging of wil je graag schoonmaakadvies? Je mag ons dan een e-mail sturen met daarin je contact- en adresgegevens en een kopie van deze review. Dit mag je sturen naar webcare@atagbenelux.com. We kijken dan graag met je mee!

We wensen je veel koelplezier toe.

Sandra lubbersen 15-06-2023

Stille ruime koelvries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Wij mochten deze koelvries combinatie testen. Bij levering werden wij gelijk enthousiast over het design. Je ziet hem op een afbeelding, maar dat is toch anders. Hij is aan de buitenkant volledig zwart. De koelkast is vrij stil wat voor ons prettig is met een kleine woonkamer met open keuken. Ruime opslagcapaciteit met een aparte lade voor bijvoorbeeld je groente. Dit vinden wij erg praktisch, en het houdt onze producten langer vers. De vriezer heeft 3 lades wat voor ons perfect is. Genoeg ruimte voor al je vis vlees of vega producten.

Pluspunten

• Genoeg capaciteit
  • Koeld gelijkmatig

Officiele reactie van Atag 16-06-2023

Beste Sandra,

Een 10 😄 wat een prachtig compliment! Wat leuk dat je deze koel/-vriescombinatie mag testen.
Het mooie design en het stille geluid spelen zeker mee in jouw beoordeling! Ook de ruime indeling is gelukkig naar wens.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je nog veel koelplezier toe!

Marcel Methorst 15-04-2023

Etna jazeker wel.

Geschreven voor: ETNA KCV285NZWA

Mooie koelvriescombinatie, zeer geruisloos en houdt alles op de perfecte temperatuur, prijs -product precies goed.mooie kleur ook.

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste Marcel,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de koelkast.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke