Siemens WM16T420NL - Reviews

Dante Riepe 17-04-2018

SIEMENS WM16T420nl WASMACHINE

HEB deze wasmachine nu 2 weken in gebruik en ben er erg over te spreken was is super wit en schoon dus waar voor je geld

Pluspunten

• korte wasprogramma
  • energie zuinig
  • stil bij wasen en centrifuge

Minpunten

peter 20-04-2018

goede service

goed product wast naar behoren ,en de was komt er goed droog uit. alles en een goede uitbreiding van mijn siemens verzameling

ron 15-04-2018

geluidsarm en zeer droge was

Door de uitstekende ervaringen van kennissen overgestapt op Siemens. De lage prijsklasse heeft geen enkele invloed op de kwaliteit van het wassen. Was komt er bij droog uit door de hoge toeren van 1600 en het apparaat staat op zolder naast de slaapkamer maar produceert nauwelijks geluid zodat we in de daluren kunnen wassen. De verkorte wascyclus heeft geen enkele invloed op de waskwaliteiten. Dus een aanrader.

Pluspunten

• toeten, dorege was
  • verkorte wascyclus
  • geluidsarm

Minpunten

• had hem eerder moeten kopen

Lourence van der Linden 06-04-2018

Stoer uiterlijk en een duidelijk gebruikspaneel

- Ging voor een Bosch maar werd Siemens, ook vanwege de aanbieding.
- Het apparaat ziet er modern uit en heeft een geweldig gebruiksgemak. De uitgebreide wasprogramma's laten niets te wensen over. Heb hem nog maar net maar heb het gevoel of dat ik hem al jaren in huis heb.
Last but not least.. het wasresultaat is ook voortreffelijk en alles op een zeer acceptabel geluidsniveau!

Pluspunten

• comfortabel gebruiksgemak
  • stevige ophanging van deur