Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller op Kieskeurig.nl.

MBruno 12-06-2021

ne pas hésite a acheté

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Un produit qu'il faut absolument avoir chez sois car un moment où l'autre l'anti-bouloche va servir car ils est très utiles pour enlever les bouloches des pulls, bonnet où autre textile.

Anne Marg 11-06-2021

‘Nieuw’ vest

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Mijn vest had behoorlijk veel pillen. Verwijderen ging makkelijk. Ik heb het in een aantal etappes gedaan. Kost tijd maar weinig moeite.

Anoniem 03-02-2021

Kleding is weer als nieuw

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Voor kinderkleding leggings en jassen ik gebruik de ontpiller voor vanalles! Zorg er wel voor dat je de stof echt goed plat hebt liggen bijv. Op je strijkplank, harde ondergrond/ kussen zodat je niet per ongeluk gaatjes maakt. Neem ook goede batterijen bij het product, van bijv. Philips zelf voor een langere levensduur van de batterijen tijdens het gebruik. Met grote kledingstukken kan het weleens hard gaan namelijk!

de Groot2020 14-10-2020

Handig apparaat om pluizen te verwijderen

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Het product is goed om te gebruiken voor het verwijderen van pluizen op wollen truien en/of blazers. Hiermee heb ik een wat oudere wollen blazer pluisvrij gemaakt, zodat ik hem nu weer met plezier kan dragen! Ideaal.

Van Gool 05-09-2020

Het product is stuk

Het product is al kapot
In het kledingstuk was amper een plooitje te zien en daarop is het blijven steken
Ik heb het apparaatje helemaal proper gemaakt en het weigert nog steeds dienst
Dus zeker niet te gebruiken door kinderen

GoRut 14-07-2020

Simpel en doeltreffend

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Simpel toestelletje dat snel de pluisjes van je textiel snijdt. Indien je veel oppervlaktes ontpluist, moet je wel af en toe eens het reservoir leegmaken.

Blendertester 13-08-2019

Makkelijk te gebruiken en zeer goedkoop

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Zeer makkelijk te gebruiken en ook nog eens fijn om mee te nemen. Leg hem gewoon in de auto en neem hem overal mee naartoe.

mark74 01-05-2019

Apparaatje doet z'n werk goed, extra mesjes zijn vereist

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Ik werk heel fijn met dit apparaatje en ben zeer enthousiast.

Bij ervaring weet ik wel dat de mesjes bot zullen worden.

Daarom is het nodig een extra mesje als service in de doos te voegen.

En er mesjes te koop moeten zijn ter vervanging.

Fonneke 01-05-2019

Apparaatje doet z'n werk goed, extra mesjes zijn vereist

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Ik werk heel fijn met dit apparaatje en ben zeer enthousiast.

Bij ervaring weet ik wel dat de mesjes bot zullen worden.

Daarom is het nodig een extra mesje als service in de doos te voegen.

En er mesjes te koop moeten zijn ter vervanging.

Pluisweg 09-02-2019

Verbluffend

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Boven verwachting. Trui ziet er als nieuw uit! Gewoon jammer dat ik geen voor-na foto kan plaatsen. Aanrader, zeker voor dit geld.

JVDBe 09-02-2019

Verbluffend

S 20-11-2018

doet wat t moet doen

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

De ontpluizer werkt goed. Doet wat t moet doen. Alleen let wel op dat je t erna goed schoon maakt. Anders doet de motertje traag

MarleenK 13-03-2018

Geweldig

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Had geen wonderen verwacht, maar kreeg deze wel. T-shirt zag er na gebruik weer uit als nieuw en bleef na de was ook nog mooi. Het apparaat is makkelijk in gebruik, is erg simpel en doet dus wat het belooft. Let er wel op dat de kleding goed glad is voordat je de ontpiller gebruikt, want anders kunnen er gaatjes in de stof worden gesneden. Dit geldt ook voor naden, omdat deze wat dikker en dus hoger zijn dan de rest van de stof.

Zane 06-02-2018

Ontzettend nuttig

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Het wordt vaker gebruikt dan ik had verwacht! Gelukkig houdt dat baterij best lang vol. Als ik dat wist, had ik gelijk die grotere oplaadbare versie gekocht. Hiermee bespaar je geld aan kleding te kopen.

Jorikke 04-10-2016

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Ik was van te voren niet helemaal zeker of deze ontpiller wel zou werken, maar eigenlijk valt het alles mee. Als je een groot oppervlak wil doen, dan is het best even werk, maar het resultaat is prima. Met grote pillen heeft hij wat meer moeite dan met kleine, maar hij pakt ze uiteindelijk goed en je spullen knappen er echt van op. De pillen komen in het reservoir in het handvat, dus dat kun je daarna makkelijk legen. Het apparaatje is heel makkelijk helemaal uit elkaar te halen en schoon te maken.

Marjet68 26-03-2015

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Voor het verwijderen van stofpluisjes Ontpiller

Geweldige aankoop, al mijn truien weer als nieuw, net als de wollen jas die ik al bijna had weggedaan. Zeer aan te bevelen!