Princess 332850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Princess 332850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ErnstdeRooij79 19-11-2018

Kwaliteit voorop

Geschreven voor: Princess 332850

Heb dit apparaat gekocht samen met een 332846 - een handzame versie. Alhoewel dit apparaat wat groter is, is hij mij enorm bevallen. Als werknemer in een appartement, met een hekel aan strijken biedt dit apparaat een perfect alternatief. Waar de handzame versie enkel kan opfrissen en wat grovere vouwen kan camoufleren, kan dit apparaat ook echt strijken. Het strijkbord is niet heel groot, maar een perfect formaat om overhemden toch netjes op te frissen, met de mogelijkheid bijvoorbeeld kragen wèl echt te strijken. Door de verkoper is mij verteld dat de strijkzool de stoom een tweede maal verhit, waardoor "droge" stoom zou ontstaan, wat nog betere resultaten geeft. Dat geloof ik dan maar op zijn blauwe ogen ;-)

Voor mij is met name het compacte alternatief vergeleken een strijkplank en het snelle werken een plus. Gebruik het verder niet voor gordijnen ofzo, maar daarvoor is hij eventueel ook geschikt, doordat het apparaat uitneembaar is uit zijn basis. Kortom:

+ Goed alternatief voor strijken
+ Compact formaat
+ Perfect apparaat voor stomen
+ Mooi design
+ Handig Display voorop
+ Strijkbord als aanvulling op waar alternatieven tekort komen

- Luxe apparaat, bergen strijk gaan sneller met een grote strijkplank

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitgebreide kledingstomer
  • Strijkplank
  • Doet waarvoor hij bedoeld is

Minpunten

• Vooral voor snel opfrissen