Philips Steam&Go 1000W, tot 20 g/min Handheld kledingstomer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go 1000W, tot 20 g/min Handheld kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Nikki98 17-01-2018

Fijn en makkelijk product.

Ik heb de kledingstomer van Philips getest en ik ben ontzettend tevreden over dit product, en ik zou dit product zeker aanbevelen.
Hij is makkelijk in gebruik, snel opgewarmd en de kleding wordt weer helemaal kreukvrij en ruikt fris. Ook de warmtehandschoen die meegeleverd wordt is fijn en kan goed bij dit product gebruikt worden.
Het enige minpunt vind ik, wanneer je de kledingstomer op de kleding houdt ontstaan er watervlekken. Deze zijn er wel snel uit maar als je snel de kleding weer wilt gebruiken is dif niet erg praktisch.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kleding voelt fris en is kreukvrij
  • Makkelijk verwarmd

Minpunten

• Watervlekken bij aanraking van de kleding

eva123 11-01-2018

Dit product is zeer compact en werkt perfect

De Philips Steam&Go GC350/40 is ontzettend handig. Juist omdat je hem even snel kunt gebruiken zonder en het apparaat in mum van tijd is opgewarmd, de ideale oplossing om even snel iets kreukelvrij te maken. Het waterreservoir is perfecte formaat waardoor je voldoende kan strijken/stomen zonder dat het apparaat zwaar is en onhandig wordt. Het snoer is ontzettend lang waardoor je eenvoudig een overhemd bv. aan de een deur kunt hangen en kan beginnen met het stomen. Wij hebben het apparaat op verschillende stoffen gebruikt en uit elke stof verdwijnen de kreukels maar vooral aanrader voor iedereen die even snel nog het eentje kledingstuk kreukvrij wil maken of opfrissen!

Pluspunten

• gemakkelijk en eenvoudig in gebruik
  • zeer goed resultaat
  • razendsnel warm,
  • snel kleding kreukvrij maken of opfrissen

Minpunten

• minder geschikt voor veel kleding achter elkaar

Frida59 11-01-2018

Het is een handig product

Ik vind het een mooi handzaam apparaat qua uitstraling en gebruik. Het waterreservoir is niet groot, daarom zie ik het meer als een bij product. Geen vervanger van het strijkijzer. Handig om mee te nemen op vakantie bijvoorbeeld en voor kleding die je niet makkelijk kan strijken is het ideaal.
Even de kreukels eruit en daar voldoet het prima voor.

Pluspunten

• handzaam
  • snel op temperatuur
  • handig om mee te nemen voor vakantie
  • mooie uitstraling

Minpunten

• klein waterreservoir
  • die handschoen zit niet stevig valt gauw af

Anne198 03-01-2018

makkelijk in gebruik, snel op temperatuur

De handheld kledingstomer is zo op temperatuur en klaar voor gebruik. Het waterreservoir is niet zo groot maar het bijvullen gaat makkelijk onder de kraan. Doordat het reservoir niet zo groot is, is het apparaat ook niet zwaar in de hand waardoor het gebruiksgemak groot is, meerdere kledingstukken achter elkaar stomen is geen probleem. Reservoir hoeft ook pas na 3 a 4 kledingstukken bijgevuld te worden.
Ik gebruik de handstomer vooral om kleding op te frissen en om delicate stoffen te strijken. Luchtjes (etensluchtjes etc) verdwijnen snel en de stof blijft mooi. Delicate stoffen ontkreuken makkelijk door de stomer, het wordt echter niet zo strakglad als een stoomstrijkijzer.

Pluspunten

• licht in de hand
  • snel klaar voor gebruik

Minpunten

• geen vervanging voor een strijkijzer

Kim 03-01-2018

Makkelijk in gebruik

Ik heb dit product mogen testen en ben blij verrast. Ik vind dat hij de kreukels beter verwijderd dan verwacht. Als ik een broek moet strijken dan pak ik wel mijn strijkbout erbij.
Ik heb hem ook meegenomen op vakantie om wat shirtjes mee te kunnen opfrissen.

Pluspunten

• handzaam
  • snel warm

Noortje26 30-12-2017

Goed alternatief voor de stomerij

Ik heb de Steam&Go nu al een paar dagen getest op verschillende stoffen. Ik was eerst bang dat het op synthetische stoffen zou branden, maar het is helemaal goed gegaan. Voor de hardnekkige kreukels kun je beter de strijkijzer pakken, maar voor de lichte kreukels of als je haast hebt is dit een prima oplossing. Ook voor de geurtjes is het een goede oplossing, Met de opzetborstel kan ik lichte pluis van mijn zwarte wollen jas verwijderen. Scheelt weer een bezoekje aan de stomerij!

Pluspunten

• Prima prijs-kwaliteitsverhouding
  • Makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht
  • Luchtjes verwijderen

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Had wat meer power gemogen
  • Haartjes opzetborstel verbuigen snel

Al 28-12-2017

Super snelle handstomer voor dagelijks gebruik

Ik gebruik dit product nu enkele weken en hij is ontzettend makkelijk en fijn in gebruik. Het reservoir is wat klein, maar hij heet niet voor niks de steam & go. echt perfect voor dat ene kledingstuk wat je nu aan wil, maar wat een kleine opfrisbeurt kan gebruiken. Hij is super snel warm en koelt ook snel weer af. in tegenstelling tot een strijkijzer, waarbij je goed op moet letten waar je hem neerzet na gebruik.

Pluspunten

• lang snoer
  • warmt snel op en koelt snel af
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• waterreservoir klik je snel los
  • mis een opberger/houder

EOttens 24-12-2017

Handig apparaat voor kleine kreukels en lichte geurtjes

Het apparaat is groter dan ik verwacht had.
Het waterreservoir is net te klein als je meerdere kledingstukken wilt stomen. Bij het stomen gebruik je maar 1 knop, wat handig is. Maar ik schuif geregeld per ongeluk het waterreservoir los, geen ramp maar ook niet handig. De kleuren van het apparaat vind ik mooi. Grote kreukels en sterke luchtjes (zware parfum of frituur etc.) krijg je er niet mee uit. Maar voor een snelle opfrisser is het een handig apparaat.

Pluspunten

• Kraanwater gebruiken
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Zware luchtjes en kreukels niet verwijderbaar
  • Klein waterreservoir

Stephanie 23-12-2017

Perfect voor dat shirt/overhemd in de ochtend

Kleding moet je ergens aan ophangen, met de ene hand de kleding glad trekken en met de Handheld eroverheen. Is even wennen aan het begin, omdat het even een trucje en handigheidje is. Werkt verder snel en prettig (binnen 45 seconden volledig opgewarmd en koelt relatief snel af). Is een vrij groot apparaat, maar kleiner dan een strijkbout en zeker kleiner dan een strijkplank. Heel prettig dus als opbergruimte beperkt is, of je veel moet reizen met bijvoorbeeld overhemden in je koffer. Ik zie het niet als een vervanger voor de strijkbout, want als ik veel kleding moet strijken vind ik het zelf effectiever om toch de strijkplank tevoren te halen. Maar voor dat ene shirt in de ochtend net voor je naar je werk gaat, waar je toch een lelijke vouw in ziet zitten is het geweldig! Het waterreservoir is ook relatief klein, dus met een paar shirts moet je hem toch (vrij gemakkelijk) bijvullen.
Design: tsja, roze. Had ook wit met zwart kunnen zijn en oogt daarom misschien wat vrouwelijk. Design is verder vooral functioneel. Stroomdraad is lang genoeg.
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Snel heet en werkt snel
  • Compact
  • Perfect voor op reis
  • Effectief

Minpunten

• Niet perse een vervanger voor de strijkbout
  • Klein waterreservoir
  • Bijgeleverde handschoen onhandig (materiaal)

Elzj 22-12-2017

Handig voor erbij, maar vervangt het strijken niet

Handig in gebruik en erg licht van gewicht. Vooral te gebruiken om kleding op te frissen of kleine kreukels uit jurkjes of topjes te halen. Vooral met de borstel kan je goed jasjes stomen, maar probeer er niet een overhemd kreuk vrij te krijgen. Het zou misschien wel lukken, maar dan ben je sneller met een strijkijzer.
Verder is het water reservoir niet erg groot, maar gebruik je het, net zoals ik, in de badkamer. Moet dat geen probleem zijn.
Over het algemeen aardig verrast door dit product. Vooral over het stomen met de borstel. Ik strijk nooit en had gehoopt hiermee overhemden kreukvrij te krijgen. Dit lukt helaas niet, maar ik kan er wel een hoop andere dingen mee.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • handig voor moeilijk strijkbare kledingstukken
  • snel gebruiksklaar

Minpunten

• vervangt het strijken niet