Philips GC524/60 EasyTouch Plus SteamCo Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Dorienkro 05-12-2017

Aanrader

De eerste indruk bij het openen van de doos was dat het wel een groot apparaat moest zijn.echter nadat hij binnen 5 minuten in elkaar gezet was viel het erg mee! Hij staat nu standaard in de slaapkamer. Zonder water is hij erg licht met water is het een stevige basis voor al je stoomwerk! Even snel dat colbertje stomen, kreukens bij de rug of mouwen , de stoomstrijker krijgt ze er zo uit! Enige nadeel is dat als je het shirt anders wilt hangen je het stoompijpje niet op kan hangen :-( Verder een goed doordacht apparaat waar ik veel plezier van ga hebben!! Oh en het is zo simpel in gebruik dat zelfs mijn kinderen hem gebruiken!

Josje0505 20-12-2017

Nooit meer moeilijk doen.

Ook een hekel aan strijken? Met deze Philips easy touch is dat verleden tijd. Je kan al swingend je kreukels uit je favo jurken weg stomen. 1 nadeel je hebt nu geen excuus meer om een nieuw jurkje te kopen omdat ze na 1 keer wassen achterin je kast verdwijnen omdat je geen zin hebt om ze te strijken. Met deze easy touch wordt strijen (stomen) leuk.

Dorienkro 17-12-2017

Superhandig!

Eerste indruk was dat het wel een groot apparaat moest zijn.echter nadat hij binnen 5 minuten in elkaar gezet was viel het erg mee! Hij staat nu standaard in de slaapkamer. Zonder water is hij erg licht met water is het een stevige basis voor al je stoomwerk! Even snel dat colbertje stomen, kreukels bij de rug of mouwen , de stoomstrijker krijgt ze er zo uit! Enige nadeel is dat als je het shirt anders wilt hangen je het stoompijpje niet op kan hangen :-( Verder een goed doordacht apparaat waar ik veel plezier van ga hebben!! Oh en het is zo simpel in gebruik dat zelfs mijn kinderen hem gebruiken!

Pluspunten

• snelheid
  • bedieningsgemak
  • design
  • snel een kreukloos shirt

Minpunten

• 1 ophangplek voor stoomkop

spin33 14-12-2017

Handig te gebruiken

Na eerst de uitgebreide handleiding gelezen te hebben ben ik met dit stoomapparaat aan de slag gegaan. Makkelijk in elkaar te zetten is zeker een pluspunt. Voelt wel wat wiebelig aan maar heeft een stevige voet. Flexibiliteit zal ook wel nodig zijn ivm verschillende kledingstukken die je eraan kan hangen. Verrassend licht bij het optillen en verplaatsen. Handig waterreservoir dat makkelijk onder de kraan te vullen is. Nu kan ik aan de gang met stomen. Eerst de laagste stand geprobeerd. Mag wel iets meer stoom bij maar toch een beetje voorzichtig. Ik heb nu verschillende keren geoefend maar het blijft toch wel lastig om kreukels in de mouwen er uit te krijgen. En waar zet je zo'n apparaat neer! Neemt best veel ruimte in en ik vraag me af hoe vaak ik hem daadwerkelijk naast mijn stoomstrijkijzer zal gebruiken. Voor dagelijks gebruik zou ik hem niet adviseren.

Tanja Ursem 13-12-2017

Sceptisch maar uiteindelijk toch enthousiast

Daar staat hij dan, te shinen op zolder.
Toen ik hem in elkaar zette dacht ik, dit gaat niks worden. Veel te instabiel. Die kreukels ga ik er nooit met gemak uit krijgen natuurlijk met al die verschillende stoffen.
Maar de overhemden, de blouses, jasjes en pantalons vliegen als een gek stuk voor stuk lang het goed in de hand liggende mondstuk.
Snel op te warmen en te stellen op verschillende stoomstanden.
Het apparaat neemt wel behoorlijk wat ruimte in beslag, dus iemand die klein behuisd is, zal hier zeker niet voor kiezen.
Kinderkleding is helaas niet makkelijk te strijken hiermee, waardoor ik alsnog het strijkijzer tevoorschijn diende te halen.
Een aanrader voor iedereen die veel kleding draagt van dunne stoffen als satijn, zijde of chiffon.

Niccy15 13-12-2017

Teleurstellend

Ik vind het apparaat tegenvallen. Voor wat het kan is het een sta in de weg. De kreukels verdwijnen nauwelijks. Alleen uit een soepele stof maar duurt lang. Mijn Philips stoomapparaat kan het veel sneller. Dat maakt dit apparaat overbodig.

Minpunten

• Kop lekt heet water
  • Groot apparaat

Jen 13-12-2017

goed apparaat maar groot

is snel gebruiksklaar maar vrij onhandig om vast te houden aangezien mondstuk best heet kan worden.. maar het maakt je kleding nagenoeg kreukvrij!

Pluspunten

• snel gebruiksklaar
  • verfrist je kleding

Minpunten

• groot apparaat
  • onhandig om vast te houden

Niccy 13-12-2017

Teleurstellend

Mooi apparaat maar niet praktisch. Een goed stoomapparaat van Philips heb je meer plezier van. Dit is een sta in de weg. Kreukels verdwijnen nauwelijks.

Jen123 13-12-2017

kreukvrij!

het apparaat is snel op temperatuur en snel klaar voor gebruik alleen vind ik het lastig om vast te houden vanwege de warmte en met de andere hand het kledingstuk. De kreukels vliegen eruit. Maar ook als je het kledingstuk op een strijkplank legt en dan de stomer eroverheen laat gaan geeft het hetzelfde effect..

Cattie73 13-12-2017

Groot apparaat, maar zeer effectief!

Getest, de easy touch plus.

oke, het is nogal een groot apparaat, maar hij doet super wat ie moet doen. Strijken/ontkreukelen is zo wel erg makkelijk! Je glijdt echt zo over de kleding heen! Ideaal voor mensen die niet van strijken houden, zoals ikzelf.
Het nadeel is de grootte van dit apparaat. Het makkelijkst in gebruik is het als hij kant en klaar staat, anders moet je m steeds opbouwen en afbreken. Staat het apparaat klaar ergens in je huis, dan is het ontkreukelen van je kleding echt n makkie!

LindaG32 11-12-2017

Handig maar niet praktisch voor mij

Handig dat de stoomkop groter is dan bij de vorige versie. Als je een groot huis hebt met veel opbergruimte dan is dit een handig apparaat voor het stomen van jurken. Ik vind hem persoonlijk niet praktisch voor het stomen van blouses of broeken. Ook vind ik de accessoires (het stoomrek en de hanger) een beetje te goedkoop aanvoelen, niet heel stevig. Wel snel op temperatuur.

Pluspunten

• Snel op stoom
  • Handig voor het stomen van jurken

Minpunten

• Staat in de weg
  • Onhandig voor broeken en blouses

Jolanda2526 11-12-2017

Prima apparaat

Makkelijk snel klaar voor gebruik
Snel op stoom
Groot apparaat dat wel
Niet geschikt voor alle kleding

CrazyHeidi 04-12-2017

Overbodig apparaat

Het is echt een apparaat voor naast een strijkijzer. Maar wanneer gebruik je hm dan? Nou als je een kledingstuk vaker dan eenmaal wil dragen zonder te wassen. Daarnaast wel voor bv jassen. Persoonlijk is het voor dit weinige gebruik een dure, overbodige sta-in-de-weg. Nadelen: Het apparaat is groot en staat daardoor snel in de weg. Kinderkleding past niet op de hanger Duurt lang voordat kreukels eruit gaan Mouwen zijn bijna niet kreukloos te krijgen Onderkanten van jurkjes zijn heel lastig zonder jezelf te verbranden Unit is te laag waarddoor je al na 1 kledingstuk last van je rug krijgt Snoer is te kort Je kunt het stoomstuk niet in de hanger hangen wanneer de borstel erop zit Pluspunten: In elkaar zetten is simpel. Je kunt snel starten bij eerste gebruik. Gebruik wijst voor zich. Unit is snel gereed om te stomen. Design is netjes

Drie2 30-11-2017

Alternatief voor de stomerij

De Easy Touch is een mooie aanvulling in de strijkkamer! Ideaal om kreukels weg te halen uit kledingstukken, die je niet zo snel zou strijken. Apparaat warmt snel op en geeft een continue toevoer van stoom. Kledingstukken hang je gemakkelijk op de bij geleverde kapstok De Easy Touch is in hoogte verstelbaar, zodat je niet hoeft te bukken.

Peter0703 30-11-2017

uitzonderlijk gebruik

Het gebruik is in meerdere opzichten uitzonderlijk. Echt gemakkelijk te gebruiken, alleen je doet het gewoon te weinig. Een product wat je zelden gebruikt. Dan is het eigenlijk overbodig.

Essie15 30-11-2017

Mooi design, niet praktisch

Mooi design, maar enorm groot. Jammer dat je niet alle kleding er mee kunt strijken. Bijv. Kinderkleding past er niet op. Aan de voorkant zit een soort van verticale strijkplank. Maar als je dan de achterkant wilt stomen moet je het kledingstuk weer omdraaien. Watertank is mooi groot en makkelijk te vullen en te monteren.

martineheetik 22-11-2017

Fijn apparaat

Fijn licht apparaat. Erg makkelijk in gebruik..Ik vind de plek waar je de stoommond kan ophangen wel onhandig..Als deze hangt kan je er geen kledingstuk meer ophangen. Ook had ik het fijn gevonden als ik in de stoommond een aan en uit knop voor de stoom zou hebben..Maar opfrissen van mijn kleding en het verwijeen van kreukels ook uit zeer delicate stoffen ging heel makkelijk