De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne S-Travel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hendrie 16-09-2018

Geweldig en makkelijk

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

De SteamOne gekocht na het lezen van diverse reviews. Daar strijken beslist geen hobby van mij is en mijn man graag met een net gestreken overhemd naar zijn werk gaat heb ik dit apparaat gekocht. Wat een gemak. 's Morgens even aanzetten en een paar minuten later een keurig overhemd zonder kreuken. Heel makkelijk voor allerlei soorten kleding. Het strijkijzer gebruik nog maar zelden.

Bregje 24-03-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Ik vond het best aan de prijs.. maar ik wilde het toch graag proberen. Het gedoe elke keer met een strijkijzer vind ik niks en vermijd ik het liefst. En dat lukt! Binnen 30 seconden is hij opgewarmd en klaar voor gebruik en maak ik mijn kleding kreukvrij. Hij is het geld zeker waard en makkelijk in gebruik. Het is ook een fijne om mee te nemen met vakantie met gekreukte kleding uit de koffer. Zeer blij met deze aankoop! Ook het grote water reservoir is heel fijn, zo is hij pas na meerdere kledingstukken leeg.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie vormgeving
  • Ligt goed in de hand
  • Maakt beloftes waar

Minpunten

• Prijzig

Jojannes 20-02-2018

Handig formaat

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Handig formaat, geen gedoe meer met een strijkijzer en strijkplank. Keurig resultaat, met weinig inspanning kreukvrije kleding. Aanrader!

Pluspunten

• Handzaam
  • Neemt weinig ruimte in

Naftali 16-02-2018

Super apparaat

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Ben er echt blij mee. Ik heb het gekocht omdat ik niet van strijken hou en strijk dus heel weinig. Maar mijn man en ik dragen blouses en overhemden en dan is dit wel heel makkelijk om het kreukvrij te krijgen. Wil niks anders meer.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Groot waterreservoir
  • Kleding snel kreukvrij
  • Handig ophanghaakje

Anneli 16-01-2018

Snel, gemakkelijk, praktisch!

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Ik heb steamone s travel gekocht, omdat ik iets nodig had om in de ochtend even snel de kleding kreukelvrij te maken. Ik ben niet echt een ochtendmens, ik heb altijd haast en ik houd ook niet van strijken, daarom is zo'n apparaat voor mij de perfecte oplossing.
Hij maakt de kleding wel kreukelvrij, afhankelijk van materiaal duurt het soms iets langer om de hardnekkige kreukels er helemaal uit te krijgen, maar voor zo'n klein apparaatje doet hij zijn werk zeker goed!

Pluspunten

• Praktisch
  • Lange snoer
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Klein waterreservoir

Kinzi112 19-12-2017

Geweldig

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Wat een uitvinding is de steamone.
In praktisch opzicht is het een verwennerij in optima forma.
Watertank vullen en aanzetten en geniet van je kreukvrij resultaat.
Geweldig en geeft een super resultaat.

Pluspunten

• Snel
  • Praktisch

Liesbeth 27-10-2017

Erg handig en gied werkend apparaat!

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Ik heb de Steamone gekocht zodat ik zelf snel en makkelijk de kleding kan stomen. Hij werkt echt perfect. Hij heeft een mooi lang snoer en is niet zwaar. Hij is snel opgewarmd en is makkelijk in gebruik. Mijn kleding is snel ontkreukt of opgefrist en zelfs de gordijnen hangen er weer mooi bij.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Makkelijk ik gebruik

Casper 25-10-2017

Klein & Compact en handig in gebruik

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Wat een Gaaf product, wat als eerste opvalt is de mooie vormgeving en afwerking van dit product. Daarnaast werkt het product goed en reageert het goed op kreukels in kleding :)
De snelle opstarttijd komt zeker ten goede als ik nog snel even mijn jurkje wil stomen voordat ik de deur uit ga.
En ideaal voor op reis.
IK BEN FAN!

Pluspunten

• Snelle opstarttijd
  • goede stoomafgifte
  • makkelijk in gebruik
  • compact

Adrie 23-10-2017

Handzaam en makkelijk

Geschreven voor: SteamOne S-Travel

Dit is mijn 1e stomer, twijfelde enigszins, maar omdat ik veel jasjes en pantalons draag ben ik blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
Mijn vriendin is uiteindelijk helemaal fan, alle nieuwe jurkjes etc. (internetbestellingen!) kunnen zo makkelijk kreukvrij worden gemaakt.

Pluspunten

• handzaam
  • kleding zonder strijkijzer te behandelen
  • snel klaar voor gebruik

Minpunten

• Overhemden beter met strijkijzer