Philips s-filter®-uitblaasfilter FC8038/01 - Reviews

Type/soort
Stofzuiger accessoires

Schrijf een review voor dit product

Wouter63 19-05-2018

Af te spoelen maar drogen duurt lang

Geschreven voor: Philips s-filter®-uitblaasfilter FC8038/01

Dit is een wasbaar uitblaasfilter, ik lees hier bij anderen dat de lucht erdoorheen gezogen zou worden, dat klopt niet.
Maar omdat hij afspoelbaar is deze maar eens geprobeerd. Na ca. 50 zuigbeurten het filter afgespoeld met warm water. De ribbels zijn en blijven aan de binnenzijde zwart. Aan de buitenzijde zijn ze wel mooi wit. Daarna een paar dagen laten drogen, maar dat bleek niet genoeg! Na plaatsing in de stofzuiger leek hij wel te gaan bellenblazen... gauw maar droog gemaakt en nog een week laten drogen. Hij zit er nu wel weer in, maar ik heb het gevoel dat hij na de spoelbeurt niet meer zoveel lucht doorlaat. Misschien toch beter HEPA12 of alternatieven te kopen en niet aan het afspoelen te beginnen.

Pat12345 14-08-2015

product voldoet aan verwachte kwalititeit

Geschreven voor: Philips s-filter®-uitblaasfilter FC8038/01

Betreft een onderdeel voor een stofzuiger (filter). Dit onderdeel voldoet aan de kwaliteit die je mag verwachten van Philips. Ik ga ervan uit dat de levensduur net zo lang als het vorige onderdeel.

StofZuigBandiet 18-01-2015

Fragiel

Geschreven voor: Philips s-filter®-uitblaasfilter FC8038/01

Je kan het wassen, maar wanneer het nat is kun je het beter niet aanraken of wrijven, want dan deuken de vinnen in. Dus zeker niet de mee geleverde borstel gebruiken, ook oppassen dat je niet een te harde straal gebruikt.

Tismie 30-03-2014

Prima filter

Geschreven voor: Philips s-filter®-uitblaasfilter FC8038/01

Dit filter is prima uit te spoelen. Maar, zoals duidelijk in de gebruikershandleiding van de stofzuiger staat, GEEN borstel o.i.d. gebruiken en minstens twee uur laten drogen! Ik heb hem nu twee keer uitgespoeld en ziet er nog prima uit.