Princess 01.267003.01.001 Water-proof Sous Vide Stick - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.267003.01.001 Water-proof Sous Vide Stick op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lebast65 16-05-2019

gemakkelijk, heerlijk en gezond koken met een schone keuken

Na lang wikken en wegen ben ik toch overgaan tot de aanschaf van een sous vide stick. Had afgelopen maanden al een aantal keren heerlijke sukade gegeten in diverse restaurants en wilde dit zelf ook sous vide gaan klaarmaken. Nou dat is om mee te starten niet echt een aanrader. Dit duurt nl echt 24 uur MAAR als je eenmaal een start hebt gemaakt en de manier van gebruiken onder de knie hebt maak je er echt de lekkerste vlees/kip/visgerechten mee.
Uiteindelijk heb ik de sukade nog ff links laten liggen en ben ik begonnen met oa kip en zalm.
Zelfs een normale kipfilet die in de pan echt droog wordt komt heerlijk mals en sappig uit de sous vide. Zo ook zalm, echt een aanrader, nooit meer te droog uit de oven of pan en dat in slechts 13 minuten.
Je moet ff de instelling van de sous vide stick doorhebben maar daarna is het echt een fluitje van een cent.
Groot voordeel vind ik ook dat je geen vieze vette keuken hebt. De pan met water kun je nadien gebruiken om een sopje te maken en de stick droog je af en berg je heel gemakkelijk op (bij mij ligt ie bovenop het Princess vacumeerapparaat, die ook onmisbaar is voor deze manier van bereiden.)
Neemt erg weinig ruimte in beslag wat ik vaak wel een nadeel vind van veel keukenapparatuur.
Heb inmiddels ook gemarineerde kip en reeds gevacumeerde spareribs (gewoon uit de supermarkt) erin gegaard en daarna op de BBQ gelegd. Echt heel fijn, en geen twijfel over de gaarheid. Dus ook voor een BBQ voorbereiding is het ideaal.

Pluspunten

• klemt stevig om de pan
  • prijs kwaliteit verhouding
  • waterdicht
  • mooie vormgeving
  • neemt weinig opbergruimte in beslag

Minpunten

• je hebt echt een grote soeppan nodig

DebbieV79 16-05-2019

Fijne Sousvide stick

Lang getwijfeld om een sousvide stick aan te schaffen, maar ik ben erg blij met de aankoop van dit product! Ik heb er al veel plezier van gehad. De gerechten die ik tot nu toe heb gemaakt zijn veel smaakvoller en het vlees is echt veel malser.
Wat ik ook erg prettig vind aan deze sousvide stick is het duidelijke display en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Duidelijk display