Tefal MasterSeal K30290 Vershouddoos 100% lekvrij, set 5 stuks 0.15/ 0.25/ 0.55/ 1.00/ 3.7L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal MasterSeal K30290 Vershouddoos 100% lekvrij, set 5 stuks 0.15/ 0.25/ 0.55/ 1.00/ 3.7L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andre Zwart 16-05-2020

Prima opbergers

Stevige constructie, ook de deksels sluiten heel goed af. Ui, stinkende kazen verraden zich niet in je koelkast. Handig in gebruik, kan zo in de vaatwasser en je soep kan je zo in de magnetron opwarmen. Meer heb je niet nodig toch?

Pluspunten

• Stevig
  • Klein op te bergen
  • Lekdicht

Esmwes 13-05-2020

Handige & veelzijdige bakjes

Inmiddels aantal weken deze set in huis en direct al veel gebruikt. De grote vraag is natuurlijk, zijn ze echt lekvrij? Om een verse soep te bewaren is dat toch wel handig! En ja, ze zijn lekdicht. Ideaal dus om soep, yoghurt of een dressing in te bewaren of mee te nemen. De sluiting voelt solide aan en lijkt lang mee te kunnen gaan.

Daarnaast ook prima te gebruiken in de magnetron en schoon te maken in de vaatwasser. Alle bakjes zijn makkelijk op te bergen doordat ze in elkaar passen. Aanrader dus!

Pluspunten

• Goed af te sluiten
  • Kwaliteit bakjes
  • Makkelijk op te bergen

RMas 06-05-2020

Bakjes. Er zijn er altijd te veel (want geen deksel) of te weinig (want de deksel is kwijt). Het werd daarom tijd om mijn verzameling eens op orde te brengen. Dat deed ik in 1 keer, door te kiezen voor deze Tefal set.
Met deze set van vijf bakjes ben je in een keer klaar. Ze zijn leeg makkelijk in elkaar te stapelen, waardoor ze weinig ruimte in beslag nemen. Maar juist door de verschillende groottes is er voor elke situatie een bakje beschikbaar. Het kleinste (ronde! Waarom heb ik dat zelf nooit bedacht) bakje is prima geschikt voor een restantje aardappels om op te bakken, en de middelste maat blijkt heel handig te zijn om salades in te bewaren.
De grootste bak is dan wel weer heel erg groot. Groot genoeg om je vlees in te marineren, en dan luchtdicht verpakt mee te nemen naar een barbecue. Of om het hele restant van de lasagne in te verpakken. Die kan dan mee naar de grootouders. Dan blijkt een bijkomend voordeel van deze bakjes: ze kunnen ook zo in de magnetron, of in de vriezer.

Pluspunten

• Vijf verschillende maten
  • Goed afsluitbaar
  • Eten blijft goed fris

Sina 06-05-2020

Top kwaliteit

Bakjes sluiten volledig af, werken goed in magnetron en ook ideaal in vriezer. Je merkt meteen dat het top kwaliteit is.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Sluit goed

Rbnvdven 06-05-2020

Fijne afmetingen en handig in gebruik

Fijn dat er verschillende afmetingen zijn. Hierdoor kun je de bakjes echt overal voor gebruiken. Houdbare producten bewaren in de voorraadkast, maar ook verse producten bewaren in de koelkast of diepvries gaat erg handig. De bakjes kunnen in elkaar gestapeld worden, waardoor je niet enorm veel ruimte kwijt bent in jouw keukenkastje. Al met al een aanrader. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Variatie in afmetingen

Diane 06-05-2020

Goed afsluitbare vershoudbakken

Het zijn zeer goed afsluitbare bakken. Getest met paprika erin is na een week nog net zo knapperig. Aardbeien zien er ook nog steeds goed uit na een week. Makkelijk stapelbaar en in elkaar te zetten wanneer ze niet nodig zijn nemen ze weinig plaats in

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Lekvrij
  • Goed stapelbaar
  • In elkaar passend om op te bergen