Tefal MasterSeal Fresh N1030710 Mealprep Set rechthoekig (5 x 0,8L) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal MasterSeal Fresh N1030710 Mealprep Set rechthoekig (5 x 0,8L) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Fame 30-07-2021

Blijven goed sluiten

Bakjes die echt goed blijven sluiten. Ook nadat ze in de vaatwasser, magnetron, en diepvries zijn geweest.
Stevige deksels doe je makkelijk sluit. Het is een goede kwaliteit die onder alle temperaturen mooi blijft. Klein minpuntje is dat ze niet in elkaar passen en veel ruimte innemen tijdens het opbergen als je ze niet gebruikt. Ik heb ze uitgebreid getest en ben er verder erg tevreden over. Dus als je ruimte hebben goede bakjes zoekt zijn deze prima!

Pluspunten

• Sluiten prima

Minpunten

• Niet nesting

v*********@h********** 28-07-2021

Tefal mealprep

Fijn stapelbaar en goed afsluitbare bakjes. Handig in gebruik voor bewaren van eten

d**********@g******** 28-07-2021

Goede en handige sluitbare bakjes

Ik vind deze bakjes erg handig, ze sluiten goed af en zijn handig stapelbaar. Erg veel eten kun je er niet in bewaren per bakje. Wel bv pastasaus voor 2 personen of een aantal saté stokjes met satésaus, maar voor een echte volledige maaltijd is het meer geschikt voor 1 persoon. Ze sluiten goed luchtdicht af.

Pluspunten

• Sluit goed luchtdicht af
  • Goed te reinigen
  • Goed stapelbaar

Minpunten

• Prijzig

t**********@g******** 28-07-2021

Ideale bakjes

Fijne bakjes, lekvrij en goed voor de magnetron. Enige minpuntje is dat het formaat wat klein is voor 2 personen, waardoor je vlees/groente en rijst in een apart bakje moet bewaren.

Pluspunten

• Lekvrij
  • Magnetron ready

Minpunten

• formaat

IrisvS 19-07-2021

Fijn!

Ik vind de bakjes zelf heel fijn. Ze zijn makkelijk schoon te maken, handig in gebruik en hebben een modern uiterlijk. Echter vind ik het lastig dat ze niet in elkaar te zetten zijn. Hierdoor nemen ze erg veel ruimte in beslag en dat is zonde

JoaB 19-07-2021

Fijne lekvrije bakjes

Fijne bakjes die inderdaad lekvrij zijn. Ze zijn stapelbaar waardoor ze gemakkelijk op te bergen zijn. Ze zijn bestand tegen de vriezer en vaatwasser.
Voor een complete maaltijd zijn de bakjes net wat te klein

Pluspunten

• Lekvrij
  • Bestand tegen vriezer en vaatwasser

Minpunten

• Te klein voor complete maaltijd

annemarieke weijmer 18-07-2021

na gebruik vaatwasser blijven ze goed

Altijd op zoek naar bakjes die na gebruik goed blijven,
een aantal voordelen diepvries , magnetron.
in de vaatwasser sneuvelen bij mij veel bakjes , krom smelten , het past niet meer op elkaar .
langer vers heb ik eigenlijk niet zo kunnen ontdekken .
houd geen vieze geurtjes over na meerdere keren gebruiken.
bakjes lekken niet .
stevig met het vastklikken van de deksel op de bak.
goed stapelbaar.

nadeel : grote van de bakjes

Pluspunten

• vaatwasser
  • lekken niet
  • magnetron , stapelbaar, diepvries

Minpunten

• grote bakjes

Marjolijn 16-07-2021

Handige bakjes voor 1 persoons huishouden

De bakjes zijn echt lucht- en lekdicht. Als je ze in de vaatwasser doet sluiten de deksels soms minder goed door lichte vervorming. Inhoud is perfect voor 1 persoon maar niet voor een gezin.
Ik vind de bakjes erg prijzig.

Pluspunten

• Stevig
  • Sterk vacuum
  • Lekdicht

Minpunten

• Inhoud te klein voor gezin
  • Deksels sluiten soms moeilijker uit de vaatwasser

xgiusix 14-07-2021

Ideaal

Deze bakjes passen perfect in de koelkast, ze nemen niet veel ruimte in beslag omdat ze wat platter en breder zijn dan mijn andere bakjes. Makkelijk stapelbaar. Heerlijk geordend. Ook zijn ze ideaal om maaltijden of etenswaren in mee te nemen want ze lekken niet.

Pluspunten

• Makkelijk stapelbaar
  • Lekvrij
  • Geordend

Ris Geelen 13-07-2021

handige, veelzijdige bakjes

ideale bakjes om restjes in te bewaren. Formaat is handig, maar wel net te klein voor een hele maaltijd. Maar dat kun je oplossen door meerdere bakjes te gebruiken die prima stapelbaar zijn. Sluiten goed af, ik neem ze regelmatig mee onderweg.

Pluspunten

• stapelbaar

Minpunten

• te klein voor hele maaltijd

j*******@l****** 06-07-2021

Sterk en stabiel

Solide bakjes, vaatwasbestendig en makkelijk stapelbaar. Misschien wel iets prijzig.