Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

a*********@o********** 30-03-2023

Ultraphase 1& 2

Ik heb sinds 1 jaar een Miele twindos wasautomaat en dus ook het bijbehorende Miele wasmiddel. Nadat de eerste flacons leeg waren heb ik mijn eigen wasmiddel opgemaakt. Wat me opvalt is dat als.je je eigen wasmiddel gebruikt vlekken er moeilijker uitgaan. Ultra Phase 1 & 2 werken dus wel degelijk goed samen daar waar de vlekker er bij de eerste was meteen uitgaan en sokken gewoon netjes schoon worden. Ik betaal dan liever iets meer voor Miele wasmiddel (wat niet eens perse hoeft want de meeste zaken hebben het in de aanbieding) dan dat mijn was niet schoon word

Kortom top product van Miele!!

Pluspunten

• Wast helder schoon
  • Geen gesmeer met boven in het zeepbakje

Minpunten

• De prijs
  • Niet zoveel varrianten

Yvonne B-V 04-05-2021

Mieke Twindos, snel en makkelijk met korting bestellen.

Met een mooie kortingsactie dmv een Miele voucher weer Miele Twindos wasmiddel en geur capsules besteld. Snel en eenvoudig op de Miele site, veilig betalen en weer snel geleverd.

Pluspunten

• Heel goed wasresultaat
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Sjaak 15-02-2020

Aansluiting krom

Let op bij de paarse zomer editie zin er bij waar de aansluiting krom van is, steek je die toch in de machine dan springt die er niet meer uit als je op de gele knopt drukt.
Zit nog te wachten op antwoord van Miele.

reactie 20-2-2020
Netjes opgelost door Miele !!!!!
Foto gestuurd van kromme aansluiting en netjes nieuwe gekregen

Super

Ellen 05-10-2019

Wasmiddel Miele twindos

Ideaal zelfregulerend wasmiddel. Ruikt heerlijk, maakt goed schoon en houdt je machine in topconditie!

Pluspunten

• Makkelijk automatisch gedoseerd
  • Maakt was perfect schoon
  • Geen geklieder

Esther 26-08-2019

Zeer praktisch... nooit meer te veel of te weinig doseren!

Mijn Miele wasmachine is uitgerust met het zgn. 'Twindos'-systeem: twee flacons wasmiddel van ieder 1,4 liter. Op basis van mijn programmakeuze (temperatuur, vuil of minder vuile was, bont of kleur) en de hoeveelheid wasgoed bepaalt de wasmachine de juiste dosering. En dat is handig. Vroeger gooide ik altijd maar 'op goed geluk' mijn wasmiddel in de trommel. Waarschijnlijk heb ik daarmee liters wasmiddel verspild en het milieu onnodig belast...
De wasmachine geeft een seintje wanneer een van de twee flacons bijna leeg is. Voldoende tijd om een vervanger aan te schaffen bij de elektrozaak. Bestellen bij Miele.nl kan ook. Het wasmiddel wast prima schoon. Voor mensen met een gevoelige huid is er ook een 'sensitive'-variant verkrijgbaar.

Pluspunten

• Schone was
  • Nooit meer te veel of te weinig wasmiddel
  • Eenvoudig te vervangen
  • Goed verkrijgbaar in winkel en online
  • Zuinig in gebruik