Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos

Desire of Goods Kappersschaar Set 6,0 Inch Knipschaar Met Coupeschaar & Uitdunschaar Effileerschaar - Kappersset

Beautytools.be EINDE COLLECTIE! Professionele Duitse Kappersschaar - Beautytools Tiger Set-- 5.5"

Solar4pool 4m2 solar 0.66m x 6.00m zwembadverwarming

Solar4pool 4m2 solar 0.66m x 6.00m zwembadverwarming
Bekijk alle Huishoudelijk (overig)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos op Kieskeurig.nl.

6,7

Sjaak 15-02-2020

Aansluiting krom

Geschreven voor: Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos

Let op bij de paarse zomer editie zin er bij waar de aansluiting krom van is, steek je die toch in de machine dan springt die er niet meer uit als je op de gele knopt drukt.
Zit nog te wachten op antwoord van Miele.

reactie 20-2-2020
Netjes opgelost door Miele !!!!!
Foto gestuurd van kromme aansluiting en netjes nieuwe gekregen

Super

Ellen 05-10-2019

Wasmiddel Miele twindos

Geschreven voor: Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos

Ideaal zelfregulerend wasmiddel. Ruikt heerlijk, maakt goed schoon en houdt je machine in topconditie!

Pluspunten

• Makkelijk automatisch gedoseerd
  • Maakt was perfect schoon
  • Geen geklieder

Esther 26-08-2019

Zeer praktisch... nooit meer te veel of te weinig doseren!

Geschreven voor: Miele Ultra Phase 1 Wasmiddel Twindos

Mijn Miele wasmachine is uitgerust met het zgn. 'Twindos'-systeem: twee flacons wasmiddel van ieder 1,4 liter. Op basis van mijn programmakeuze (temperatuur, vuil of minder vuile was, bont of kleur) en de hoeveelheid wasgoed bepaalt de wasmachine de juiste dosering. En dat is handig. Vroeger gooide ik altijd maar 'op goed geluk' mijn wasmiddel in de trommel. Waarschijnlijk heb ik daarmee liters wasmiddel verspild en het milieu onnodig belast...
De wasmachine geeft een seintje wanneer een van de twee flacons bijna leeg is. Voldoende tijd om een vervanger aan te schaffen bij de elektrozaak. Bestellen bij Miele.nl kan ook. Het wasmiddel wast prima schoon. Voor mensen met een gevoelige huid is er ook een 'sensitive'-variant verkrijgbaar.

Pluspunten

• Schone was
  • Nooit meer te veel of te weinig wasmiddel
  • Eenvoudig te vervangen
  • Goed verkrijgbaar in winkel en online
  • Zuinig in gebruik