De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 80 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 1.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

W.Visser 06-05-2020

home trainer virtufit HTR1.0

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

goede prijs kwaliteit verhouding voor het doel waar ik het voor nodig heb.
was gemakkelijk te monteren en heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing.
vlotte levering en netjes afgehandeld.

Pluspunten

• duidlijk display
  • is stevig en ziet er goed uit

Minpunten

• bidon houder valt er snel af is overbodig

sporter 29-04-2020

goede verhouding prijs kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Het is een handig, compact en stabiel apparaat,goed te tillen bij verplaatsen.Een niet doe het zelfer kan hem, mits alles is aangeleverd,goed in elkaar zetten.Het zadel is wel erg hard,ik houd het er een half uur op vol. Voor de prijs een prima trainer.

Pluspunten

• gewicht
  • stabiliteit

Minpunten

• zadel

Frank 24-04-2020

soepel ontstressende rond trappende hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Tijdje gezocht naar een compacte hometrainer met roterende massa die het fietsen prettig maakt. De Virtufit HTR 1.0 sprong eruit voor ideaal thuisgebruik. Niet te zwaar sportschool model maar ook zeker niet te licht. Met 8 weerstanden en weergave op computerbeeld van diverse functies biedt de hometrainer veel mogelijkheden.

Pluspunten

• soepeltjes trappend
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

Roelof Boekholt 24-04-2020

comfortabele fauteuil

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

goede prijs kwaltijd verhouding. Installatie met aanwijzing prima. Bij gebruik iets stoterig, toch overall oke.

Pluspunten

• prijs
  • gemak installatie
  • comfort

Minpunten

• iets stoterige beweging

Pieter 23-04-2020

Goed begin van de dag

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Heel fijn om in deze tijden te kunnen blijven bewegen. Iedere ochtend even 10 km fietsen en mijn dag is weer goed. Dat gaat perfect op deze hometrainer.

Pluspunten

• Betaalbare hometrainer voor hobby sporter

Minpunten

• iPad blokkeert cijfers activiteit

Natascha Kok 22-04-2020

Fijne fiets

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Binnen een dag geleverd, binnen een uur in elkaar gezet, en fietsen maar. Neemt echt weinig ruimte in en is heel makkelijk te verplaatsen, ook naar de tuin. We hebben m nog maar kort in huis maar ben er tot nu toe heel blij mee, het ziet er naar uit dat ik er veel plezier en baat bij ga hebben.

Pluspunten

• makkelijk in elkaar te zetten
  • neemt weinig ruimte in
  • makkelijk verplaatsbaar
  • prijs kwaliteit verhouding prima

Peter 22-04-2020

Stil, duidelijk display, voldoende meetfuncties

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, eenvoudig te monteren dankzij goede handleiding. Makkelijk te verplaatsen door de wielen.

teddy 21-04-2020

goed en degelijk materiaal, snel design, licht en compact

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

puur gekocht om de conditie te onderhouden en verbeteren. nu juist in deze covid19 tijd komt hij helemaal van pas. was gemakkelijk voor een atechnisch iemand om in elkaar te zetten, leuk display met diverse functie's, een opmerking: het zou handig zijn er een lichtje in de display te hebben, want des avonds op het balkon zou dat inspirerend en handig zijn. kortom: super!

Pluspunten

• licht en gemakkelijk
  • neemt niet te veel plaats in

Minpunten

• geen

Berto 21-04-2020

simpel te monteren

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

De home trainer is simpel te monteren, 30 minuten werk. Een minpunt is dat de magnetische rem niet veel weerstand kan geven, dus om eens lekker een krachttraining te doen met een zware loop, vergeet het! Verder stevig, pas op met afstappen, als je teveel leunt op het stuur klapt de trainer naar voren. Display is ok en simpel te bedienen.

Pluspunten

• snelle montage
  • ziet er goed uit

Minpunten

• te weinig trapweerstand in te stellen
  • kan kantelen bij afstappen

JEAN MEERTENS 21-04-2020

VIRTUFIT HTR 1.0HOME TRAINER

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Zeer tevreden.zonder ook maar met een iemand gesproken te hebben en via internet gekocht en een dag later bezorgd . Ben zelf 73 jaar en in qurataine thuis met verveling te weinig aan sport doe normaal 6 uur sporten tennis wandelen fietsen, maar dat kan allemaal niet meer . Ben op internet gaan zoeken voor een home trainer wat niet teveel kost en toch genoeg mogelijkheden.bij fitwinkel kwam ik deze home trainer tegen die voor een pensionade betaalbaar was . Mijn schoonzoon heeft het binnen een uur in mekaar gezet ,perfect.alleen moet ik nog met de instellingen time -speed-distance-calories -puls -odometer daar kom ik nog niet goed wijs uit zou een iets betere uitleg bij moeten zijn voor mijn begrip te weing.mischien wat meer documentatie. Ben zeer tevreden iedere dag een half uur fietsen en ik voel mij heel erg goed en fit hartelijk dank
Groetend jean meertens

Pluspunten

• NIET TE GROOT
  • PAST BIJ HET INTERIEUR

Minpunten

• VOOR OUDERE MENSEN TE MOEILLIJK IN MEKAAR ZETTEN
  • MAG EEN BETERE UITLEG DOCUMENTATIE VAN DE DISPLAY

Fred 21-04-2020

mooie basic hometrainer met uitstekende service

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

De HTR 1.0 tbv revalidatie bij fitwinkel.nl aangeschaft. Supersnel geleverd. Makkelijk en leuk om te monteren. Helaas maakte het apparaat meteen een vreemd hard tikkend geluid. Via e-mail snel overlegd met de technische dienst van sporttrader. Na het geluid te hebben opgenomen en gemaild werd wederom snel gereageerd met het aanbod het trappenhuis te vervangen. Dit onderdeel werd binnen 24 uur geleverd. De hometrainer functioneert nu soepel en geluidloos. Kortom uitstekend product en uitmuntende service!

Pluspunten

• uitstekende prijs/kwaliteitverhouding
  • fijne, goed instelbare hometrainer
  • mooi en solide afgewerkt
  • snel geleverd
  • uitmuntende service

Minpunten

• geen

f 21-04-2020

goed te bedienen.Alleen trapverzwaring slecht.

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

De hometrainer is zeer goed van model. Is makkelijk in elkaar te zetten met een duidelijke montage instructie.
Alleen wanneer ik deze hometrainer gebruik en ik hem zwaarder stel gaat de trapper omgang met horten en stoten. niet soepel. meer hakkelig ik wilde hierover nog contact opnemen met uw bedrijf maar ik hoop dat dit nu niet nodig is.

Pluspunten

• makkelijke montage
  • goed model en eenvoudige bediening

Minpunten

• na verzwaren trapomwentelingen hakkelig fietsen.

Team VirtuFit 23-04-2020

Geachte,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over het model en dat deze makkelijk in elkaar gezet kon worden.

Vervelend dat u problemen ondervindt met de hometrainer. Zoals u van ons mag verwachten, willen wij dit probleem uiteraard zo snel mogelijk voor u oplossen. Hiervoor zouden wij graag met u in contact willen komen, zodat het probleem opgelost kan worden en u naar alle tevredenheid geholpen kan worden. Zou u contact met ons op willen nemen via klantenservice@virtufit.nl of 074-7600200?

We zien uw reactie graag tegemoet!

Met sportieve groet,

Team VirtuFit

Marcel 21-04-2020

prima hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Dit product werkt naar behoren. Maakt er bijna elke dag gebruik van. Geen klachten. Top product. De elektronica werkt prima.

Ed Selier 21-04-2020

Prima hometrainer maar slechte maat voor de pedalen.

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

De hometrainer is een leuk en goed ding. Wat echter minder is is dat er een asmaat van 1/2 Inc is gebruikt. Dit betekent dat er geen klik pedalen voor gekocht kunnen worden. Als ik dat geweten had had ik ergens anders gaan kijken. Niet voldoende om het exemplaar terug te sturen. Pas achtergekomen,toen alles al in elkaar gezet was. Het zadel is ook niet geschikt voor lange trainingen. Als eerste vervangen voor een racezadel.

Team VirtuFit 04-05-2020

Geachte heer Selier,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u de hometrainer leuk en goed vindt.

Naar aanleiding van uw review hebben we telefonisch contact met u gezocht. Helaas heeft u wat andere verwachtingen van het toestel.

Voor dit toestel is het vrij ongebruikelijk om klikpedalen en een racezadel toe te voegen, vandaar dat deze ook niet meegeleverd zijn. Dit is ook de reden waarom dit niet vermeld is in de productomschrijving.

Zoals telefonisch aangegeven vinden we als VirtuFit het erg belangrijk dat u het juiste toestel heeft voor het doel wat u voor ogen heeft. Wij staan altijd klaar voor advies en een oplossing in deze :-)

Sportieve groeten,

Team VirtuFit

Frank 21-04-2020

Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Hij bevalt goed, het is geen lomp ding maar een mooie fiets.
Makkelijk te verplaatsen en niet te zwaar.
Groot display met diverse functies en programma's.
Ook de tablet houder is prima.
Tevreden over de aankoop..

Pluspunten

• Ligt, functioneel,

Minpunten

• Bijgeleverde montage sleutel

Alida 21-04-2020

Hometrainer HTR 1.1

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

De hometrainer heb ik gekocht voor mijn man na zijn hersenbloedinkje. vanwege de Corona tijd kon hij niet naar de fysio, mijn man en ook ik maken er elke dag gebruik van, het is een super licht apparaat ,en ook sterk materiaal, en ook niet te vergeten makkelijk zelf in elkaar te zetten, echt een aanrader.

Vesna 21-04-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Ik was op zoek naar een hometraimer omdat de sportscholen dicht zijn en ik toch mijn conditie op peil wilde houden. Na wat zoek werk gekozen voor de Virtufit HTR 1.0 Hometrainer na het lezen van de positieve reviews. Product voldoet aan de verwachtingen vooral de prijs/kwaliteit is uitstekend. De bouwkwaliteit is goed en de hometrainer produceert weinig geluid tijdens het gebruik. Het is bovendien een gebruiksvriendelijk product waarmee je de afstand,snelheid,tijd en hartslag mee kunt meten en ook zijn er verschillende standen van weerstand. Kortom een uitstekend product voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Maakt geen lawaai
  • Gebruikvriendelijk
  • Verschillende meet mogelijkheden

Minpunten

• Zadel aan de harde kant

Cecile 21-04-2020

Virtufit HTR 1.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Zeer solide hometrainer, goed in elkaar te zetten, heel duidelijke, uitgebreide display. Verstelbaar stuur en zadel (zowel verticaal als horizontaal!)
Na contact met leverancier kreeg ik onmiddellijk het trainingsschema toegezonden. Zeer tevreden met dit product, beveel het iedereen aan!

Pluspunten

• zeer solide
  • verstelbaar
  • heel schappelijke prijs
  • uitgebreide display

Rijk 21-04-2020

Geweldige hometrainer!

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Wij hebben deze hometrainer gekocht vanwege het coronavirus.
Om gezondheidsredenen zitten wij in quarantaine en kunnen nu dus geen fietstochtjes
maken.
Daar wij dagelijks op de fiets zaten, misten wij dat enorm.
Dit hebben wij nu met deze hometrainer helemaal goed gemaakt.
Het is een fantastische fiets!
De fiets werd ook keurig verpakt en snel bezorgd.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Ipad kan erop
  • Fietst als echte fiets
  • Geruisloos

jannis 21-04-2020

groot scherm

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

heeft dit product genomen om de prijs. is echt niet duur voor wat je ervoor krijgt en wat een snelle levering

Pluspunten

• fiets lekker zadel zit goed
  • snelgeleverd

Minpunten

• kleine stekkertjes om displae aan te sluiten
  • moest wel even zoeken voor de puls werkte
  • niet te veel voorover gaan staan

Jelle 21-04-2020

mooi groot display

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Hij was snel geleverd goed in elkaar te zetten met de mee geleverde montage handleiding, gewoon een top product voor die prijs.

Pluspunten

• vlotte montage
  • geruisloos
  • snel geleverd

Minpunten

• geen
  • geen

Jeremy 21-04-2020

erg compleet voor de prijs

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Ik zocht een hometrainer voor een 'crisisprijs'. En deze valt me niet tegen.De Ipad/telefoonhouder gaf eigenlijk de doorslag;). Met een klein beetje geduld en gewoon het boekje volgen makkelijk te monteren en je houdt geen onderdelen over. Enige waar je een beetje op verdacht moet zijn: bij het op-en afstappen niet met je gewicht op het stuur leunen, hij kantelt dan voorover. Maar dat is een keer en niet weer. Voor de rest een duidelijk display en makkelijk te bedienen. Ook de weerstand is voor mij voldoende regelbaar.Bij de sportschool hometrainer heb je een stuur waarop je lekker voorover met je armen kunt leunen. Op deze blijf je eigenlijk altijd in een actieve en voorovergebogen houding zitten. De Virtufit is stil en goed verplaatsbaar.Je moet gewoon realistische verwachtingen hebben en het niet vergelijken met een toestel van een sportschool. Ik ben zeker tevreden en kan nu ook thuis in elk geval actief zijn.

Pluspunten

• compleet voor het geld
  • stil

Minpunten

• bedachtzaam op- en afstappen
  • zadel is niet supercomfortabel

Sigi 21-04-2020

Trapt goed

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Op zich een prima instap model hometrainer!
Trapt goed geen rare geluiden!
Persoonlijk had het zadel van mij nog iets meer naar voren gemogen!
Het enige minpunt vind ik het stuur wat net niet lekker zit ten opzichte van het zadel!
Misschien moet ik nog iets meer aan de instellingen doen!
Verder een ok hometrainer,

chevo 21-04-2020

Prima hometrainer voor thuis

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Snelle levering ook in corona tijd Prima prijs kwaliteit verhouding makkelijk in elkaar te zetten en een mooi steuntje voor je ipad zodat je een film of boek kan lezen.
Nu 2 weken in gebruik ben zeer tevreden en een aanrader om te revalideren

DHT 21-04-2020

Prima apparaat voor de prijs

Geschreven voor: Virtufit HTR 1.0

Mocht je een no-nonsense home trainer willen hebben, dan is dit een goede keuze. Stabiel, goed in elkaar te zetten en prima te gebruiken. Verwacht geen hoogstandjes zoals in de sportschool, maar voor thuis een gedegen apparaat is dit prima. Voor de beginner zeker geschikt!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Geen geavanceerde programma's
  • Verstellen weerstand is handmatig