Body Sculpture BC-5510

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Body Sculpture BC-5510 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

MikeVB 28-03-2014
Geschreven voor: Body Sculpture BC-5510

Deze hometrainer zit erg goed met een uitstekende zadel. Hij neemt erg weinig plaats in beslag op onze slaapkamer, omdat hij erg compact is. Het frame is sterk met een hoge weerstand en nauwkeurig instelbaar. Bovendien was deze fiets erg makkelijk in elkaar te zetten. Kortom een voortreffelijke hometrainer die lang meegaat.

bram.J 02-12-2010
Geschreven voor: Body Sculpture BC-5510

In een woord gezegd een uitstekende hometrainer!
Montage was eenvoudig , computer is gemakkelijk instelbaar en hij fietst lekker.
Mooie programma's afgestemd op de persoonlijke mogelijkheden van iedere gebruiken.
Maakt echt helemaal geen lawaai, kan tijdens het fietsen gezellig TV kijken.
Voldoet zeker uitstekend aan mijn verwachtingen.

Sjef1943 30-03-2009
Geschreven voor: Body Sculpture BC-5510

Na afweging tussen de Joy Sport Exelent en de Body Sculpture, gekozen voor de Body Sculpture ben nu na 1 jaar nog heel tevreden over deze keuze.
Fietsen doet hij uitstekend, computer instellen programmeren gaat ook heel gebruiksvriendelijk.
Algemeen gezien vind ik dit een zeer goede hometrainer waar wij heel tevreden over zijn.