Virtufit HTR 3.0i - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 3.0i op Kieskeurig.nl.

Willy van der velde 18-06-2021
Geschreven voor: Virtufit HTR 3.0i

Ik heb gekozen voor de virtufit htr 3.0i omdat het robuust en stevig is.
Met max150kilo gebruikersgewicht is het dus stevig genoeg .
Zelfs de trainigsdisplay is van stevig aluminium.
Instellen op lichaamslengte is zeer gemakkelijk en zelfs de zadel is makkelijk in te stellen naar wens .
Met 32 trainingsprogramma's heb je ook keus genoeg .
Er is een app te downloaden die je virtueel begeleid en motiveert maar €15 per maand is erg duur.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Makkelijk te monteren

Anne Pijpker 18-06-2021

Redelijke hometrainer .

Geschreven voor: Virtufit HTR 3.0i

Ik vind het een beetje tegenvallen, daarbij had hij al lichte schade , de de bevestiging/verstel mogelijkheid van het zadel zit elkaar in de weg vanwege een reflector op het zadel, tja hoe zinnig een reflector op een hometrainer .
Maar goed ik heb het geaccepteerd verder doet hij wat hij moet doen .
Wel vind ik hem een beetje zwaar trappen op stand 1 , dat zou aan mij kunnen liggen ik ben spinnig gewend .

Team VirtuFit 30-06-2021

Beste Anne,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Goed om te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak, het comfort en de duurzaamheid van het toestel.

Wij helpen u graag om meer plezier uit uw hometrainer te halen. U kunt altijd contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons willen opnemen via klantenservice@virtufit.nl?

In ieder geval veel trainingsplezier toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

j**5@g**l.com 18-06-2021

Start your engine!

Geschreven voor: Virtufit HTR 3.0i

Heerlijk product, lastig in elkaar te zetten, maar met een beetje geduld goed te doen, handleiding mag duidelijker