Virtufit Low Entry Bike 1.2i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Low Entry Bike 1.2i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*******@h******** 19-10-2022

eenvoudig maar prima

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

heeft mij goed geholpen bij mijn heup revalidatie
makkelijk op te stappen
service is ook ok

Pluspunten

• lage instap
  • snelle service

k******@h********** 13-08-2022

betaalbare top hometrainer

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Betaalbare kwaliteit. Goed in te stellen. Prettig display en snelle levering doir de dealer. Montage eenvoudig.

Pluspunten

• kwaliteit
  • display

Minpunten

• je komt geen meter vooruit :=)

Jack Bronneberg 11-08-2022

prima hometrainer

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

goede vorm, lage instap, duidelijk leesscherm, plaats voor tablet, in hoogte verstelbare zit

Pluspunten

• model en lage instap
  • degelijkheid

w*********@t********* 02-08-2022
Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

We hebben voor deze fiets gekozen omdat we best allemaal lang zijn, onze zoon is 1.96 cm. De lage instap is prettig vanwege knieoperatie. Verder is de fiets heel degelijk , stabiel en stil. Je moet je alleen wel inlezen in de programma's die erop zitten, zonder in t boekje t kijken lukt t niet. Kortom goede koop voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geschikt voor grote en kleine mensen
  • Lage instap

Minpunten

• Programma's beetje ingewikkelt

b******@g******** 01-08-2022

Prima aankoop

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Heb deze gekocht omdat meer beweging noodzakelijk is (75 jaar) ben er blij mee prima apparaat, geluidloos past mooi in de hoek van de kamer waardoor je er wat gemakkelijker dagelijks gebruik van maakt, tablet past er op en fiets veelal de virtuele fietstochten die op YouTube staan, ook de prijs en levering is prima afgehandeld.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Virtueel fietsen met YouTube
  • Goede prijs

m*********@i********* 01-08-2022

Zeker aan te raden!

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Deze trainingsfiets is erg fijn, goed instelbaar qua hoogte en stuur, fijne instap en fietst heerlijk. Veel trainingsmogelijkheden, kortom heel tevreden!!

Pluspunten

• fietst prettig
  • geen lawaai
  • goed instelbaar

Minpunten

• nog niet ontdekt!

vonki01 06-05-2021

Hometrainer

Prima hometrainer.
Nagenoeg geruisloos.
Veel trainngsmogelijkheden.
Zeker een aanrader

Buchmeyer 02-05-2021
  • Product gekregen

Stabiele fiets ,zit prettig.

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Goede fiets voor de lage opstap gekozen daar ik hem gebruik voor de revalidatie van mijn nieuwe knie.Tevens gekocht om ook daarna nog fit te blijven.Prijs kwaliteit ok.

Pluspunten

• stabiel
  • makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• geen
  • geen

Vincent 28-04-2021

Plug and Play

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

The product arrived really fast and was pretty quick to put together. Pretty solid and simple to use it does the job really well.
Easy to store with the small wheels and overall pretty comfortable. The min points are the little noises after a while, the seat that keeps on moving from left to right which makes it easy to step out but not comfortable at times. The fact that its or the display or the app is a bit of a min, you would like to be able to have both tracking in time the progress.

Overall, great product, great delivery and great customer service as well.

Pluspunten

• Quality
  • Delivery
  • Customer service

Minpunten

• Noises
  • Phone app
  • Seat

Mick Soeters 27-04-2021

Lekker fietsen zonder een meter vooruit te komen

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Zonder naar buiten te gaan, toch een lekker stukje fietsen als het slecht weer is
En tevens je conditie op peil te houden

Pluspunten

• Goed programma
  • Makkelijke bediening

Jos Beerens 26-04-2021

Hometrainer bijzonder geschikt voor senioren.

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Wij hebben de hometrainer aangeschaft zodat mijn dementerende echtgenote regelmatig toch binnenshuis haar noodzakelijke beweging krijgt, terwijl ikzelf eveneens in goede conditie blijf.

Pluspunten

• Makkelijko op- en afstappen
  • Makkelijk Instellen van programma's
  • Stabiel apparaat, goede zit.
  • Geluidsvriendelijk
  • Misstaat niet in woonkamer

Eric1982 25-04-2021

Zeer goede kwaliteit!

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Het is een makkelijk in elkaar te zetten hometrainer / fiets die ook nog eens heel solide is. De bediening is fijn en makkelijk te verplaatsen.

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijke bediening
  • Stevig
  • Gemak

T van Swieten 24-04-2021

Zeer stabiel

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Ik heb het via internet gekocht, maar hij voldoet aan alles wat ze er over schrijven.
Ben heel tevreden, prijs kwaliteit is prima. Het zelf monteren was heel eenvoudig, ook voor iemand met 2 linkerhanden.🙃
Hoop er nog vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Overzichtelijk scherm
  • Degelijk en stabiel

J.Krans 24-04-2021

Virtufit

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Hele fijne hometrainermet veel mogelijkheden voor beginner en gevorderden. Fijne lage instap.

Pluspunten

• Lage instap
  • Stevig

Willem 04-02-2021

Virtu fit virtu flop

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Apparaat is goed in elkaar te zetten en komt deugdelijk over. De app is een aanfluiting. Als ik dit had geweten had ik wellicht iets anders gekocht.

Pluspunten

• Simpel
  • Degelijk

Minpunten

• Slechte app

Team VirtuFit 24-02-2021

Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn om te horen dat het toestel makkelijk in elkaar te zetten, het gebruiksgemak voldoende is en de duurzaamheid goed is.

Wij helpen u graag om meer plezier uit uw hometrainer te halen. We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om u naar alle tevredenheid te helpen. Zou u contact met ons willen opnemen via klantenservice@virtufit.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet.

In ieder geval veel trainingsplezier toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Dunge 09-06-2020

Geruisloos fietsen voor de TV, heerlijk!

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Het in elkaar zetten van de hometrainer heeft mijn 15 jarige dochter in haar eentje gedaan en het ging snel & gemakkelijk.

Wij hebben ook een matje voor eronder gekocht en via deze combi is het geruisloos fietsen.
Als je de TV (of muziek) aan hebt staan, hoor je echt niets en dat vind ik echt een groot pluspunt!

Verschillende routes/zwaartes zijn in te stellen op een zeer duidelijk schermpje.

Het zadel is erg handig in hoogte te verzetten en dat is wel handig, want wij zijn niet even lang whaha.

Kortom een perfecte hometrainer om je conditie op peil te houden.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Zadel gemakkelijk van hoogte te verzetten
  • Verschillende trainingsprogramma's in te stellen

W. van Kralingen 08-06-2020

Fijne gebruiksvriendelijke hometrainer

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Fijne gebruiksvriendelijke hometrainer om binnenshuis je conditie op te bouwen dan wel op peil te houden. Diverse trainingsmogelijkheden geven voldoende variatie voor dagelijks gebruik. Goed verplaatsbaar. Duidelijk leesbaar display. Eenvoudig in elkaar te zetten, zelf voor iemand die niet handig is. De te verstellen onderdelen zijn makkelijk te verstellen. Handig is de lage instap.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • lage instap
  • goed leesbaar display
  • stil in gebruik

Erik-Jan 04-06-2020

Makkelijk instelbare, stevige fiets.

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Omdat het zadel en het stuur met simpele handelingen in te stellen zijn, heb je in een handomdraai een comfortabele fietshouding. Ruime keuze uit trainingsprogramma's, dus voor elk wat wils en handmatig een training instellen is ook zo gepiept. Tijdens gebruik voelt de fiets erg stevig aan, wiebelt of schommelt niet en maakt praktisch geen geluid. Ik gebruik de fiets met een VirtuFit mat eronder, ik heb het niet getest zonder mat.

De tablethouder is een fijne feature, maar een tablet blokkeert het volledige scherm. Om de hartslag te kunnen meten, moet je de twee grepen vasthouden, maar om het te zien op het scherm moet ik mijn tablet optillen. Als je een klein display met 3 cijfers ergens anders hebt, zou je daarop informatie kunnen weergeven. Misschien een idee voor de volgende versie.

Op het monteren van het display na (gepriegel met kleine stekkertjes) is de montage een eitje. Een verbeterpunt is het verpakkingsmateriaal. De piepschuim buffers waren door het gewicht van de fiets aan de onderkant verpulverd en de vele bolletjes piepschuim waren erg irritant om op te ruimen.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop. Ik denk dat je voor deze prijs geen betere hometrainer kunt vinden. De kleine verbeterpunten zijn absoluut geen dealbreaker voor mij.

Pluspunten

• Stevig
  • Laag geluidsniveau
  • Makkelijk instelbaar

Minpunten

• Tablet in houder blokkeert het scherm
  • Piepschuim in verpakking

Gerry 03-06-2020

Fijne instap

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Prima hometrainer, vooral voor senioren ideaal om de lage instap. Alle programma's nog niet doorlopen, maar ziet er goed uit. Is ook qua uiterlijk mooi, dus kan prima in woonkamer geplaatst worden.

Pluspunten

• lage instap
  • goed instelbaar

Henk Kirpestein 02-06-2020

Virtufit binnenhuis fiets met lage instap

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Ik kan helaas niet best staan en lopen. Dus voor de TV heen weer springen om fit te blijven wordt het niet. Fietsen daarentegen gaat veel beter. Rond de jaarwisseling maanden regen en harde wind gevolgd door het corona virus hielden mij binnen. Dan gaat mijn conditie er hard op achteruit en veel sneller dan dat ik het weer beter gefietst krijg.
Je stap heel gemakkelijk op of beter in deze binnenhuisfiets. De ergonomie, het lage zwaartepunt, stabiele stuur en frame geven mij veel vertrouwen. Soms kijk ik een beetje TV of luister naar de radio, hoef me niet dik aan te kleden en ben altijd in de buurt van mijn koffieshop (huis). Op mindere dagen fiets ik slecht 3 of 2 keer 15 minuten maar streef naar 50 minuten per dag. Zodra het beter gaat kan ik met alle ingebouwde programma's ook een wisselende weerstand kiezen. Bovendien is hij verschoond van wilde 'oorlogs' kleuren en ziet het er zo goed uit dat hij van de regering (echtgenote) ook in de huiskamer mag blijven staan.
Vindt jij eens zo'n comfortabele sportschool?

Pluspunten

• Ergonomie
  • Ingetogen uitstraling
  • Vertrouwende stabiliteit

Minpunten

• Vermoeiend
  • Exclusief Biertap

Karin 13-09-2020

Een goed verhaal wat mij aanspreekt, vooral het deelde maanden rond de jaarwisseling/coronatijd. Ik kom in de winter ook niet toe aan de nodige beweging en wil daarom een hometrainer aanschaffen. Twee dingen zijn wel belangrijk, hij moet niet te zwaar trappen, vering goed en stuur liefst ook verstelbaar. Dat zijn drie dingen :D. Kunt U mij hier iets over zeggen?

Yvonne 30-05-2020

Heerlijk om op te fietsen.

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

De Hometrainer ziet er goed uit maar vooral is hij heel erg fijn om op te fietsen. Zeker nu ik het aan mijn knieën heb. Je kunt namelijk de hometrainer zo instellen dat je niet hard hoeft te trappen. Terwijl mijn dochter er weer hard op kan trainen. Dus voor iedereen geschikt. Er wordt een heel duidelijk display bijgeleverd. Echt een aanrader!!!!

Pluspunten

• groot makkelijk zadel
  • duidelijk display
  • veel instelmogelijkheden
  • fijne fietshouding

Erik 30-05-2020

Fijne hometrainer

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Fijne hometrainer met veel programma's. Voldoende stelmogelijkheden om de hometrainer op de juiste zithouding aan te passen. Enige nadeel is dat het verstellen van de hoek van het zadeel lastig is.
Nog niet zo lang in het bezit, dus met de duurzaamheid nog geen ervaring, maar de hometrainer ziet er degelijk en stabiel uit. Montage was eenvoudig. Er ontbrak een onderdeel van de trapper en binnen 2 dagen was een nieuwe trapper geleverd.

Pluspunten

• Eenvoudige motnage
  • Degelijk
  • Veel programma's

Minpunten

• Verstellen zadel lastig

Esmee 29-05-2020

Raad het aan

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Ik raad dit product aan.

De hometrainer heeft een lage instap daar door is het erg makkelijk voor iedereen om op de hometrainer te gebruiken.
Door de verschillende fiets niveau kun je op je eigen tempo fietsen.
Het is makkelijk in elkaar te zetten.
Voor de prijs en kwaliteit is het een prima product

Pluspunten

• Lage in stap
  • Verschillende fiets snelheden
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Hartslag, calorieën, en afstand meters werken goed
  • Goede zit houding

René 29-05-2020

staat stabiel

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

De Virtufit is een stabiele fiets die geluidloos en in principe licht trapt met veel verschillende programma mogelijkheden. Ook goede zitpositie voor langere mensen ( ben zelf 1.93 m. )

Pluspunten

• staat stabiel
  • fietst soepel
  • makkelijk te monteren

Minpunten

• riempjes bij pedalen wat lastig te bevestigen

Paul Rijksen 29-05-2020

Goede zit met duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.2i

Mijn keuze is op deze hometrainer gevallen vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. En ik ben niet teleurgesteld, integendeel. Het apparaat beschikt over veel functies, die goed leesbaar zijn op het duidelijke scherm. Bovendien is de fiets zeer gemakkelijk in elkaar te zetten. Daarvoor hoef je niet handig te zijn.

Pluspunten

• veel functies
  • gemakkelijk te verplaatsen