Virtufit Low Entry Bike 1.1 Hometrainer - Gratis trainingsschema - Reviews

Best Reviewed feb 2020 Virtufit Low Entry Bike 1.1 Hometrainer - Gratis trainingsschema
Best Reviewed - februari 2020
Aantal weerstanden
Remsysteem/weerstand
magneet
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Low Entry Bike 1.1 Hometrainer - Gratis trainingsschema op Kieskeurig.nl.

Eric 24-02-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Virtufit Low Entry Bike 1.1 Hometrainer - Gratis trainingsschema

Prima apparaat.  Ik heb chronische rugklachten en in een mindere periode kan ik dan toch wat aan beweging doen.  Apparaat is ook prima te gebruiken om ff lekker te zweten.
Stuur en zadel zijn verstelbaar, dat is erg handig. Fijne zit en een stevig apparaat.

Pluspunten

• Zadel en stuur verstelbaar

Minpunten

• Niets

Vos 20-02-2020

Fijne hometrainer met lage instap

Ik heb deze hometrainer gekocht voor mijn zus die een versleten heup heeft om haar toch de nodige beweging te bieden. Fiets is heel erg fijn in gebruik en gemakkelijk in elkaar te zetten met behulp van de gebruiksaanwijzing. Fijn beeldscherm op batterij dus geen draad naar een stopcontact zodat hij overal te plaatsen is.
Zij krijgt binnenkort een heupoperatie en kan de fiets bijdrage in de revalidatie.
Maar ook al heb je geen gezondheidsklachten dan zou ik ook zelf voor deze hometrainer kiezen en ziet er ook nog eens mooi uit!

Pluspunten

• Lage instap
  • Fijn beeldscherm
  • mooie vormgeving en kleur

Chinouk 18-02-2020

Lage instap

Deze hometrainer genomen ivm de lage instap. Erg blij met deze keuze. De fiets is erg gebruiksvriendelijk en ziet er in mijn ogen ook nog eens goed uit. Mocht je opzoek zijn naar een hometrainer met een lage instap en zonder al te veel poespas dan is dit een prima keuze!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lage instap

Minpunten

• montage makkelijker met 2 personen

S Welles 31-01-2020

Home trainer

Ik heb de home trainer gekocht omdat ik parkingson heb.
Fietst fijn en staat stabiel gemakkelijk af te lezen scherm.

Ton ten Voorde 29-01-2020

hometrainer ViruFit Low Entry Bike 1.1 deze wekt op battery

mijn vrouw heeft 2 nieuwe heupen en daarom een home trainer gekocht en bij ons thuis af geleverd .
Helaas was het stuur niet in orde scheurtje en het display niet oké.
gebeld en die is vervangen het stuur ook, verder mooie fiets, werkt perfect