Flow Fitness Up Town HT4000G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Up Town HT4000G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

anneliesvla 06-12-2013
Geschreven voor: Flow Fitness Up Town HT4000G

Ik fiets al ongeveer 2 jaar op deze Hometrainer en ben erg tevreden. Toen ik hem ging gebruiken deed de computer het niet. Dat was wel even een tegenvaller, maar nadat ik gebeld had met Flow Fitness kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe toegestuurd. Toen was het probleem direct opgelost. Goede service dus. De doorslag tot aankoop van deze fiets was dat ik zelf de stroom opwek en geen adapter of stopcontact nodig heb. Handig en goed voor het milieu.

Dannydee2000 17-10-2013
Geschreven voor: Flow Fitness Up Town HT4000G

De reden waarom we voor de HT4000g hometrainer hebben gekozen is omdat je zelf de stroom levert. Goed voor het milieu dus! Waarom hebben alle fitnessapparaten dit eigenlijk niet? We hebben hem in inmiddels al een jaar en we trainen ongeveer 2 keer per week. Hij is degelijk, stevig en niet onbelangrijk, erg stil. We zijn zeer tevreden over de aankoop en voldoet nog steeds aan onze wensen.