Flow Fitness DHT 350 Turner - Reviews

Remsysteem/weerstand
magneet

9,6

gzandstra234 31-10-2013 Product half jaar in bezit

ik train al een aantal maanden op deze hometrainer. In de zomer weinig gebruik van gemaakt maar nu met het slechte weer gebruik ik hem dagelijks. Ik heb hem gekocht vanwege het design, sterke frame en de weerstand die fijn is af testellen. Verkoper vertelde me dat dat komt door het remmechanisme. Het is een goede keuze geweest en ben er nog steeds zeer content mee.

w.b.x.groeneveld 01-10-2013 Product paar weken in bezit

Na lang zoeken is onze keuze gevallen op de hometrainer DHT350. Wij zochten een degelijke en stabiele hometrainer, die voor lange tijd willen gebruiken. Ook vinden we belangrijk dat de weerstand nauwkeurig is in te stellen is vanwege de revalidatie van mijn man. Daarvoor is dit een uitstekend apparaat. Wij hebben hem nu een aantal maanden en ben zeer tevreden. Hij voelt ook gewoon sterk en stabiel. Dat geeft mij een veilig gevoel tijdens het fietsen. Qua vormgeving is die ook erg mooi. Enige puntje van kritiek is dat het even puzzelen is om hem in elkaar te zetten. Wij zijn namelijk niet zo handig.

sarahs32 24-09-2013 Product half jaar in bezit

Ik heb van mijn fysiotherapeut te horen gekregen dat ik elke dag 10 min moet bewegen. Deze hometrainer van Flow Fitness is daar perfect voor. Het is een stevig apparaat en de weerstand is heel fijn in te stellen. Daardoor kan ik niet overbelasten en het precies afstemmen op wat ik aankan. Ik gebruik hem al een paar maanden en het gaat steeds beter met me. Ben daarom hartstikke blij met deze aankoop.

tanja1980 27-12-2012 Product paar weken in bezit

Ik heb de nieuwe Flow Fitness trainer eindelijk in huis. De winkel meldde mij in Oktober dat er een nieuwe lijn uit kwam dus heb ik gewacht.Ik had goede verhalen gehoord over dit merk. Ik dacht dat het een buitenlands merk was maar het is gewoon Nederlands. Dat is toch een geruststelling. Verder is het een net apparaat wat qua uiterlijk die overal goed bij past. Een lekker zadel en een mooi verlicht en goed te bedienen display.Kortom ik ben blij met mijn aankoop.