Flow Fitness DHT 350 Turner

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness DHT 350 Turner op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

M. Ouwehand 27-09-2018

Zeer goed : afmeting en afleesbaarheid beeldscherm; accuduur

Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

Wat vind ik van het product :
Zelf ben ik klein van stuk (1.60m); deze hometrainer heeft een zeer prettige verhouding qua zit- en stuurgedeelte, fietst traploos super geweldig soepel.
Waarom hiervoor gekozen :
Uitgebreid en gedegen onderzoek gedaan naar WAT is er op de markt; WELKE systemen zijn er; WELKE A-merken zijn er; WAAR op letten op WELKE onderdelen van hometrainer; WAT past bij ons qua kwaliteit-prijsverhouding. AANTAL filialen bezocht ter vergelijking voor offertes, prijs, garantie, service en WELKE zaak. Alles voor het maken van de enige juiste keuze voorbereiding kost meer tijd dan de aanschaf zelf (gekocht is het zo).
Voor de techniek : met ElectroMagnetische-inductie-remSysteem/EMS waarbij de magneten zelf niet bewegen; het systeem zal hierdoor minder snel slijten; verhoogt levensduur.
Voor de fanatieke sporter; echter ook om iedere dag hiervan te (kunnen) genieten : tenminste een half uur per dag erop fietsen met tempo naar behoefte.
Voor bereiken van persoonlijke doelstellingen.
Gekozen voor het midden-segment (= 4 à 5 uur per dag); manlief moet hier ook op bewegen wanneer hij te weinig lichaamsbeweging die dag heeft gehad.
Om het maximale eruit te kunnen halen : qua machine en mens.
Op advies van dieëtiste is bewegen -zeker op oudere leeftijd- heel erg belangrijk!
Zo blijft men gezond in combinatie met goede voeding.
Heeft invloed op persoonlijk, mentale gezondheid en lichamelijke conditie.

Pluspunten

• automatisch verstelbare weerstand
  • goede trainingscomputer
  • goede smalle borstband; zit perfect
  • goede verstelbaarheid
  • lage instap

hgk01 09-02-2018

Uitstekende "middenklasser"

Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

Voor thuisgebruik heeft deze hometrainer alles wat ik wens: op alle relevante punten verstelbaar (waaronder waterpas stellen!) , goed verlicht scherm, veel trainingsprogramma's, eenvoudige bediening. De hometrainer heeft bovendien een mooi design en een lage instap. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, ik heb hem pas.

gzandstra234 31-10-2013
Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

ik train al een aantal maanden op deze hometrainer. In de zomer weinig gebruik van gemaakt maar nu met het slechte weer gebruik ik hem dagelijks. Ik heb hem gekocht vanwege het design, sterke frame en de weerstand die fijn is af testellen. Verkoper vertelde me dat dat komt door het remmechanisme. Het is een goede keuze geweest en ben er nog steeds zeer content mee.

w.b.x.groeneveld 01-10-2013
Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

Na lang zoeken is onze keuze gevallen op de hometrainer DHT350. Wij zochten een degelijke en stabiele hometrainer, die voor lange tijd willen gebruiken. Ook vinden we belangrijk dat de weerstand nauwkeurig is in te stellen is vanwege de revalidatie van mijn man. Daarvoor is dit een uitstekend apparaat. Wij hebben hem nu een aantal maanden en ben zeer tevreden. Hij voelt ook gewoon sterk en stabiel. Dat geeft mij een veilig gevoel tijdens het fietsen. Qua vormgeving is die ook erg mooi. Enige puntje van kritiek is dat het even puzzelen is om hem in elkaar te zetten. Wij zijn namelijk niet zo handig.

sarahs32 24-09-2013
Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

Ik heb van mijn fysiotherapeut te horen gekregen dat ik elke dag 10 min moet bewegen. Deze hometrainer van Flow Fitness is daar perfect voor. Het is een stevig apparaat en de weerstand is heel fijn in te stellen. Daardoor kan ik niet overbelasten en het precies afstemmen op wat ik aankan. Ik gebruik hem al een paar maanden en het gaat steeds beter met me. Ben daarom hartstikke blij met deze aankoop.

tanja1980 27-12-2012
Geschreven voor: Flow Fitness DHT 350 Turner

Ik heb de nieuwe Flow Fitness trainer eindelijk in huis. De winkel meldde mij in Oktober dat er een nieuwe lijn uit kwam dus heb ik gewacht.Ik had goede verhalen gehoord over dit merk. Ik dacht dat het een buitenlands merk was maar het is gewoon Nederlands. Dat is toch een geruststelling. Verder is het een net apparaat wat qua uiterlijk die overal goed bij past. Een lekker zadel en een mooi verlicht en goed te bedienen display.Kortom ik ben blij met mijn aankoop.