TP-Link TL-PA8030P KIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-PA8030P KIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Clemens 10-01-2016
Geschreven voor: TP-Link TL-PA8030P KIT

Staat zijn mannetje. Loopt over 2 verschillende groepen en draait met gemak op 300mbs. In de praktijk blijkt dat het verzenden van data (duplex 2 kanten op) met een snelheid van zo'n 80 mbps verloopt. Snel genoeg om Televisie te kijken. Daarnaast hang te Mediaplayer en de Televisie (Smart TV) er nog aan.
Koppelen snel. Binnen 15 seconden gefixt.
De software om de boel te controleren is vrij archaisch. Kunnen ze een voorbeeld nemen aan Devolo met Cockpitt. Deze set voordelig aan kunnen schaffen ter vervanging van mijn Devolo Triple 650+. De snelheidswinst is niet spectaculair. De Devolo's draaiden zo rond de 260 mbps over 2 groepen.

Clemens 30-05-2016

Een firmware update voor deze kit en de software is beschikbaar gekomen V1 160328.
De adapters linken nu ruim boven de 400mbps. T.o.v. de Devolo's 650+ inmiddels een echte verbetering.

prin0096 27-02-2016

Ik overweeg ook om deze aan te schaffen. U geeft aan dat u prima TV mee kunt kijken. Gebruikt u de Horizon box met de extra box van Ziggo?