Sitecom LN-556 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-556 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Eike 29-07-2016

Prima homeplug voor weinig geld

Vandaag ontvangen en geïnstalleerd. Werkte meteen prima. Alleen het opzetten van de beveiligde verbindingen koste wat moeite maar met wat hulp van de helpdesk van sitecome en zelf nog eens de boel gereset uiteindelijk alles aan de praat gekregen. Wij hadden boven bijna tot geen verbingen. Met deze homeplug is het probleem opgelost. De snelheid is ook ruim voldoende, boven verwachting. Zeer tevreden met mijn aankoop!

Renee 03-06-2016

Ik wordt de hele tijd van mijn internet afgegooid

Ik wordt elke x van mijn internet afgegooit als ik door mijn sitecom netwerk ben ingelogt. niet tevreden dus.

Peter 26-02-2016

Makkelijk en snel te installeren. Je plaatst de mini homeplug in het stopcontact en sluit de bijgeleverde kabel tussen mini homeplug en router aan, en stop de Wi-Fi homeplug in het stopcontact en wacht 5 minuten en het werkt.

techneutje 19-02-2016

Met deze rommel verandert mijn huis in 1 grote elektromagnetische stralingsveld, lekker gezond! daarbij is er geen radio en TV in huis die nog normaal werkt.

Sitecom Webcare 22-02-2016

Hallo, Zou u ons een mail willen sturen met het euvel waar u tegen aan loopt? Wij zullen hier dan zo snel mogelijk op reageren. Een mail sturen kan via de volgende link: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-555v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps-combo-pack/contact

JanD 07-02-2016

Ik had bijna geen wifi signaal op de boven verdieping.
Bij de mediamarkt de Sitecom LN-556 WI-FI Homeplug kit gekocht. Door de medewerker goede uitleg gehad. binnen 5 minuten werkte de Wi-Fi homeplug kit naar alle tevredenheid. De installatie was zeer eenvoudig. Echt een aanrader.

multibank1 10-01-2016

Ik heb sinds een paar dagen geleden een nieuwe abonnement genomen bij een provider maar sinds deze provider nog geen glasvezel gebruikte had ik een probleem omdat ik heel slecht ben met kabels aanleggen door mijn huis en het wifi signaal niet de zolder kon bereiken. en toen zocht ik speciaal naar een apparaat dat zonder kabels werkte, en toen kwam ik deze wifi powerline adapter kit van sitecom tegen. eerst was ik er een beetje sceptisch over omdat ik niet dacht dat een wifi signaal via het stroomnet kon worden verstuurd zonder ook maar een kabel eraan vast te steken. maar eenmaal toen ik het binnen had en na het installeren ervan je moet wel even de website van sitecom erbij halen voor extra informatie want de handleiding die bij de powerline adapter kit zat was meer een snelle handleiding maar op de website van sitecom staat het duidelijk uitgelegd. en het mooie ervan is is dat je je apparaat op de website van sitecom nog kan registeren (tot 3 weken na aankoop) voor 10 jaar garantie. en je kan het apparaat als je het goed doet binnen 15 minuten gebruiksklaar hebben. en dan komt er zomaar uit het niets een goed en sterk wifi signaal naar je zolder toe. het handige ervan is dat je er ook nog 2 internet kabels erin kan steken voor als je je computer nog bekabeld wilt hebben, maar dat is niet echt nodig want ik heb het getest ermee en wifi is 10mb slechter dan bedraad, dus daar zat ik niet echt zo mee. normaal haalde ik altijd op de eerste verdieping rond de 12mb down en 10mb up en op zolder 3/5mb down en 1/2mb up. en sinds ik dit apparaat heb aangesloten opeens 35mb down en 20mb up op de 1ste verdieping en op zolder 15mb down en 10mb up dus een hele verbetering. dus ik raad dit apparaat ook echt aan als je geen verstand hebt van kabels aanleggen in je huis over als je bijvoorbeeld geen kabels kan doortrekken naar boven. en het mooie ervan is dat het apparaat alleen werkt op jou stroom contacten want het gebruikt jou groepenkast en niet die van iemand anders. je krijgt een nieuw wifi adres en wachtwoord erbij geleverd.

dit is wel zo'n beetje mijn ervaring met deze wifi powerline adapter kit (je krijgt er een mini + wifi homeplug bij + 2 internet kabels van ongeveer een meter)

ik hoop dat dit anderen mensen helpt die nog moeten kiezen of ze een wifi powerline adapter kit nemen van Sitecom.

Cor 06-11-2015

Het was even zoeken maar na een paar keer goed lezen deed hij het en er is een goede verbinding mogelijk.
Heerlijk zonder kabels.

kampio 28-07-2015

De eerste keer dat ik een voor mij 'moeilijk" apparaat aansluit zonder tekst te hoeven lezen.
Volg de plaatjes en het wijzig zich vanzelf. Gelijk goed en een "uitstekende" kwaliteit internet op een slechte plaats in huis. Een aanrader.

Franckx 17-07-2015

Je sluit gewoon beide pluggen aan volgens de handleiding en je hebt een goede, stabiele verbinding waarmee je probleemloos kunt internetten. Ik heb nu wifi in de slaapkamer waar ik er de pvr van Ziggo op heb aangesloten.

alcaudete 09-06-2015

Homeplug werkt prima. Ik gebruik hem in mijn huisje in Spanje en ondervind geen problemen. Je moet wel de gebruiksaanwijzing goed lezen en de code zorgvuldig bewaren.

P.E.T. 08-06-2015

Het Wifi-bereik valt tegen vooral als een hindernis tussen zit.
Ik moet elke keer de homeplug verplaatsen om goede verbinding te kunnen krijgen. Hiervoor moet ik helaas alleen een 7 geven.

demazzl 25-02-2015

Het aansluiten gaat zeer makkelijk en razend snel. Eerst in de woonkamer aangesloten en de 2 onderdelen gekoppeld. Daarna de homeplug boven in de slaapkamer geplaatst, en voila razendsnel netwerk verbinding.

P.E.T. 18-02-2015

Installatie was zo gepiept en heb direct ook mijn Smart TV met kabel aangesloten ook dit ging zonder probleem.

Sitecom Webcare 09-06-2015

Afhankelijk van de hindernissen zal het signaal in meer of mindere mate gedempt worden. Tips m.b.t. positionering vindt u hier: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-556v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps-combopack/faq/basic/4796

Daarnaast kan een aanpassen van het draadloze kanaal (frequentie) ook helpen. Dit kan als volgt:

1. Log in op de WiFi homeplug, voor instructies zie: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-554v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps/faq/category/81/toegang%20tot%20het%20instellingenmenu%20%28gui%29#181
2. Selecteer naast 'Home' de optie 'Basic Settings'.
3. Wijzig de optie 'Channel Number': Deze staat standaard op automatische keuze, verander dit naar een vast kanaal. Kies een ander kanaal wanneer het ingestelde draadloze kanaal niet goed functioneert.
4. Klik op Apply en wacht tot het apparaat klaar is met het opslaan van de wijzigingen.

Lukt het niet, neem dan gerust contact met ons op. De contactopties vindt u hier: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/ln-556v1001/wi-fi-homeplug-500-mbps-combopack/contact

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

BvAb 12-02-2015

Na eerste installatie had ik hem al, alleen dacht dat ie niet goed was beveiligd, dus alles opnieuw gedaan. Toen geen verbinding meer, dus maar gereset. Dat werkte goed en alles deed het daarna weer, hij pakte hem zelf op.

Paar dagen in bezit, een halve dag in gebruik. Kwaliteit lijkt me prima, maar dat is nu moeilijk te beoordelen (kort in bezit). Gebruiksgemak is ook prima, beschrijving had iets meer mogen zijn dan alleen plaatjes. Miste wel uitleg als het niet werkt, dat staat op internet wel, alleen die werkte dus niet meer. Dan wordt het wat lastiger namelijk.

Verder ben ik nog niet zo op de hoogte van dit systeem, dus mis nu een stopcontact wat ik eigenlijk wel nodig heb. Hiervoor moet ik nu nog een losse Socket Homeplug aanschaffen (stekker in stekker). Maar wel weer wat geleerd en nette service (via chat) bij Sitecom zelf om alles nog eens goed uit te leggen. Ga zo door zou ik zeggen!