devolo dLAN 1200+ WiFi ac Starter Kit - Reviews

10,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Gijzzz 23-10-2016 Product paar maanden in bezit

Een super oplossing voor een stabiel en snel netwerk

Ik had al meerdere pogingen gedaan om een stabiel en snel Wifi netwerk te krijgen. Mijn woning staat namelijk in een wijk waarbij bijna iedereen in de buurt inmiddels ook zijn eigen wifi netwerk heeft. Ik kreeg dan ook de indruk dat mijn netwerk hierdoor op sommige punten in mijn woning en in mijn tuinhuis met regelmaat weg viel doordat de signalen elkaar in de weg zaten. Met deze set was dit probleem meteen opgelost. Het basistoestel in de meterkast naast mijn Wifi-router met een kabeltje en het andere toestel lekker op zolder waar het mijn Wifi signaal uitbreid met een extra accespoint.
Installeren was een fluitje van een cent en sindsdien geen enkel zwak punt meer in de signalen. Ik was zelfs zo tevreden dat ik er een uitbreidingset bij heb gekocht die er in mijn tuinhuis buiten voor zorgt dat ik ook daar supersnel en stabiel bereik heb. Absoluut geen wegvallers meer of last van de buren. Ook geen traagheid die je met goedkope repeaters nog wel eens krijgt omdat die de snelheid halveren. Ik gebruik deze set nu al een maand of 4 en sindsdien alleen maar tevredenheid. Dit is dus geen review van iemand die net blij de doos heeft opengemaakt maar echt een tevreden gebruiker

Pluspunten

• Zeer stabiel netwerk
  • Makkelijk te installeren
  • Zeer snel netwerk
  • Breidt Wifi uit zonder snelheid te verliezen
  • Makkelijk extra toestellen toevoegen

Minpunten

• Wel een stevige prijs