Sitecom LN-555FR Wi-Fi Socket Homeplug Kit 500 Mbps

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-555FR Wi-Fi Socket Homeplug Kit 500 Mbps op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

guy 05-01-2017

eenvoudig te installeren

Dit product is de oplossing voor het wifi probleem waarmee ik jaren worstel. Dit product is een wifi problem solver. Bij de aankoop en tijdens het installeren had ik toch nog mijn bedenkingen. Eenmaal geïnstalleerd liet het zich direct gelden. Voor de prijs en wat je ervoor terug kwijt aan wifi-kwaliteit is dit product zijn tijd ver vooruit.

Pol 10-01-2016

Als je op een bepaalde plaats in huis slecht bereik hebt met WIFI of bijvoorbeeld op zolder een Server wilt plaatsen, dan is dit een ideale en super makkelijke oplossing. Je hoeft geen kabels te trekken en je bent in 5 minuten verbonden. Bespaart een hoop gedoe met internetkabels trekken.

Het WiFi signaal is redelijk krachtig. Als je via de pc de sitecom homeplug benadert, dan kun je ook alles instellen zoals wifi naam en wachtwoord en eventueel het kanaal.

Erg tevreden met dit product.

stijnt 16-02-2015

Zeer eenvoudig te installeren. De handleiding is bevat grote duidelijke figuren.
Hij haalt ook een aanzienlijke snelheid. Meer dan 30Mbps aan bruikbare data in een storingsgevoelignetwerk.

paulmaarten 21-11-2014

eindelijk zijn wij op een eenvoudig te installeren wijze van onze WIFI bereikbaarheidsproblemen af.
eenvoudiger kant het gewoon niet!