Sitecom LN-551 Mini Homeplug 500 Mbps 2 Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom LN-551 Mini Homeplug 500 Mbps 2 Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Soef 16-04-2017

Fantastisch product

Product is zo simpel in gebruik, een kwestie van in een stopcontact steken. Geweldige oplossing, geen lelijke kabel door het huis. Mooi product en betaalbaar.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Simpel in gebruik
  • Goede oplossing
  • 10 jaar fabrieksgarantie na registratie

Ronald 04-01-2017

Simpel

Deze set is zoals beloofd eenvoudig te gebruiken; out of the box zo aangesloten en direct werkend. Werkelijk ongelooflijk maar zo snel heb ik het netwerk nog niet in kunnen stellen.
Echt een aanrader!

Klaas R. 28-09-2016

uitstekende verbinding

Was helemaal klaar met de slecht werkende router in de meterkast, daarom de homeplug aangeschaft. Werkt perfect zonder aanleggen van kabels en alles wat daar nog meer bij komt kijken. Installatie met behulp van de bijgeleverde papieren installatiehulp een makkie. En door eenvoudige registratie bij Sitecom ook nog eens 10 jaar garantie.

PhilippeH 16-02-2016

Echt een plug and play installatie dankzij de eenvoudige en duidelijke installatie gids en de drie ledjes op de toestelletjes.
10 jaar garantie via online registratie.
Qua snelheid zeker voldoende : filmpjes kijken youtube en YeloTV gaat prima, zonder haperen.

Eric 04-11-2015

Gebruiksvriendelijk.
Snelle installatie.
Gebruiksgemak top !
Uitbreiding van standaardgarantie naar 10 jaar op dit product met simpele registratie bij Sitecom

Rhendrickx 16-09-2015

Ontzettend snel te installeren. Uit de doos halen, inpluggen, en binnen 2 minuten was alles online. Super goede verbinding.

kilmor 22-02-2014

Net geinstalleerd...en meteen werken.
Verschillende groepen en met verlengsnoer ertussen, gewoon minimaal 100 Mbps halen. Prima oplossing om het gaten boren en kabels trekken te voorkomen!