Tunturi PT60 Power Tower - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tunturi PT60 Power Tower op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Theo 11-12-2019

Goed product, gemakkelijk te monteren

Geschreven voor: Tunturi PT60 Power Tower

Prima prijs-kwaliteitverhouding, stabiel veel trainingsmogelijkheden. Duidelijke handleiding voor montage.

Pluspunten

• Stabiel
  • Duidelijke montagehandleiding

Erwin 20-01-2019

Veel mogelijkheden, goed te monteren

Geschreven voor: Tunturi PT60 Power Tower

Duidelijke montagehandleiding. Stapsgewijs uitleg, met ook onderdelen (bouten/moeren/ringen/etc) per stap gesorteerd. Kan bijna niet fout gaan.
Toren zelf is prettig om op te trainen. Voelt in het begin nog wat onwennig, want het ding weegt in totaal maar 40kg. Voelt echter stabiel aan.
Het meest prettig vindt ik dat je vooral met je eigen lichaamsgewicht kunt trainen, waardoor je niet geforceerd wordt in een bepaalde beweging (veel apparaten bieden weinig bewegingsvrijheid, dus meer blessuregevoelig).
De handvatten op de pullup zitten wel wat los (draaien). Misschien beter om met een reliëf in het metaal zelf te werken.

Pluspunten

• Veel trainingmogelijkheden
  • Goed in elkaar te zetten
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Handvatten zitten niet strak genoeg
  • Geen incline bench press mogelijk
  • Hebt aan voor en achterzijde ruimte nodig