Virtufit Krachtstation Homegym KH1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Krachtstation Homegym KH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

m************@g******** 31-01-2024

prijs kwaliteit goed, monteren minder makkelijk

prijs kwaliteit is zeker goed. bezorging netjes en correct. Het in elkaar zetten vergt wel veel moeite. duidelijkere handleiding zou welkom zijn. het in elkaar laten zetten kan door de winkel dat is echter relatief duur € 199,- maar achteraf begrijpelijk. Trek gerust een middag uit om alles inelkaar te zetten

Pluspunten

• prijs kwaliteit

Minpunten

• montage

m******************@g******** 31-01-2024

Ik heb dit product een tijdje geleden gekocht en hij bevalt mij tot de dag van vandaag super goed. Alles loopt soepel. De levering was ook top en het monteren ging zonder moeite. Fijn dat ik niet naar de sportschool hoef te gaan maar mooi thuis bezig kan

s********@h********** 31-01-2024

2 maanden geleden heb ik deze Virtufit gekocht en ik ben zeer tevreden. Het is een degelijk apparaat waarmee ik alle oefeningen kan doen die ik nodig heb . Het kost een paar uurtjes om hem in elkaar te zetten maar voor iemand die niet handig is zoals ik prima te doen. Ik ben zeer positief en blij met mijn aankoop.

dhr heuts 23-01-2024

aanrader

De eerste ervaring is geweldig.
Installatie eenvoudig, het g ebruik maken van de programma's geweldig
De bike is fluisterstil

Pluspunten

• installatie
  • goede programma's
  • fluisterstil

Minpunten

• geen

n**********@t********* 13-11-2022

Prijs / kwaliteit Super

Dit product gekocht grotendeels gekocht voor de Zoon ( 17jaar ). Die was/en is er heel tevreden mee.
Gebruikt dit bijna dagelijks, de dagen dat hij het niet gebruikt zit hij in de fitness. Was wel een beetje zoeken hoe alles juist in elkaar moet ( beschrijving daarvan kon iets beter ) , maar voor een toestel voor thuis aan deze prijs is het zeker aan te raden, veel mogelijkheden.

Pluspunten

• prijs
  • mogelijkheden
  • stevig apparaat

Minpunten

• handleiding om in elkaar te steken kon iets beter

h***********@k********* 11-11-2022

Uitstekend powerstation

Het is echt een goed product, je kunt er echt heel veel diverse oefeningen mee uitvoeren, goede gewichten, perfect voor de gemiddelde sporter 3-4 keer per week of nog meer. IK heb deze nu een maand in bezit, train iedere ochtend met heel veel plezier, goede kwaliteit, echt een aanrader..

Pluspunten

• stabiel
  • heel veel mogelijkheden

Minpunten

• max. ca, 65 kilo, dat is misschien het enige,

j*********@g******** 10-11-2022

Goede Homegym voor thuis

Snelle levering in mekaar zetten was makkelijk met duidelijke beschrijving voor thuis een goed apperaat

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede beschrijving voor montage

e***************@u********* 27-12-2021

Het was een kado voor de kerst voor mijn zoons van 15 en 18. Ze waren super enthousiast, maar het in elkaar zetten koste wel erg veel tijd. De machine heeft heel veel mogelijkheden. Ik hoop dat ze er veel plezier van hebben nu de sportscholen dicht zijn.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Veel werk om het in elkaar te zetten
  • Hij kraakt, maar misschien is dit nieuwigheid.

v**********@g******** 23-12-2021

Fijn product

Ik vind het een fijne Home gym met vele opties en dat tegen een betaalbare prijs. De service van fitwinkel.nl vinden wij ook super laatst nog een loopband van het zelfde merk gehaald. Dat was ook de reden om weer een product van virtufit aan te schaffen. Kortom wij zijn te vreden klanten.