Philips HTS5131/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS5131/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

wimmull 14-10-2012
Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Mooie en degelijke soundbar.Geluid en beeld zijn goed en een
goede ingebouwde blueray speler.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondekt is dat de radio geen
RDS functie heeft.Vindt dat jammer,zou toch mogen verwachten
dat dat tegenwoordig standaard is.

alexS1956 27-01-2013

hallo wimmull

ik zou graag willen weten of de soundbar nog bevalt
ik ben er ook namelijk ook naar opzoek
graag zie ik je reactie
met vriendelijke groet
Alex

Me1985 03-12-2012

Hallo,

Ik wil deze soundbar ook gaan aanschaffen! Ik heb al een philips ambilight led tv. Is de soundbar echt een aanrader en heeft deze ook een ARC-hdmi aansluiting? Dat zou het bedienen nog een stuk makkelijker maken.

Lia1950 15-07-2012
Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Sinds een paar dagen hebben wij de Philips SoundBar in bezit,het is een mooi apperaat.
Met veel mogelijkheden zoals Blu-ray speler,
een radio met 40 voorkeurzenders,
je kan ook een iPod/Phone op aansluiten.
en je heb toegang voor YoeTube en Picasa-foto's.
Hij is ook te bevestigen aan de muur of op een tafel en aan een standaard.
Met afstandbediening.
Dit is echt een aanrader.

RonaldMusicman 18-01-2012
Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Fijn apparaat met een goede geluidskwaliteit. Wilde af zijn van de vele kabels van een surroundsysteem en heb daarom deze soundbar gekocht. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Heb eerst een aantal weken een LG HLB54S soundbar gehad maar deze philips is qua geluidskwaliteit toch echt stukken beter. Ook het "surround" geluid is tof. De subwoofer is niet zo groot maar geeft toch een zeer solide bas af. De subwoofer die bij deze philips zit is er een met een draad, bij mij LG was ie draadloos. Dit lijkt leuk maar is (ook volgens de winkel)erg gevoelig voor storing (van je telefoon of internet) Je kunt er geluk mee hebben maar in mijn geval was dit niet zo. Prijs/kwaliteit is prima voor deze philips.

Jos Klep 30-09-2012

Beste Ronald

Kun je mij vertellen of je nog steed tevreden bent met het apparaat.
Overweeg hem ook aan te schaffen.
Belangrijk voor mij is de kwaliteit van de radio.
Kun je hier ook iets over vertellen.

Rene Dut 12-02-2012

Leuke review.
Ik ben aan het snuffelen naar een nieuwe tv en stereo voor mijn moeder van 84, en ik stuitte op deze soundbar.
Ziet er leuk uit.

Een vraag:
Ik weet dat er een radio tuner in zit maar kun je op het schermpje ook de naam van de zender zien (RDS). Daar kom ik niet achter.

Groet,

Rene.