Samsung HT-D7000

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,4

• Slecht

LenyB 17-08-2014 Product jaar of meer in bezit

4,8
De slechtste aankoop ooit. Speelde binnen half jaar na aankoop al geen DVD/CD etc. af. Laten repareren binnen garantietermijn.
Speelde slechts korte tijd DVD/CDs maar ging weer in de fout met de melding kan schijf niet lezen, reinigen en opnieuw proberen. Echt alles geprobeerd echter zonder resultaat.
De tuner werkt maar dat is dan ook alles.
Mijn advies: NOOIT KOPEN! Zonde van het geld

slimmeke 19-05-2013 Product jaar of meer in bezit

Indien ik de reviews voordien gelezen had ik dit apparaat nooit gekocht en met reden, heb dezelfde problemen.. eerst geen rw meer afspelen, dan geen r+ maar en nu 11 maand oud zelfs geen BluRay meer. En dit na ong 15 -20 schijfjes (gedurende de winter kijken we meer tv)

S20122012 23-04-2012 Product paar dagen in bezit

5,4
Ongeveer een half jaar geleden deze 3D bluray speler gekocht, hij ziet er prachtig uit en beloofde vele mogelijkheden te hebben daarbij paste hij precies bij mijn nieuwe 3D tv.
Ik heb er welgeteld 1 3D bluray mee gekeken en daarna liet hij verstek gaan.
Hij speelt geen bluray's meer af, geen dvd's, geen cd's, geen cd en dvd rw's. Geeft telkens de melding: kan de schijf niet lezen of poets de schijf.
Er komt nog maar 1 radio zender door en tunen lukt ook niet meer. Zo ook gaat regelmatig de lade open en dicht, soms wel 10 keer achter elkaar zonder enige aanleiding.
Onlangs naar Samsung gebeld en dan krijg je het advies om hem te up-daten. Zo gezegd zo gedaan van een 0009 versie naar een 0014 versie ge-update en je raad het al... hij doet nog precies hetzelfde als voorheen!
Toch maar terug naar Mediamarkt, ze sturen hem op ter reparatie en ik ben 'm 4 weken kwijt!
Nu dus afwachten wanneer en hoe ik hem terug krijg! Ik heb er een hard hoofd in gezien alle andere reviews. Schandalig dat zoiets nog in de handel mag zijn!

willie 2407 02-05-2012

ik heb het zelfde onding met precies het zelfde probleem hij is nu voor de 2e keer terug voor reparatie ben benieuwd wat ik nu weer te horen krijg.

willie 2407 13-04-2012 Product half jaar in bezit

5,6
iritant apparaat morgen weer terug naar expert dvd speler werkt en als hij dan een keer werkt dan zegt hij halverwege de film sorry herken de disc niet bleu-ray dvd doen het helemaal niet.Geluid gaat ook plotseling harder en zachter als je radio aan hebt staan.Morgen gaat hij voor de tweede keer terug benieuwd hoe ze dat bij expert op gaan lossen ?

almeertje 11-01-2012 Product kwartaal in bezit

irritant ding
opnames van de camcorder op dvd gezet en deze worden niet gelezen.
gebrande cd's worden na een hoop gesputter niet gelezen
gewone cd worden niet gelezen
het enige wat werkt is de tuner,usb stick met mp3 en gelukkig de blu ray.Samsung gemaild en kreeg een lullig antwoord. Weer gemaild en kreeg te horen even te bellen want de oplossing was daar. Gebeld en na 20 minuten wachten werd mij doodgewoon gezegd ; lever maar in ter reparatie.
Een brok ergenis dus,breng hem nu maar naar de mediamarkt ter reparatie. Geen Samsung meer voor mij

matt99 28-12-2011 Product half jaar in bezit

als je voor de 2de keer weer terug moet gaan is de lol erwel vanaf na 4 mnd hebben ze hebben ze de kop vervangen want hij speelde niets meer af toen hij terug kwam na 2 weken blu ray erin gedaan en die bleef op het einde hangen dvd in ps3 gedaan en die speelde wel alles af.
ben benieuwd wat er nu weer aan de hand is.
maar voor de rest ben ik er wel blij mee

Leon197000 27-12-2011 Product half jaar in bezit

6,4
Mijn advies niet kopen, heb hem nu een half jaar al 2 keer
kapot geweest.
speelt niets meer af, radio gaat spontaan aan midden in de nacht.
kan geen cd of dvd meer afspelen alleen bluray speelt hij soms af.
gekocht bij de mediamarkt.ga nu voor de derde keer terug.

Robin1971-06 28-12-2011

Beste Leon,

ik heb het zelfde probleem,bij mij speelt hij af en toe een normale dvd en blu ray dvd af,maar gewone cd's al helemaal niet...tevens gekocht bij Media Markt.
mag ik vragen wat ze er bij jou aan gedaan hebben?
ik wil deze namelijk ook terug sturen maar heb geen idee hoe lang ik hem kwijt ben.
Mvg Robin

matt99 28-12-2011

hallo ik ben ook een keer terug gegaan en toen hebben ze de lazer vervangen ik heb er 2 weken op gewacht en toen de eerste keer weer een blu ray er in gedaan ging goed maar op het einde liep deze vast dus film niet meer kunnen afkijken in d ps3 speelde hij hem wel af dus ik ga vandaag voor de 2de keer terug

Yan1957 02-12-2011 Product paar weken in bezit

Helemaal tevreden, top, top, top, boven verwachting mooi en goed geluid, mooie volle bas, vervormt ook niet en echt legio mogelijkheden en het belangrijkste HIJ SPEELT ECHT ALLES AF.