Bose Lifestyle 650 - Reviews

Luidsprekersysteem
5.1
Blu-ray speler
3D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Lifestyle 650 op Kieskeurig.nl.

Magic 12-11-2018

State of the Art Home Cinema System!!

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

State of the art home cinema system! Werkelijk aan alles is gedacht! Het maakt niet uit naar welke bron je luistert: radio, tv, ps4, mediaspeler; De sound is fantastich en op zeer hoog niveau. Ook het design en gebruikersgemak zijn een verademing ten op zichte van mijn vorige audioset ( Marantz icm B&W boxen)
De aanschafprijs is behoorlijk, maar als je het geld er voor hebt en bereid bent deze set aan te schaffen zul je geen seconde spijt hebben en is het genieten geblazen!

• Gebruikersgemak
  • Audiokwaliiteit!
  • High Quality!

Minpunten

• Prijs, echter elke cent dubbel en dwars waard!

Frans van Noort 16-05-2018

Perfect geluid

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Ik heb mijn BoseLifestyle 650 set nu enkele maanden in gebruik. Nog geen moment spijt van gehad. Ik geniet elke dag van een superieur geluid en van een mooi design. Het is ongelofelijk dat er via de hele kleine boxen deze geluidskwaliteit wordt geleverd. Kortom: even een behoorlijke uitgave geweest maar is elke cent volledig waard.

Pluspunten

• Kwaliteit op alle fronten.

Frans van Noort 26-01-2018

Super geluid

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

In de winkel klonk deze set al geweldig, dus mijn verwachtingen voor thuis waren hoog gespannen. Deze verwachtingen werden nog ruimschoots overtroffen, wat een geweldig geluid. Set is niet goedkoop maar dan is alles wat je in het verleden aardig vond klinken eigenlijk zeer pover vergeleken bij deze 650 set. Even goed lezen hoe en wat je moet doen bij het installeren, hoewel de gebruiksaanwijzing niet uitblinkt van helderheid toch allemaal goed gekomen. Nu alleen maar genieten, vind het s'avonds soms zonde om te gaan slapen. Kortom GEWELDIG.

Pluspunten

• Super geluid
  • Mooi design.
  • Kleine maar geweldige spekers

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing wat warrig moet beter kunnen.

NF0229 01-01-2018

Prachtig systeem, design maar vooral geluid.

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Alhoewel prijzig krijg je voor je geld een hoogwaardig Bose systeem waar uit minimale maten met een prachtige vormgeving schitterend geluid wordt geproduceerd.
Is de input ‘top’ (lees: kwaliteit van de muziek bron/opname kwaliteit) dan wordt dit ook super weergegeven.
Na aankoop bij een Bose expert (EP Beerepoot) en door hun installatie en uitleg werkt alles perfect.
Zelf installeren kan ook en kost wat tijd gelet op de vele mogelijkheden!!

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Schitterend geluid

Minpunten

• Achterspeakers zijn niet draadloos aan te sluiten.
  • Wit systeem: zwart snoer aan basmodule.
  • Wit systeem: restspeakers zwarte ontvangstkastjes.