Bose Lifestyle 650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Lifestyle 650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Joop 06-04-2019

Extra acoustimass 300

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Ik heb een recensie geschreven over lifestijl 650 waarbij ik met veel nummers er een tekort was aan bass vermogen. Inmiddels heb ik 60 dagen een extra acoustimass 300 om het verschil te mogen horen.
Het verschil is enorm ik ben nu zeer tevreden en ook met hardrock weet de extra bass er goed in te kicken. Na vandaag voor mij niet anders meer. Voor mijn mede liefhebbers van lifestijl 650 adviseer ik hetzelfde uit te proberen.
Twee punten gaat voor mij de score omhoog.
==================================================
Review van 28-03-2019

Beluisterd in verschillende studio's en uiteindelijk in Duitsland met een prijsverlaging van 1100 euro aangeschaft. Thuis na het kalibreren viel het eigenlijk een beetje tegen. Qua helderheid en finesse erg mooi. Vooral klassieke muziek komt mooi naar voren. Hardrock waar ik toch ook liefhebber van ben is het gewoon net niet. De 300 bassmodule kan het niet goed weergeven in een grote woonkamer. Er zit inmiddels een optie bij om een tweede bassmodule op de lifestijl aan te sluiten. Naar mijn idee een onmisbare optie, helaas komt een extra bassmodule van 700 euro er dan nog bij.
Mooie set maar mijn inziens net niet compleet voor zoveel geld, gelukkig wel goed uit te breiden.

gj 26-02-2020

goeienmorgen, waar heb je het set gekocht in Duitsland?

Joop 28-03-2019

Bose lifestijl 650

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Pluspunten

• Helder hoog geluid
  • Strak ontwerp
  • Makkelijk instaleerbaar
  • Goed uit te breiden met extra bass of extra boxen

Minpunten

• Bass is ondermaats hoge tonen overheersen

Magic 12-11-2018

State of the Art Home Cinema System!!

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

State of the art home cinema system! Werkelijk aan alles is gedacht! Het maakt niet uit naar welke bron je luistert: radio, tv, ps4, mediaspeler; De sound is fantastich en op zeer hoog niveau. Ook het design en gebruikersgemak zijn een verademing ten op zichte van mijn vorige audioset ( Marantz icm B&W boxen)
De aanschafprijs is behoorlijk, maar als je het geld er voor hebt en bereid bent deze set aan te schaffen zul je geen seconde spijt hebben en is het genieten geblazen!

• Gebruikersgemak
  • Audiokwaliiteit!
  • High Quality!

Minpunten

• Prijs, echter elke cent dubbel en dwars waard!

Frans van Noort 16-05-2018

Perfect geluid

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Ik heb mijn BoseLifestyle 650 set nu enkele maanden in gebruik. Nog geen moment spijt van gehad. Ik geniet elke dag van een superieur geluid en van een mooi design. Het is ongelofelijk dat er via de hele kleine boxen deze geluidskwaliteit wordt geleverd. Kortom: even een behoorlijke uitgave geweest maar is elke cent volledig waard.

Pluspunten

• Kwaliteit op alle fronten.

Frans van Noort 26-01-2018

Super geluid

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

In de winkel klonk deze set al geweldig, dus mijn verwachtingen voor thuis waren hoog gespannen. Deze verwachtingen werden nog ruimschoots overtroffen, wat een geweldig geluid. Set is niet goedkoop maar dan is alles wat je in het verleden aardig vond klinken eigenlijk zeer pover vergeleken bij deze 650 set. Even goed lezen hoe en wat je moet doen bij het installeren, hoewel de gebruiksaanwijzing niet uitblinkt van helderheid toch allemaal goed gekomen. Nu alleen maar genieten, vind het s'avonds soms zonde om te gaan slapen. Kortom GEWELDIG.

Pluspunten

• Super geluid
  • Mooi design.
  • Kleine maar geweldige spekers

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing wat warrig moet beter kunnen.

NF0229 01-01-2018

Prachtig systeem, design maar vooral geluid.

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Alhoewel prijzig krijg je voor je geld een hoogwaardig Bose systeem waar uit minimale maten met een prachtige vormgeving schitterend geluid wordt geproduceerd.
Is de input ‘top’ (lees: kwaliteit van de muziek bron/opname kwaliteit) dan wordt dit ook super weergegeven.
Na aankoop bij een Bose expert (EP Beerepoot) en door hun installatie en uitleg werkt alles perfect.
Zelf installeren kan ook en kost wat tijd gelet op de vele mogelijkheden!!

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Schitterend geluid

Minpunten

• Achterspeakers zijn niet draadloos aan te sluiten.
  • Wit systeem: zwart snoer aan basmodule.
  • Wit systeem: restspeakers zwarte ontvangstkastjes.

Peter 29-01-2017

Indrukwekkend design en geluid

Geschreven voor: Bose Lifestyle 650

Nu een maand in het bezit van deze schitterende home entertainment system van BOSE. Werkelijk aan alles is gedacht en allemaal erg eenvoudig te bedienen. Alles straalt weer kwaliteit uit en naast je ogen worden je oren ook zeer goed verwend. Ik heb gekozen voor de zwarte versie die samen met mijn zwarte TV een mooie combinatie maakt. De luidsprekers ( front en rear ) zijn echt erg klein, maar het geluid wat eruit komt is zuiver, krachtig en zeer volwassen. Je kan niet geloven, dat dit geluid uit deze kleine boxjes komt. De centerspeaker en de woofer, die ook zeer strak zijn qua design zorgen ervoor dat het geluid helemaal compleet is.
Eindelijk ben ik van mijn grote boxen af en daardoor heb ik meer ruimte gecreëerd en ziet het er nu erg strak uit. Daarnaast wilde ik graag weer helemaal up to date zijn met betrekking tot de nieuwste techniek, zoals draadloos streamen met WIFI en het 4K signaal aankunnen voor mijn TV. Dit is nu allemaal mogelijk met dit mooie systeem van BOSE.

Pluspunten

• Strak design
  • Gebruikersgemak
  • Ruimtebesparing
  • Kwaliteit
  • Up to date

Minpunten

• Grote afstandsbediening