Teufel Theater 500 Home cinema zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Theater 500 Home cinema zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

w***********@g******** 12-02-2022

Teufel T500

Heb deze speakers ook gekocht, mijn oude nog in nieuw staat verkerende monitor audio RX6 even geparkeerd Teufel speakers geven een bijzonder mooi gedetailleerd geluid met een mooi laag ( niet te veel) en midden en hoog zijn sprankelend.
bijzonder is dat voor mijn beleving deze speakers een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hebben, en de afwerking is gewoon goed te noemen in deze prijsklasse.
kortom ze gaan niet meer weg...

Pluspunten

• afwerking
  • mooi geluid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

John1971 26-12-2017

Super geluid

Na jaren plezier te hebben gehad van de Ulima 40MK II. heb ik de overstap gemaakt naar de theater 500. Niet omdat het moest, maar omdat ik nieuwsgierig was of het geluid voor een paar honderd euro meer ook echt nog beter zou zijn dan de geweldige Ultima 40MK II.

de Theater 500 is aangesloten op de Marantz SR5011.

speakers weer netjes verpakt en geleverd door Teufel. uitgepakt en op zijn plek gezet. het voelt allemaal net wat beter aan dan de Ultima. ook als je op de kast klopt klinkt deze niet meer hol. zonder kapjes oogt hij geweldig mooi. Maar nu het geluid.

Geluid: als eerstes de bruggetjes verwijderd, omdat ik hiervoor de luidspreker kabel zelf ook als brug gebruik via bananeplugen. kabel is van den hul - the clear water.

Wat mij als eerste opviel was het meer open geluid dan de Ultima, het midden en hoog is nog meer open dan op de ultima. en de spreiding van het hoog is breder. het lokaliseren van de geluiden en stemmen is veel beter. je merkt ook dat bij klassiek dat instrumenten die verder weg staan ook verder weg klinken. Knap gedaan trouwens. het geluid komt dus losser van de speaker. De bass is een stuk strakker en dieper dan de Ultima. en klinkt nog warmer.

Bij films en muziek staat de theater 500 echt zijn mannetje. was het de switching waard, ja voor mij wel. het tilt alles net naar een hoger niveau. maar verschillen met de Ultima zijn niet heel groot.

Pluspunten

• bredere uistraling hoog en midden
  • diepe warme bass
  • uitstraling
  • mooie upgrade na de Ultima 40MKII

Edwin 05-03-2019

Hoi John,

Ik ben ook geïnteresseerd geraakt in deze set. Kan ik je mailen om even wat ervaringen uit te wisselen?

Mvrgr. Edwin