De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-RT3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angélique 15-10-2018

Goed geluid fijne set

Geschreven voor: Sony HT-RT3

Ik heb deze set gekocht nadat mijn oude kapot ging. Ik heb hem met HDMI-arc op mijn Philips ambilight aangesloten. Op de tv de instellingen op easy link aangezet en het werkt als een trein. Zet ik de tv aan dan gaat ook meteen deze set aan. En met een afstandsbediening kan ik dit regelen. Het geluid is erg goed en naar persoonlijke voorkeur in te stellen. Met de optische aansluiting heb ik de ziggo mediabox aangesloten. Via de USB aansluiting kan ik muziek afspelen. De kabels van de achterboxen waren voor ons lang genoeg. Erg tevreden met deze set, zeker voor deze prijs. Er zit geen dvd/blue ray speler bij maar met Netflix heb ik dat ook niet meer nodig

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Kleine afstandsbediening

Bas 07-09-2018

Geweldige home cinema/soundbar set

Geschreven voor: Sony HT-RT3

Ik zocht een set met een beter 5.1 via ARC. Mijn huidige LG home cinema is prima maar heeft een automatische volume control die niet uitgezet kan worden waardoor het geluid soms de helft zachter wordt. Deze Sony set kan helaas allen Dolby Digital en Lpcm maar geen DTS. Maar dat maakt niet uit want het geluid van deze set is echt erg goed. subwoofer en stemgeluid zijn in te stellen net als de volume van de achterspeaker en de afstand Ook kan de set met alle boxen vooraan bij de tv geplaatst worden, dit kan in de instellingen aangegeven worden en wordt het geluid aangepast. De Bass is meer dan voldoende en het surround geluid trekt je echt in de film mee. Er zit ook Bluetooth op die je aan een TV, PC, smartphone Android of Apple. Via de HDMI aansluiting kun je ARC gebruiken om het geluid van al je apparaten weer te geven die op de tv zijn aangesloten. TIP: Er wordt gezegd dat LG Led/smart tv's niet compatible zijn met deze set via ARC. Dit is niet juist. Je moet de set configureren via de Apparaat Aansluiten wizard van de TV in instellingen. Kies dan Sound bar of home cinema en doorloop alle stappen. Daarna werkt het perfect. De set gaat dan met de tv aan en uit en volumeregeling via de afstandsbediening van de tv. Als laatste is de set zeer degelijk gebouwd, lekker stevig en duurzaam. Ik heb er veel plezier van en kan deze set aanraden.

Pluspunten

• Zeer goed geluid, displlay op Subwoofer
  • Regelbare Subwoofer en surround volumes
  • subwoofer/versterker gekoeld met ingebouwde fan
  • lange snoeren aan de surround speakers en soundbar
  • HDMi(ARC), Optisch, Bluetooth en analoog 3,5mm

Minpunten

• Geen DTS

Huub 25-09-2016

Mooi design, goede prijs/waliteitverhouding.

Geschreven voor: Sony HT-RT3

Prachtig geluid, mooi vormgegeven, makkelijk te installeren, verschil tussen 2 boxjes draadloos te hebben is 350 euro. Daarvoor leg je wel 2 kabeltjes achter de plintjes (zo gepiept).

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • geluid
  • design

Dennis 09-12-2016

Hoi Huub, nog altijd even enthousiast. Ik ben op zoek naar een set maar wil er geen vermogen aan uitgeven.

groetjes

Dennis