Bose SoundTouch 130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Patrick 30-10-2022

Begin was goed, maar gaat niet mee met de tijd

Geschreven voor: Bose SoundTouch 130

Ik heb deze gekozen ST gekozen in december 2014. Fantastisch geluid. Had vroeger een sony setje voor dolby surround, maar wil nu een klasse omhoog. Eerst jaren oke, alleen de afstandsbediening gaf regelmatig problemen en het schakelen tussen de verschillende bronnen. Tegenwoordig moet ik het systeem regelmatig van de stroom afhalen om het weer normaal te kunnen gebruiken. Het systeem is ge update. Blijkbaar gaan de updates niet mee met de digitale ontwikkeling. Ik heb Ziggo, met een humax (bakje). Bose kan dit niet aan, daarom erg teleurgesteld, heb er destijds toch bijna € 2.000 voor betaald

Pluspunten

• geluidskwaliteit

Minpunten

• werkt slecht samen met Ziggo
  • systeem regelmatig op nieuw opstarten
  • zeer hoge prijs (voor mij in 2014 E 2.000

A.Elschot 28-01-2017

Probleem gehad maar keurig opgelost.

Geschreven voor: Bose SoundTouch 130

Sinds een jaar heb ik de Bose SoundTouch 130 home cinemaset. Een week geleden kreeg ik de foutmelding kan acoustimass niet vinden. Ik heb alles geprobeerd resetten naar fabrieksinstellingen enz. maar het problemen bleef aan. Na contact met de Bose klantenservice heb ik alles opgestuurd te reparatie. De software had een storing en moest een update hebben. Met heeft de hardware ook aangepast. Na 5 werkdagen heb je alles retour. Als via UPS. Alles werkt naar behoren. Ik ben weer een tevreden klant van Bose. Op buitenlandse Bose forums is te lezen dat er meerder gebruiker zijn geweest met dit probleem. Ik ben weer meer dan tevreden.

Pluspunten

• Geweldig geluid

Minpunten

• Software heeft soms een update nodig.

franzjosef 21-11-2015
Geschreven voor: Bose SoundTouch 130

Ik ben echt verbaast van de geluidskwaliteit van dit produkt.
Men kan het zowel voor TV als MUZIEK inzetten.
Dit is niet met alle Soundbar's mogelijk,ik heb het zelf ervaren met andere produkten.
Jawel goedkoop kan je het toestel niet noemen,maar je krijgt er veel positiefs voor vindt ik.
Geen woonkamer vol met luidsprekers!(Partner straalde van geluk....)
Je kan het moeilijk geloven,maar het lijkt of er geluid komt waar eens luidsprekers stonden?!
Ik heb geen seconde spijt van deze aankoop!