Samsung HT-TZ212 Audio Home System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-TZ212 Audio Home System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

ritascholtens 12-01-2011

Heb het setje nu 2 jaar en was, lees was, zeer tevreden, maar nu doet plotseling het geluid het niet meer, heb wel beeld en in 1ste instantie ook wel geluid maar na een paar seconden valt het geluid vrijwel geheel weg! Net buiten de garantieperiode!!!! Niemand wil meedenken voor een oplossing! Blijk niet de enige te zijn...dus dat is uiteindelijk wel weer duur!!!

Peterkromme 05-10-2009

Voor deze prijs een absolute aanrader. Er zullen ongetwijfeld veel betere setjes zijn, maar dan ben je een paar honderd euro verder. Het setje produceert heel wat vermogen. Het is maar goed dat ik in een vrijstaand huis woon;-).

jeroeney 10-08-2009

Na het lezen van de meningen had ik een te hoge verwachting. het geluid is echt niet super (geen helder geluid)
ik heb de set één keer aan gehad en kwam er achter dat de subwoofer los zat (hout gescheurt) lekkere kwaliteit dus.
(dit heeft redcoon wel keurig op gelost. Redcoon gaf mij de keuze om de set op te halen en het geld terug te storten of de set om te ruilen)

Jos1975 23-04-2009

GEWELDIGE SET!!!! zeker voor deze prijs... onwijs goed geluid.. ook fijn dat hij een hdmi-aansluiting heeft:D

raadt iedereen dit product aan!