Sony HT-CT780 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT780 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Abl1981 12-06-2016

Prima soundbar, in de btw vrije dagen van MM gekocht, en met cashback

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Soundbar is prima qua geluid voor dit geld, helaas al wel 1 HDMI aansluiting die af en toe hapert (zit wat los lijkt het wel, maar we hebben er gelukkig 3) met mijn logitech harmony springt deze box helaas niet altijd naar het goede HDMI kanaal waardoor ik toch de ab weer nodig heb. En cashback actie duurt wer errug lang bij sony, en na het plaatsen van een review zou ik ook binnen 2 weken een koptelefoon krijgen. Hier heb ik meer dan 6 maanden over gedaan en wel meer als 10x mail over moeten sturen, waarvan ik geen 1x reactie kreeg (uiteindelijk lag toch de koptelefoon er ineens) Kraak het sony product niet af, maar ik zoek voortaan wel een product zonder cashback e.d. want dat gaat wel irriteren.

Marcel 03-06-2016

Goed geluid voor een mooie prijs

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Eindelijk van alle draden af, draadloze woofer. Gemakkelijke bediening en genoeg aansluitingen om alles op aan te sluiten .Goede prijs kwaliteit verhouding

Ben 02-06-2016

Soundbar Sony HT-CT780 - goed product

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Reeds enkele maanden in gebruik, en nog geen spijt van gehad. Goede geluidskwaliteit. Eénvoudig in te stellen. Nog niet alle mogelijkheden met bluetooth uitgeprobeerd. Tevreden klant.

jeroen 02-06-2016

Top product en geluid

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Deze sound bar aangeschaft en geniet iedere dag nog van een mooi vol geluid. Het combineren met tablets,telefoons gaat prima.

J Vos 06-04-2016

Sony soundbar HT-CT780 icm Sony UHD 4K TV

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Installatie was vrij eenvoudig. Uitstekende combinatie met Sony UHD 4K TV 49 inch. Mooi en vol geluid tijdens het bekijken van een film. Kinderen zijn zeer tevreden over het geluid met het gamen, geeft toch een extra dimensie. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Jan Thomas 20-03-2016

Rijk geluid!

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Zo mooi vol en warm heeft TV- en radiogeluid nog nooit geklonken. We zijn voorgoed bedorven voor een 'kaal' TV geluid.

Yen 18-03-2016

Sony HT-CT780 goede prijs-kwaliteit verhouding

Sony HT-CT780

De soundbar en draadloze subwoofer hebben wij inmiddels al twee maanden in bezit en het werkt zonder problemen. Wij hebben voor dit setje gekozen vanwege het design en omdat wij ook een Sony tv hebben (past mooi in het rijtje). Behalve de NFC functie hebben wij de overige connectiviteiten kunnen gebruiken. Een leuke feature is dat de soundbar en de draadloze subwoofer naadloos op elkaar zijn afgestemd en gaan beide automatisch op standby en aan nadat de tv aan gaat.

Het geluid is in te stellen alleen heb je niet veel opties. De bijbehorende songpal app is een leuke extra alleen niet stabiel en consequent, dat maakt het gebruik van de app lastig maar de bijgeleverde afstandsbediening functioneert prima (luxe probleem).

Dit setje hebben wij tijdens de BTW-actie en cashback aangeschaft waardoor we ruim 60% voordeliger uit zijn en daarom is de prijs-kwaliteit verhouding heel goed.

Da Silva 14-03-2016

ZEER TEVREDEN

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

top geluidskwaliteit. Ook voor muziek via Bluetooth (spotfy,YouTube,smartphone,laptop). Veel mogelijkheid. Films kijken, sport, en gamen ook top kwaliteit. Makkelijk aan te sluiten.

Marius 11-03-2016

Sony Soundbar

Makkelijk aan te sluiten
Goed geluid. Bass zeer netjes.
Koppelen met verschillende apparaten gaat snel

M van Schaik 11-03-2016

Sony HT-CT780 prima aanvulling op TV

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

De Sony HT-CT780 is een welkome aanvulling op onze Sony Bravia TV KD-55X8509C. Het geluid is mooi vol en helder, maar omdat deze soundbar diverse instelmogelijkheden heeft is hij hierdoor geschikt voor zowel muziek en films, maar ook erg helder (in 3 standen aanpasbaar) bij spraak (journaal etc.) Ben zeer tevreden over deze HT-CT780!

Jaap 10-03-2016

Sounbar Sonny

Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Geweldige soundbar mooie vormgeven en een geweldig geluid zou hem iedereen aanraden.Eenvoudige bediening snel te instaleren

Sam 08-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Super goed geluid! Ben er erg blij mee.
Heb verder niks aan installatie nodig. Mooie vormgeving en kwalitatief uitstekend. Het is even goed alles instellen en je kan genieten van heerlijk geluid.

Ronald Scholten 07-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

zeer tevreden over het geluidskwaliteit! de soundbar heeft een mooie uitstraling op mijn tv meubel.

Mustafa 06-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Heel mooi geluid en staat heel mooi onder de TV. Ook de bluetooth functie werkt erg handig met de iPads en iPhones.

Richard 04-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Ik heb dit apparaat nu al enkele weken in huis.En het geluid is geweldig met de kids op de bank film kijken en dan dat geluid erbij geweldig. De vormgeving is mooi en past mooi bij de TV.
Ook als de jongens muziek vanaf hun mobiel willen afspelen gaat heel eenvoudig.de instelatie was binnen een half uurtje gedaan.
De Sony HT-CT780 vindt ik een aanrader.

sony soundbar 04-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

het is een mooi en duidelijk apparaat, goed geluid makkelijk aan te sluiten, ook voor mensen die niet handig zijn

Top Soundbar 04-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Ik heb deze soundbar nu een maand lang in huis en hij werkt echt fantastisch! Het geluid is supergoed en je kunt veel verschillende dingen instellen, zo is ook de subwoofer apart in te stellen. Ik ben zelf geen technicus, maar ik kon deze soundbar aansluiten en binnen een paar minuten gelijk gebruiken. Verder ziet hij er super modern uit en ben ik er erg blij mee.

Maaike 03-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Hij geeft een mooi vol geluid en door de SW krijg je een echt bioscoop gevoel. Enige minpuntje is dat hij liggend voor mijn Sony Bravia KDL-43W755C TV voor de infrarood toegang van de tv afstandsbediening zit en ik de afstandsbediening vrij hoog moet houden om contact met de tv te maken. Vandaar de 6 voor vormgeving. Verder heel blij mee.

Mevlut Demir 29-02-2016

Hallo mensen,

Ik wil graag jullie meedelen over mijn ervaring met de sony sound bar HT-CT780

Ik was al een tijd opzoek naar een soundbar voor mijn tv. Heb uitendelijk gekozen voor sony. Wat mij opviel is de kwaliteit van de geluid...ik had het al op de showroom beluisterd bij media markt maar thuis in de woonkamer is de geluid nog helder vooral de hoge tonen.

Om films te kijken vind ik het heel bijzonder omdat er een draadloze woofer bij word geleverd. Maar ook om gewoon nieuws te luisteren is het geluid bijna perfect.

Met installatie heb ik een beetje moeten stoeien maar dat kwam doordat ik de handleiding niet had gelezen. Heb een veel apparaten aangesloten wat de oorzaak is...maar na het lezen van de handleiding was het een koud kunstje.

Ik zou zeker aanraden voor mensen die een degelijke soundbar willen kopen voor een normale prijs.

succes...

Diny 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Aanwinst voor de beleving van films en muziek, plug en play prima te doen, mooie vormgeving, subwofer prima

Maurits 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Lekker geluid voor een eerlijke prijs. Zeer gemakkelijk aan te sluiten, plug and play. Erg fijn dat je de subwoofer apart kan bedienen.

HTCT780 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Een geweldige verrijking qua geluid. Vooral films komen prachtig tot hun recht. Woofer geweldig !! Je hebt veel meer beleving en je kunt je niet meer indenken dat je normaal het geluid via de televisie kreeg. Echt een dag en een nacht verschil. Ik ben er zeer blij mee.

Maaikuh 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Fijne set die de mogelijkheden van onze tv enorm vergroot. Voor de kinderen kindermuziek opzetten via Spotify is zó geregeld.
Door de simpele afstandsbediening makkelijk in gebruik. Nu alle geluid met mooie klank bij ons thuis!
Ook handig dat de subwoover overal kan staan waar je wilt dmv draadloze verbinding.

Jochem 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Prijs kwaliteit prima. Display had iets groter gemogen.verder is het een heel gebruiksvriendelijk product. En een goed geluid.

R A 25-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Makkelijk aan te sluiten en een handige bediening. Het geluid is helder en krachtig met de wireless subwoofer. Ook de Bluetooth-functie werkt naar behoren en is erg handig voor het afspelen van muziek vanaf de mobiel bijvoorbeeld. Voor sommigen zal het model iets te groot zijn, maar ik vind de vormgeving erg smaakvol en integreert mooi met de tv. Al met al een goede prijs-kwaliteitsverhouding.