Philips HTB3580G/12

Luidsprekersysteem
5.1
Pioneer HTP-074

C.Bombay 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een toppertje al meerdere set gehad maar deze is echt aan te bevelen. De bass doet behoorlijk goed zijn werk en alles is naar wens aan te passen. Ik denk dat er op dit moment geen product in deze prijsklasse beter is voor de prijs van deze set...namelijk 250. Ook mooi design. Bij films lijkt het echt bioscoopgeluid....dus zeker een aanrader. En zeer krachtig geluid.

C.Bombay 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteitsverhouding voor 250 een prima home cinema set in huis. Zeer krachtig vermogen, mooie vormgeving en als je een film afspeelt lijkt het wel echt bioscoopgeluid de Bass doet behoorlijk goed zijn werk...Denk dat je voor deze prijs geen beter product op dit moment kunt kopen. Alles is naar wens aan te passen. Alleen duurt het even eer je de zuiltjes in elkaar hebt gezet en de goede instellingen hebt gevonden. Maar echt waar ik heb al meerdere sets gehad maar dit is een toppertje. Dus echt aan te raden.