Samsung HT-J7750W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-J7750W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Chica 25-02-2017

Samsung HT-J7750w

Geschreven voor: Samsung HT-J7750W

Heb de set nu een maand in gebruik en ben zeer tevreden over de werking ervan. Geluid is prima (vult een grote ruimte), vormgeving goed en werkt prima samen met de Samsung TV die ik heb. Geen problemen met Anyvnet+ of ARC, werkt allemaal naar behoren.
De subwoofer doet ook heel goed werk! Je voelt de film mee!
De aanwezigheid van een wirelessbox voor de achter speakers is wel jammer. Was vooraf bekend, dus dat heb ik op de koop toe genomen. Hoop dat daar in een volgende versie een oplossing voor komt.

Pluspunten

• geluid
  • vormgeving
  • eenvoudige bediening
  • subwoofer

Minpunten

• de wirelessbox voor de achterspeakers

Ton14 23-12-2015
Geschreven voor: Samsung HT-J7750W

Groot drama, ARC en Anynet+ werken niet. Heb nu al 4 sets gehad en meerdere TV's waaronder de UE65JU7500 en de UE65JS8500. Op beide geen resultaat. PlatteTV doet haar uiterste best (goede service, maar krijgt het voorshands ook niet rond). Samsung haalt set weg en crediteert winkelier, maar bied dus geen enkele oplossing. Ben al 7 maanden met dit probleem in de weer. Heb net weer een nieuwe set ontvangen, maar daar doet de wireless link het ook niet van. Kan nu dus zelfs niet dmv optische kabel luisteren. Bij eerdere sets deed de link het wel en geeft de set een prima geluid en prachtige 3D beelden. Probleem zit hem dus in de ARC en Anynet+.