Philips HTB5520G/12

Harman Kardon BDS 485SAD

• Luidsprekersysteem 2.1
  • Blu-ray speler Ja
Harman Kardon BDS 485SAD

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

mheijligers 15-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze home cinema set nu ongeveer een week. Ondanks dat de speakers wat licht en plastic aanvoelen komt er super geluid uit! De instellingen van het apparaat zijn via de TV te veranderen en zijn vooral simpel en duidelijk gehouden. Daarnaast is de bluetooth functie geweldig. Super eenvoudig te koppelen met een Iphone of Ipad en vervolgens alle muziek bij de hand via Spotify. Blu-Ray speler is ook eenvoudig te bedienen. Doordat de achterluidsprekers via een extra kastje niet bedraad in contact hoeven te staan met de voorste luidsprekers zijn deze veel eenvoudiger te plaatsen zonder extra kabels door de woonkamer. Wat mij betreft dus een erg goed product met een super geluidskwaliteit en dat voor een zeer betaalbare prijs!

Anoniem 17-06-2014

Ik heb hem net besteld dus ben ik benieuwd hoe lang de levertijd bij u was.

Bartbaaltvanaankoop35 04-10-2016

Matig

De voorste luidspreker doet het ineens niet meer waardoor het geluid niet meer mooi is. Ik heb alles goed bevestigd dus hij moet gewoon stuk zijn gegaan.

Antenstij 30-07-2016

Een prima home cinemasetje voor een redelijke prijs

Draadloos is niet draadloos want er moet altijd nog een kabeltje van de ontvanger naar de achterste boxen en daar zit een probleempje want de ontvanger moet zodanig geplaatst worden dat er geen obstakels tussen de zender en de ontvanger zitten want dan gaat het mis. Uiteindelijk een goede afstemming kunnen vinden. Alle functies werken. De set is aangesloten op een intern netwerk snel contact gemaakt met de cloud voor het bekijken van foto's ed. De cd speler werkt ook goed en de smart TV idem dito. Het is even ervaren hoe het een en andere werkt en dan is het geen enkel probleem

TheBusdriver 26-01-2016

Goed geluid, is redelijk moeilijk te bedienen

Goed geluid geen ruis, maar ik vind de bediening niet eenvoudig. Als ik naar een dvd heb gekeken is het wel een probleem om weer naar de radio te luisteren of weer naar bijvoorbeeld het journaal te kijken. Heb dan geen geluid, moet dan eerst de cinema set via een omweg uitzetten en dan gaat de tv ook uit. Tegen de tijd dat dit allemaal is gebeurt is het journaal afgelopen.

Arno87 05-09-2015

Super mooi geluid voor een betaalbare prijs

Deze home cinema set bevalt me zeer goed. Als deze eenmaal geinstaleerd is, wil je eigenlijk niet meer anders

Raya06 01-06-2015

goed maar internet problemen

deze home cinema is prijs kwaliteit heel goed naar de surround toe. heb enkel veel problemen met het draadloos internet deze vergat hij de 1ste 2 dage altijd en nu geeft hij altijd foutmelding draadloze usb adapter aansluiten. deze home cinema is maar 4 dagen oud...

Kaushik 11-02-2015

Goed home theatre systeem zonder HDMI inputs

HTB5520 is a very good home theatre system with easy set up and good functionalities. The key issue which makes this system out of date is lack of HDMI inputs. With advent of HDMI on any device you can think of, a good home theatre system should have atleast 2 (4 preferable) HDMI inputs. This one has NONE. I realised this only after opening the box and hence couldnt return it to the vendor anymore. Lack of HDMI inuts results in too many different kinds of cables required to hook up the devices to home theatre. Also add up more handling as every time you want to source the content from different device, you need to change the source on TV as well as on the home theatre.

robisok 31-08-2014 Product paar weken in bezit

6,8
Overgstapt van ouderwetse Hifi naar betrouwbare Philips.
Koste wel enige moeite om de verouderde TV en de I-net ontvangst in combi met de set afgestemd te krijgen maar nu eenmaal werkend prima tevreden. heldere uitleg en zoals hier al eerder omschreven, de speaker voelt wat 'plastic' maar maakt het in geluid meer dan goed!

Soundbite 20-06-2014

Een prima homecinema set met smart TV en WIFI.

De set is nu 3 weken in mijn bezit en ik ben zeer tevreden over het beeld, het geluid en de (draadloze) verbindingsmogelijkheden die deze set biedt.
Door het volgen van de Quick Start guide en de meegeleverde CD met handleiding was de set snel aangesloten. Ook de verbinding leggen met het WIFI netwerk ging snel en automatisch via het menu wat op de TV werd getoond. Verder zijn de draadloze rear boxen een uitkomst ! Je hoeft geen meters geluidskabels meer achter de plinten te brengen. Er zijn draadloze streaming mogelijkheden via Miracast, bluetooth, NFC en wifi. De blueray speler ondersteunt DVD, Blueray 3D, DIVx+ HD, met digitaal dolby true HD prologic geluid. De aansluitingen voor de rand apparatuur zijn onder andere USB, HDMI, Audio in. Verder is een FM radio geïntegreerd.
Deze home cinema set is voor mij een prima uitbreiding om de mogelijkheden van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Multi media en draadloze data-, beeld- , en geluidsoverdracht toe te passen op mijn wat oudere TV ( In mijn geval een Philips TV van 5 jaar oud) of op 3D TV's.

Anna007 18-06-2014 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat met zeer goede geluidskwaliteit.
Het aparte kastje met draadloze achterspeakers is een groot pluspunt omdat je geen losse kabels meer door de kamer nodig hebt.De bediening is zeer eenvoudig en ook de WIFI is erg handig. Er zit geen actieve subwoofer bij maar de bijgevoegde woofer produceerd een harde bas dus dat mag de pret zeker niet drukken. Wij zijn in ieder geval enorm tevreden.