Philips HTB5520G/12 - Reviews

3d

7,9

robisok 31-08-2014 Product paar weken in bezit

6,8
Overgstapt van ouderwetse Hifi naar betrouwbare Philips.
Koste wel enige moeite om de verouderde TV en de I-net ontvangst in combi met de set afgestemd te krijgen maar nu eenmaal werkend prima tevreden. heldere uitleg en zoals hier al eerder omschreven, de speaker voelt wat 'plastic' maar maakt het in geluid meer dan goed!

Anna007 18-06-2014 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat met zeer goede geluidskwaliteit.
Het aparte kastje met draadloze achterspeakers is een groot pluspunt omdat je geen losse kabels meer door de kamer nodig hebt.De bediening is zeer eenvoudig en ook de WIFI is erg handig. Er zit geen actieve subwoofer bij maar de bijgevoegde woofer produceerd een harde bas dus dat mag de pret zeker niet drukken. Wij zijn in ieder geval enorm tevreden.

mheijligers 15-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze home cinema set nu ongeveer een week. Ondanks dat de speakers wat licht en plastic aanvoelen komt er super geluid uit! De instellingen van het apparaat zijn via de TV te veranderen en zijn vooral simpel en duidelijk gehouden. Daarnaast is de bluetooth functie geweldig. Super eenvoudig te koppelen met een Iphone of Ipad en vervolgens alle muziek bij de hand via Spotify. Blu-Ray speler is ook eenvoudig te bedienen. Doordat de achterluidsprekers via een extra kastje niet bedraad in contact hoeven te staan met de voorste luidsprekers zijn deze veel eenvoudiger te plaatsen zonder extra kabels door de woonkamer. Wat mij betreft dus een erg goed product met een super geluidskwaliteit en dat voor een zeer betaalbare prijs!