Sony 3D Blu-ray™-Home Theatre-systeem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 3D Blu-ray™-Home Theatre-systeem op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Rene 07-08-2020

Zeer slecht ongebruiksvriendelijk apparaat.

Mijn slechte beoordeling komt vooral omdat ik in de eerste 7 weken het apparaat al 13 keer is vastgelopen. Allen nog maar werkend te krijgen door de stekker uit de stroom te halen. Een andere bron kiezen is zeer omslachtig het hele menu langs. Het display knippert voortdurend zelfs uren aan een stuk. Dit kan ik oplossen met de home knop, hiervoor moet dan wel de TV aan zodat je op het scherm nog een de bron bevestigen. Vaak schakelt hij ook de TV aan terwijl ik hier niet om vraag. Elke keer als de de Sony aanzet is het een verrassing wat hij doet. Het apparaat werkt gewoon erg slecht. Als hij werkt is het geluid wel best voldoende. Grote miskoop!!

Pluspunten

Minpunten

• Omslachtig.
  • Werkt slecht.

Toon Ipema 10-04-2020

een apparaat wat aan onze wensen voldoet.

We hadden opeens geen 5.1 surround set meer. Overleden na 9 jaar. ;{ . Maar bij BCC de gunstig ste prijs gevonden en daar gekocht. Voor ons belangrijk. Radio,Dvd/Blueray en aansluitingen voor meer apparaten.(DVD/HD recorder en Video} Tevens mooi dat de achterspeakers draadloos zijn. Scheelt weer in de huiskamer. Ook wel hip dat de cd-lade opzij wegschuift.

Pluspunten

• draadloze achterspeakers
  • radio
  • blueray

Rob 02-10-2018

Gebruiksvriendelijk en mooi geluid!

Installatie spreekt voor zich. Inpluggen, aanzetten en het werkt.
Geeft mooi geluid bij de verschillende instellingen. Makkelijk te wisselen via afstandsbediening.
Beeldkwaliteit is ook beter geworden met deze set.
De set reageert wat traag, maar dit went snel. Wat wel jammer is dat screen mirroring geen iPhone ondersteunt.

Pluspunten

• Mooi geluid en beeld
  • Bluetooth verbinding en YouTube

Minpunten

• Screen mirror niet voor iPhone

karin 21-03-2018

mooie uitstraling

Mooie set makkelijk te bedienen super geluid ben er erg blij mee. Mooi design ik wilde graag een platen speler deze is ook aan te sluiten op deze set. Dus voor mij toch alles compleet.

Pluspunten

• staat mooi in huis
  • super geluid

Mibox 24-07-2017

Super set.

Prachtig setje. Prachtig geluid, kan niet beter wensen. Makkelijk aan te sluiten. En ik ben echt geen specialist. Goede beschrijving... Zo gepiept. Glanzende afwerking staat supersjiek. Daardoor misschien wel beetje krasgevoelig, maar je zit er niet mee in de hand toch? Ben erg blij met mijn aankoop. Raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk aan te sluiten

Hansi 17-12-2015

Setje gedurende een hlaf jaar in bezit. Geluidskwaliteit is redelijk, maar helt niet echt over.Dit ondanks een aantal voorkeursinstellingen. Dolby surround over de tv klinkt daarentegen veel beter. Geeft een Waauhh effect, echter de centerspeaker klinkt wat blikkerig. Opstarten kost tijd en heel af en toe loopt het setje vast en is niet meer te bewegen tot activiteit. De stroom er even afhalen biedt de oplossing.

EPeters2000 09-08-2014

Lekker setje goed geluid en de draadloze satelietspeakers werken goed. Ik viel eigenlijk direct voor de prijs kwaliteitsverhouding van dit apparaat en ben hier niet in teleurgesteld. Moest er even aan wennen dat het apparaat even een paar seconden nodig heeft voordat hij reageert. Een keer had het apparaat ruzie met mijn SMART TV van Samsung. Wil geen van beide partijen als schuldige aanmerken maar even overal de spanning af en alles werkte weer.

EPeters2000 28-11-2014

Inmiddels ben ik een aantal maanden verder en nog steeds ben ik blij met het product. De 'ruzie' tussen SMART TV en dit apparaat heeft zich niet meer voorgedaan.

Noorderbloem-1 06-02-2016

Er moeten toch luidspeakerkabels op de hoofdunit worden aangesloten, dus begrijp ik niet wat bedoeld wordt met draadloze satelietspeakers.
Ik heb de Sony pas aangeschaft en moet hem nog aansluiten, dus heel graag een reactie, waarvoor bij voorbaat dank!