Sony 3D Blu-ray™-Home Theatre-systeem - Reviews

Luidsprekersysteem
7.1
Blu-ray speler
3D

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Hansi 17-12-2015 Product half jaar in bezit

Setje gedurende een hlaf jaar in bezit. Geluidskwaliteit is redelijk, maar helt niet echt over.Dit ondanks een aantal voorkeursinstellingen. Dolby surround over de tv klinkt daarentegen veel beter. Geeft een Waauhh effect, echter de centerspeaker klinkt wat blikkerig. Opstarten kost tijd en heel af en toe loopt het setje vast en is niet meer te bewegen tot activiteit. De stroom er even afhalen biedt de oplossing.

EPeters2000 09-08-2014 Product kwartaal in bezit

7,6
Lekker setje goed geluid en de draadloze satelietspeakers werken goed. Ik viel eigenlijk direct voor de prijs kwaliteitsverhouding van dit apparaat en ben hier niet in teleurgesteld. Moest er even aan wennen dat het apparaat even een paar seconden nodig heeft voordat hij reageert. Een keer had het apparaat ruzie met mijn SMART TV van Samsung. Wil geen van beide partijen als schuldige aanmerken maar even overal de spanning af en alles werkte weer.

EPeters2000 28-11-2014

Inmiddels ben ik een aantal maanden verder en nog steeds ben ik blij met het product. De 'ruzie' tussen SMART TV en dit apparaat heeft zich niet meer voorgedaan.

Noorderbloem-1 06-02-2016

Er moeten toch luidspeakerkabels op de hoofdunit worden aangesloten, dus begrijp ik niet wat bedoeld wordt met draadloze satelietspeakers.
Ik heb de Sony pas aangeschaft en moet hem nog aansluiten, dus heel graag een reactie, waarvoor bij voorbaat dank!

Mibox 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super set.

Prachtig setje. Prachtig geluid, kan niet beter wensen. Makkelijk aan te sluiten. En ik ben echt geen specialist. Goede beschrijving... Zo gepiept. Glanzende afwerking staat supersjiek. Daardoor misschien wel beetje krasgevoelig, maar je zit er niet mee in de hand toch? Ben erg blij met mijn aankoop. Raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk aan te sluiten