Harman Kardon BDS 380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon BDS 380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

cees 10-01-2017

Stuk

Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Heb set nu twee jaar, altijd problemen gehad. Wil nu na 1.5 jaar cd opzetten krijg ik disc error. Lees op internet veel hierover.

Minpunten

• Alleen via tv te bedienen
  • Bas varieert constant
  • Disc error

Don Leon 17-12-2016

BDS 480 opvolger van BDS 380

Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Heb na weer problemen met mijn tweede Panasonic home cinema deze set aangepast, de BDS 480. Ik moet zeggen als muziekliefhebber dat deze 2.1 set een zeer goed geluid geeft, wat voor mij zeer belangrijk is. Het aansluiten duurde even maar dan heb je ook wat. Subwoofer is geheel instelbaar omdat deze actief is, wat mijn gezin zeer waardeert. Verder hebben de satteliet speakers een mooi geluid ook qua middentoon. Ook een pluspunt is dat je via tablet, smartphone e.d. Spotify kunt luisteren als je Spotify Premium hebt! Kortom een uitstekende set en mooi vormgegeven. Voor de duurzaamheid kan ik nog geen menning geven maar ik ga ervan uit dat dit goed zit gezin de deugelijke afwerking.

Pluspunten

• Geluid zowel muziek als film
  • Mogelijkheden
  • Vormgeving
  • Goede speakers voor en 2.1 set

Minpunten

• Resetknop zit aan achterkant

Frank1414 01-05-2016

Ik blijf tevreden

Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Op verzoek hierbij een review na een half jaar in gebruik. Ik ben nog steeds tevreden. Mijn eerste review klopt nog steeds. De gebruiksvriendelijkheid blijft een minpunt. Dit komt misschien wel door de vele mogelijkheden. De geluidskwaliteit is prima.

Frank1414 12-01-2016
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Sinds een weke in huis. Werkelijk een zeer goed geluid. Onvoorstelbaar uit deze kleine boxen. Wel ene beetje gedoe om alles aan te sluiten. De geluidskwaliteit van mijn TV is met sprongen omhoog gegaan. Wel een beetje lastig vind ik om tekens de TV aan te moeten zetten. Vormgeving is erg mooi. Fijn om Airplay te kunnen gebruiken. Ik moet er bij zeggen dat mijn oude installatie erg oud was. Met een compacte installatie nu weer helemaal bij.

Bert 12-01-2016
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Miskoop! En dat voor een apparaat van +-1200 euro!
Reset knop kan beter aan de voorkant (Aan/Uit schakelaar) Verbonden met een NAS.Speelt diverse gangbare formaten niet af. Harman Kardon updaten!!!
Raad dit product beslist niet aan.

Richard2606 14-12-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Heb deze set via de ING rentepuntenwinkel aangeschaft. De aanbieding vond ik zo voordelig dat ik de onderstaande reviews maar een keer voor lief heb genomen.
Ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop. Ik snap ook niet dat men problemen heeft om deze set in te stellen. Ondanks dat er een summier gebruiksaanwijzing bij gevoegd is, nog nooit zo makkelijk iets kunnen installeren.
Hiervoor had ik allemaal losse componenten en speakers van het merk Canton. Nu heb ik dus nog maar een apparaat en dat scheelt natuurlijk veel ruimte.

Wat natuurlijk ook heel belangrijk is, is het geluid. Het geluid klinkt erg goed en dat is zowel bij films als muziek. Het geluid is helemaal naar eigen wens in te stellen maar kan ook middels een microfoon door het apparaat zelf worden ingesteld.
Het apparaat ziet er ook nog erg mooi uit dus ik ben in ieder geval een tevreden gebruiker.

Henk 10-11-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Heb me helaas laten verleiden deze set via de rentepunten van ING aan te schaffen.Helaas,want ik krijg het apparaat niet fatsoenlijk aan de praat.Ik heb een Sony Bravia tv.zonder ARC HDMI.Maar dat zou opgelost kunnen worden met een optisch kabeltje.Nee dus.Hij start niet of hortend en stotend op.Het geluid is armoedig en dat voor een verkoopprijs van bijna 1200 euro!

gjkorpershoek 27-07-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Ik heb deze set gekocht via de ING rentepuntenwinkel. Het is een compacte set en vervangt mijn DVD speler, stereo installatie en boxen. Ik heb ineens weer ruimte in de kast.
Het is een van de weinige home cinema sets die een simpele (schroef)aansluiting voor de boxen heeft, zodat ik mijn oude bedrading (die al achter de plinten lag) kon blijven gebruiken. De set geeft een goed geluid en ook bij hardere geluidsniveaus weinig tot geen ruis. Werkt prima samen met Smart TV en wifi.
Op internet heb ik diverse reviews gelezen die installatiegemak tegenspreken. Ik vind de installatie is vrij eenvoudig, de box-afstand is ook handmatig in te stellen. Ideaal is ook de USB poort aan de voorkant die vrijwel alles leest!

minpuntje: het doorspoelen naar het volgende nummer (CD) is niet erg snel.

wiljenvdberg 10-02-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Op 23-12 -14 aangeschaft via de rentepuntenwinkel. Leek een mooie deal, maar dus te mooi om waar te zijn. Op 7-1-15 opgestuurd voor reparatie ivm resonantie in 1 box en volumeverschil in de boxen. Eerst raakte de set daar kwijt, toen zijn ze nog een maand bezig geweest voor ik hem terug had. Zaterdag weer aangesloten en helaas probleem niet verholpen, maar nu resonantie in 2 boxen. Totale miskoop dus.

wiljenvdberg 31-05-2015

Inmiddels 5 maanden, 2 reparatieperioden bij CE repair en veel contact met ING Rentepuntenwinkel en iemand van Harman Kardon verder, lijkt het erop dat ik mijn geld terug ga krijgen. Overmorgen wordt de hele bups opgehaald. Ben er helemaal klaar mee.

J Valkering 02-02-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Een paar dagen in huis gehad, als cinema set leuk speelgoed maar heb hem al 2x moeten resetten.Als je dan zo al beginnen moet! Dus snel terug gebracht.
Was de bedoeling om hem ook voor muziek te gebruiken maar daar is hij minder geschikt voor.
Kreeg ook het advies om daar een audio installatie voor te gebruiken met zuilen speakers.
de afstandsbediening mooi maar slecht ontwerp, als je hem van tafel pak raak je zeer snel de naar de zijkant doorlopende knopjes aan en gaat dan ergens ander naar toe. moet je weer terug zien te komen wat de nodige tijd kost.

Roland51 05-07-2015

Bedankt voor de review. Waren van plan deze aan te schaffen via de rentpunten winkel, maar zie daar nu vanaf, mede door de andere reviews.

frankjutte 28-01-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS 380

Dit apparaat aangeschaft in 2014. Sindsdien diverse problemen met de verbindingen met de TV. Start zeer langzaam op en herkent apparaten slecht. Diverse storingen gehad met beeld en geluid en soms herkent het apparaat even niks en moet je allerlei kunstgrepen uithalen om de boel weer goed opgestart te krijgen. Niet aanschaffen!

Harman holland 29-01-2015

Gelieve contact op te nemen met onze helpdesk om uw settings door te lopen. Zie harmankardon.nl

Harman holland 29-01-2015

Beste gebruiker, heeft u tav de TV instellingen in het menu van uw TV aangegeven dat u gebruik maakt van externe speakers. u kunt ook contact opnemen met onze helpdesk, zie harmankardon.nl Support