Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T - Reviews

zwart
Type/soort
home cinema-systeem
HDMI-uitgang

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T op Kieskeurig.nl.

• Slecht

monique8 28-11-2020

Geweldige soundbar. prachtig geluid, geweldige bas

Geweldige soundbar.
De soundbar alleen lijkt al voldoende zeker als je m laat samenwerken met de tv Q950.
Voor ons, echte filmfanaten, is het zelfs nog een trapje extra met de 2 kleine boxjes erbij, oftwel de Q950 ipv de Q900, die deze niet heeft.
Films en gamen zijn een waar feest geworden.
Nooit perse behoefte gehad aan een surround, maar nu echt top.
Wij bevelen deze combinatie zeker aan als je graag de bioscoop in je eigen kamer beleeft!
Kost wel wat, maar dan heb je ook echt wat!

AndyH 27-11-2020

Great Cinema, terrible music

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Atmos and Theatre sounds are great.
Spotify and Bluetooth audio don't use the rear speakers properly, with them sounding like they are under water and you need your ears next to the speaker to hear anything. For me a showstopper.
The display on the top is also too small and not visible from the sofa. Having to get up to check which input the soundbar is on is ridiculous.

JAN224466 15-11-2020

QLED TV MAKKELIJK TE INSTALLEREN EN PRACHTIG BEELD

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

NET EEN NIEUWE QLED TV GEINSTALLEERD, EENVOUDIG EN METEEN PRACHTIG BEELD, TEVENS EEN SURROUND AANGESLOTEN, WERKT UITSTEKEND,

InternEdje 02-11-2020

Wat een knaller!!

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Wat een knaller! Ik had hiervoor een HEOS soundbar waar in het begin veel problemen mee waren. Deze Q950T deed vanaf het eerste moment van aanzetten wat hij moest doen!! En dat doet hij goed! Uiteraard moet je het geluid naar eigen smaak instellen maar dat is geen enkel probleem bij dit apparaat!! Kortom aansluiten en gaan met die banaan!!!

arend72 27-10-2020

geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

het prachtig geluid maar helaas baal ik ervan dat geluid weg vallen eerst dachten dat tv sony niet goed was en gelijk tv omruilen maar blijkt ligt aan soundbar
atmos geluiden kan alleen netflix en disney maar niet alle films . zorg eerst dat tv met dolby atmos anders gaat niet afspelen met netflix enz

Pluspunten

• super geluid

Minpunten

• soundbars weg vallen
  • digtaal boven niet voorkant
  • hdmi aansluiten krijg kabel gebogen erg slecht

Marco66 24-10-2020

Bioscoop beleving

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Geweldig geluid zo mooi dat ik me in de bioscoop waan.
Ziet er strak en mooi uit zeker in combi met de 65q950ts.
Makkelijk in bediening.
Helaas aan de dure kant

Alexander1976 23-10-2020

Of je in de Dolby Cinema zaal zit

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Installeren gaat super handig en snel, zeker als je de laatste Samsung TV hebt. De TV neemt de Soundbar gelijk mee en staat gelijk goed ingesteld. Via de SmartThings app kan je nog meer instellen op de Soundbar en de TV die perfect samen werken. Ook handig... via SmartThings kan je met Scenes ook instellen dat wanneer je de TV aanzet, gelijk de Soundbar ook aangaat en heb je een Ziggo box, kan je die ook gelijk aan laten gaan.

Het is een grote aankoop, maar dan heb je wel het geluid dat je ook in de bios hebt, zeker nu in de tijden dat er minder te zien is in de bios.

Emiel1973 22-10-2020

Samsung HW-Q950T

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Sinds een week de Samsung HW-Q950T in bezit.
Plug and play, aansluiten was erg simpel en werkt gelijk.
Er zit een zeer net en helder geluid in.
Daarnaast een groot voordeel (voor mijn vrouw) dat de grote geluidsboxen de deur uit kunnen.
Houdt er wel rekening mee dat de soundbar best groot is 1,23 meter lang. De overige boxen zijn klein. De subwoofer is best groot maar kan je in principe overal plaatsen.

Anoniem 21-10-2020

GEWELDIG!

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Ik kom zelf van de HW-Q90R, deze gaf problemen met connectiviteit. Maar dit setje is geweldig, alles is verbeterd en dat is aan het geluid en gebruiksgemak.

BrandonHeemskerk 21-10-2020

Geweldige sub en levens echte tussen tonen.

Ik ben tot op heden erg tevreden met mijn Q-series soundbar HW-Q950T
Ik heb werkelijk erg lang gewacht tot ik besloot deze aankoop te doen. Ik heb alle merken beluisterd en ervaren. van Sonos arc tot Bose 700. Beide waren erg goed maar gaven niet de geluidservaring waar naar ik op zoek was. Ik heb uit eindelijk gekozen voor de laatste versie soundbar van Samsung omdat deze ook mooi past bij mijn tv de Q90, samen met de Q-Symfonie functie geeft dit een geweldige bios ervaring. Het enige minpunt wat ik heb kunnen ontdekken de afgelopen tijd is dat de bluetooth functie via de telefoon. Ik heb zelf een Note 8 maar als deze verbonden is met de soundbar en ik speel iets af via Spotify dat het geluid erg slecht door gegeven wordt. Maar als ik Spotify via de tv afspeel het geluid weer super is. Ik weet niet waardoor dit komt... maar goed spotify via de tv gaat perfect en maakt mij niet uit. Al met al ben ik erg blij met de soundbar! (Ik heb sommige films hierdoor al 10x gekeken.. woow wat en geweldige sub)

Martijn75 14-10-2020

Goed geluid en mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Wij zijn van losse grote boxen op de grond en aan de muur overgegaan naar een soundbar met 2 boxen achter. Dit geeft een goed geluid.
Tevreden mee!

begeman 11-10-2020

super soundbar

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Deze soundbar net gekocht. We zijn zeer tevreden met de soundbar. Eindelijk van de grote boxen af in de kamer

Anoniem 07-10-2020

WERKELIJK EEN BIOSCOOP EFFECT OVERAL IN DE KAMER

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Prachtig werkelijk bioscoop effect overal in mijn huiskamer zonder instellingen. Blijft zuiver hoe hard of zacht je hem ook zet. Ook mooi compact bekleed model die goed staat onder mijn TV

Anoniem 29-09-2020

Prima geluid

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Het geluid van de soundbar loopt gelijk met het beeld maak gebruik van de zigo box dat gaf met een sony soundbar problemen maar met de samsung soundbar totaal niet.

Geoffster 27-09-2020

Super

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Super geluid, mooie design, werk super met mijn Samsung TV(Q95T)
een echte aanrader. de App zou iets verbeterd kunnen worden.

VonJot 14-09-2020

Briljant systeem...

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Ik ging voor een passende soundbar voor mijn LG OLED55GX6LA smart tv op zoek. Helaas levert LG alleen maar 65" soundbars... Bummer!
Gelukkig had ik een uitstekende salesmedewerker aan het virtuele handje... Eenmaal in de winkel adviseerde hij mij deze Samsung HW-Q950T. Top of the bill, en ook nog eens een leuke promokorting in het verschiet.

Nou, vandaag werd het geleverd, en zonder te overdrijven was alles in bedrijf binnen 30 minuten, inclusief het uitpakken, opstellen en aansluiten (beetje gesmokkeld, want ik had de handleiding al gedownload en gelezen, en alles dus al goed voorbereid). Letterlijk Plug&Play! Het enige dat ik hoefde te doen was de eARC/CEC optie op de TV activeren, en het geluid knalde de kamer in!

Het apparaat aangemeld in mijn Samsung Things app op mijn Galaxy Note10+ om de boel goed in te stellen, maar het was echt een fluitje van een cent om het allemaal naar wens te configureren.

Last but not least is het echt prachtig materiaal. Een plaatje met zeer bescheiden afmetingen (nou ja, behalve de subwoofer dan), waar een sound uitkomt waar je bijna letterlijk van achterover valt.

Boven verwachting, en iedere cent waard. Aanrader voor de audiofiel die geen losse surroundset meer wil!

Jeroenbre 27-08-2020

Goede bar, mooi geluid, strak design.

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

De soundbar ziet er strak uit, hij ruikt zelfs lekker..

Het geluid is mooi en vol, de bediening is simpel.
Ook de verbinding met de sub en de achter speakers is goed en stabiel.
Inclusief wand beugel, en hdmi kabel.

Minpuntje is het aanmelden op de wifi lukt niet met de Smart Things app, waardoor ik de bar op het moment niet volledig kan gebruiken..
Wacht nog op een antwoord van support.

Anoniem 26-08-2020

Geweldige Dolby Atmos + Q-Symphony!

Geschreven voor: Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q950T

Bij onze nieuwe TV (Samsung QLED 4K 65Q95T ) hebben we deze nieuwe soundbar gekocht. De sounder + de 2 luidsprekers produceren (al) een ontzettend goed geluid, maar met de toevoeging van Q-Symphony werden we echt verrast en zelf een beetje overdonderd. Een film kijken is nooit meer hetzelfde, misschien zelfs beter en fijner dan in de bioscoop!