Sony BDV-EF1100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDV-EF1100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Benno 08-06-2016

Sony benno

Geschreven voor: Sony BDV-EF1100

Prima apparaat voor die prijs en mogelijkheden.
Vind hem alleen ontzettend langzaam met opstarten en ook afsluiten. Bluetooth werkt prima

psteer 24-10-2014
Geschreven voor: Sony BDV-EF1100

Naar aanleiding van reviews hier en bij tweakers.net en zelf bij BCC gaan kijken en proberen, heb ik deze home cinema set gekocht.
Mooie set, redelijk/goed geluid (niet voluit zetten) voor deze prijs een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben er zeker over te spreken.

bemudi 08-04-2014
Geschreven voor: Sony BDV-EF1100

Ik was op zoek naar een goede maar niet te dure home cinema set voor niet te veel geld, een 2.1 uitvoering is voor mij voldoende daar ik maar een kleine kamer heb.
Aangezien ik bij dergelijke aankopen me uitgebreid informeer op internet kwam ik op de Sony BDV EF 1100 uit omdat Sony toch een bekende naam is en de prijs aantrekkelijk was.
Het apparaat heeft een mooie vormgeving de maat is voor mij goed, en ook de aansluitingen zijn voldoende, het apparaat is met HDMI-ARC naar mijn Panasonic 39" led-tv verbonden, en de optische geluidskabel naar de settopbox van de glasvezelprovider.
Het geluid vindt ik goed beter dan het originele geluid van de tv,
Beeld van een dvd is heel mooi, bluray nog niet kunnen testen,
Home cinema set heeft ingebouwde Wifi en werkt met het content welke Sony aabiedt dit is leuk om te spelen maar heeft voor mij geen meer waarde.
Is men op zoek naar een mooie en vooral goede home cinema set voor weinig en de tv heeft nog geen smartmogelijkheden is dit volgens mij een toestel om zeker aan te bevelen

Jessica loquet 09-04-2014

Kan je via de ubs voorziening ook films kijken die op een stick staan of enkel muziek en foto's?

Mystery00 06-10-2013
Geschreven voor: Sony BDV-EF1100

Deze home cinema set is zeer compleet voor wat hij kost. NFC, Wi-Fi bluetooth en nog veel meer zit erop. Ik gebruik bluetooth heel vaak om muziek af te spelen. Hij start snel op in tegenstelling tot veel andere blu-ray home cinema sets. Ik ben ook zeer tevreden met de geluidskwaliteit. Voor zowel films als muziek heeft hij een mooi klankbereik en goede bass. De bass is niet te aanwezig tijdens rustigere muziek. Zeker een aanrader!

H.G.deVries 13-01-2014

Hoi Mystery00,

Ik heb deze set ook sinds sept 2013 in mijn bezit ben ook zeer tevreden met de kwaliteit.
Ik heb alleen problemen met de aansluitingen van m.n. de rechter luidspreker, de stekker schiet er steeds uit.