Harman Kardon BDS775

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon BDS775 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boedie29 15-05-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS775

Ik schrijf deze motivatie om iedereen af te raden dit apparaat aan te schaffen. De BDS start heel traag op duurt soms wel 2 minuten! Dan is het vervolgens de vraag of hij mijn tv box of andere apparatuur ziet. Vaak schopt hij het in de war en dan kun je opnieuw opstarten. Verder gaat hij steeds automatisch aan en bepaalt dan naar welk apparaat je moet kijken? De BDS staat eigenlijk de hele dag aan, omdat hij niet op standby te krijgen is, hij gaat toch weer vanzelf aan. De beeld kwaliteit wordt verlaagd, dat geldt ook voor het geluid, je tv moet op maximaal staan om iets te horen, je wilt dat niet via de BDS want het geluid loopt niet synchroon met het beeld, je kunt dit instellen, maar dat moet je voor elke zender opnieuw doen en het kan tijdens de uitzending ook weer verkeerd gaan lopen. Het apparaat is mega ingewikkeld en daarbij komt door zijn trage reactie je soms alweer 2 stappen verder bent en dan ben je helemaal in de war. Doet hij het wel of niet? Mijn oude logitech set (ja voor de computer) had een beter geluid en koste een tiende. Ik heb de helpdesk van Harman Kardon al verschillende keren om hulp gevraagd maar er komt geen reactie. Daarom koop wat anders want het woord service kennen ze niet. Echt bagger nooit meer Harman Kardon.

Weerwolf 16-05-2015

Ik heb deze set nu ruim een jaar in het bezit en herken geen van alle klachten, hij is wat traag met opstartem maar dat hebben alle HCS van welk merk dan ook, mijn oude Akai was een stuk trager dan deze BDS de kwaliteit van het beeld en geluid zijn prima en loopt via de set en gewoon synchroon gebruik wel een optische kabel. Ik snap ook niet wat je ingewikkeld aan het apparaat is het werkt allemaal heel simpel en duidelijk.
Ook heb ik een paar keer de helpdesk moeten bellen en ook dat ging prima en klantvriendelijk.

Xander6377 05-05-2015
Geschreven voor: Harman Kardon BDS775

Erg veel spijt van mijn aankoop. Systeem werkt erg traag bij het opstarten en het loopt ook regelmatig helemaal vast. Helaas had ik dit niet verwacht van harman cardon

Johan19571 20-06-2014
Geschreven voor: Harman Kardon BDS775

Spijt van de aankoop, mooie instalatie maar de afstandbediening is een ramp.
Systeem reageerd heel slecht op de AB, wil niet aan, dan weer niet uit.geen oplossing voorhanden.

Weerwolf 21-06-2014

Dan moet je een nieuwe AB hebben, het ligt dan echt aan je AB bij mij doe hij het prima als je hem op het systeem richt.

Weerwolf 19-06-2014
Geschreven voor: Harman Kardon BDS775

Nu een aantal maanden verder nog steeds erg tevreden over de set. Paar kleine minpuntjes, zoals het niet herkennen van alle bestanden en het blijven haperen van de netwerk verbinding zodat je moeilijker films ed kan kijken, maar daarvoor in de plaats gebruik ik een USB stick en dat werkt prima.
Ook is het lastig dat je de afstandsbediening echt moet richten op het apparaat anders werkt deze niet.
Het geluid, de weergave van het beeld als ook de Blu-ray speler werken prima.

Weerwolf 01-03-2014
Geschreven voor: Harman Kardon BDS775

Sinds een paar weken in het bezit. Gluidskwaliteit is perfect, alles klinkt heel natuurlijk bij zowel film, serie als bij muziek. Via netwerk is het mogelijk om muziek en video te bekijken of te luisteren en dit werkt prima helaas zijn niet alle bestandformaties af te spelen.
De aansluit mogelijkheden zijn goed vele mogelijkheden en ook het gebruiksgemak is prima.
Klein nadeel zijn de kabels maar dat weet je van te voren als je geen draadloze versie kiest, de prijs is stevig maar is het zeker waard.