LG BH5320F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BH5320F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Haits 29-06-2012
Geschreven voor: LG BH5320F

Ik heb deze set kort geleden aangeschaft en ik moet zeggen LG chapeau, super design, goede geluids kwaliteit en een keur aan mogelijkheden. Helaas heb ik alleen de Toy Story acties 3d films er niet bij gekregen.. Helaas. Verder een top product.

gaalje 31-12-2012

Hallo allemaal,
Is het mogelijk met deze set om radio te luisteren (digitaal of analoog) zonder dat de tv aanstaat?
Alvast bedankt!

ron westdijk 11-06-2012
Geschreven voor: LG BH5320F

Het is echt een prachtig design ,en het geluid voor een 2.1 speakersysteem echt geweldig ,en dan de mogelijkheden echt super draadloos streamen met bij geleverde software (nero mediahome 4) werkt geweldig ,
en dat met welk formaat dan ook echt top.
LG heeft me weer versteld doen staan klasse.

jolamo62 06-06-2012
Geschreven voor: LG BH5320F

Design van de LG BH53220F is onwijs mooi en strak(smaken verschillen)

Er zijn gigantisch veel mogelijkheden op het apparaat, zoals online radio luisteren naar radiozenders over de hele wereld!

Wij hebben onze digitale muziek/films op een 1TB externe schijf staan en hebben deze via usb kunnen aansluiten op het apparaat en hoeven nooit meer cd's te wisselen oid.. geweldig..werkt PERFECT!

Echt...als je besluit dit apparaat aan te schaffen zul je verbaasd zijn van de mogelijkheden, de geluidskwaliteit is SUPER!

Niet twijfelen... gewoon doen!