Bosch UniversalAquatak 135 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch UniversalAquatak 135 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

DH 30-07-2021

Dit is een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Ben zeer tevreden met deze aankoop. Het toestel is zeer handig in gebruik. Een echte aanrader!

Pluspunten

• compact
  • goede prijs

Tpieter 29-07-2021

Prima instap hogedrukreiniger. Makkelijk in gebruik en stil.

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Dit is mijn eerste hogedrukreiniger en maakt het wat moeilijker als referentiekader. Anderzijds kan ik natuurlijk wel zeggen dat het heel makkelijk is om hem te installeren en te gebruiken. Hij werkt bijzonder stil en heeft 3 verschillende stralen die makkelijk te wisselen zijn. Enkel wat vreemd dat hij geen constante straal levert. De bouwkwaliteit geeft ook een secure indruk. Dus zeker een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen constante straal

Kris 29-07-2021

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Ik ben erg tevreden over dit product. Het doet wat moet. Verwijderd zonder moeite groenaanslag. Ideaal voor middelmatig gebruik.
De verstelbare kop is pluspunt, geen gedoe meer met aparte accessoires, lange elektriciteitskabel, licht gewicht maar toch robuust
Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Verstelbare kop

Tijl 29-07-2021

onklopbaar voor de huidige prijzen

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Onklopbaar toestel voor zijn prijs.
Eerst en vooral was ik onder de indruk hoe compact dit toestel op zich al is en nog meer van hoe compact het gemaakt kan worden.
Alle kabels zijn netjes weg te steken en de lange hendel klapt naar beneden en naar achter waardoor hij heel weinig plaats inneemt.
Alles voelt zeer degelijk van kwaliteit behalve het stukje waar de slang op aangesloten moet worden.
Dit is van een doorzichtig, hard plastiek wat ik liever in een zachter plastiek of nog beter ijzer had gezien.
Het toestel is voldoende krachtig voor de meeste klussen. Uiteraard is heeft dit toestel “maar” 135 bar dus verwacht ook geen wonderen.
Voor mij een perfecte allrounder; auto wassen, gevel afspuiten, oprit afspuiten,.. allemaal geen probleem.

Er zijn ook heel veel extra accessoires beschikbeer en zelfs verloopstukje om onderdelen van andere merken aan te sluiten.

Een van dé grootste voordelen van ik de kop die je kunt veranderen van stand waardoor je geen koppen meer moet wisselen.
Echter is dit helaas ook het onderdeel die soms problemen gaf bij mij.
Bij de “piraalstand” spoot hij soms gewoon een rechte straal. Echter na even te stoppen met spuiten en onmiddellijk te herspuiten deed hij gewoon weer wat hij moest.

Pluspunten

• compact
  • gewicht
  • hoeveelheid accessoires
  • prijs

Minpunten

• kop liet het soms afweten in spiraal

Bonnito 23-07-2021

Aquatak135

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Alles was mooi ingepakt en duidelijke montagehandleiding ( of tekeningen).
Alles zit mooi en netjes op zijn plaats opgeborgen aan de aquatak.
Bij mijn tweede gebruik een gewone bestelwagen gewassen. Daar ik dacht dat hij te klein van formaat zou zijn is hij verrassend krachtig voor zijn formaat.
Zijn draaibaar kopstuk is zeker handig want je hebt geen drie aparte stukken nodig.
De schuimlans is super gemakkelijk om je voertuig in te zepen.
Super handig ding. licht en gemakkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Draaibaar kopstuk
  • schuimlans

Minpunten

• geen oprolmogelijkheid voor lans

fatih 22-07-2021

Sterke aanrader voor wie een hogedrukreiniger zoekt

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Prijs kwaliteit een uitstekende hogedrukreiniger. Moeiteloos schoonmaken en compact opbergen.

Pluspunten

• Sterk
  • 3-in-1 sproeikop
  • compact

Wesley 22-07-2021

Een groene verademing

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

In vergelijking met de Karcher die we een aantal jaar geleden hebben gehad en nooit hebben vervangen is de Bosch een verademing. Niet meer klooien met verlengkabels en opzetstukken die je toch maar kwijt doet... de straal is krachtig genoeg om het grofvuil van de auto en camper te verwijderen waarna het poetsen krasvrij kan gebeuren, wel jammer dat er geen terrasreiniger op te verkrijgen is, je kan het ook zo doen maar dan spuit het alle kanten uit zodat je uiteindelijk meer aan het poetsen bent dan het terras alleen. Maar over het algemeen onder de indruk van deze groene held....

Pluspunten

• krachtig
  • geen losse onderdelen

Minpunten

• geen terrasreiniger

ThomasL 21-07-2021

Kwalitatief hoogstaande hogedrukreiniger

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Ik heb deze hogedrukreiniger een maand kunnen testen en kan hem enkel vergelijken met de 2 Black & Decker hogedrukreinigers die ik vroeger had. Ik moet zeggen dat deze van Bosch kwalitatief stukken beter is dan de Black Deckers. Het toestel voelt echt degelijk aan en het toestel ligt goed in de hand. Op zich misschien een kleinigheid, maar iets wat mij direct opviel en ik heel handig vindt is het langere stroomsnoer. Daardoor kunje het toestel vlot gebruiken zonder altijd een verlengsnoer nodig te hebben. Ook de multifunctionele spuitmond is echt een gemak. Waar je met andere merken moet liggen knoeien met het verwisselen van opzetstukken hoef je hier enkel de kop een slag te draaien en je schakelt over naar een andere modus. Alsik één minpuntje moet noemen is het dat naar mijn aanvoelen de waterdruk wanneer je het opzetbakje voor zeep gebruikt iets te hoog is. Maar dat is maar een klein puntje in vergelijking met het overheersende positieve beeld dat ik van dit toestel heb.

Pluspunten

• lang stroomsnoer
  • multifunctionele spuit kop
  • degelijk toestel

Anneke G 21-07-2021

korte metten met vuil

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Wat een fijn toestel om mee te werken. Niet alleen erg handig om in elkaar te zetten en netjes op te bergen (erg compact), maar het reinigt ook erg goed. Sterke straal en een echt pluspunt, de 3-standen op de spuitkop die je makkelijk kan wisselen met 1 druk op de knop. Ook de lange aansluiting is erg gebruiksvriendelijk. Je kan grote oppervlaktes reinigen zonder het toestel van plaats te veranderen.

Pluspunten

• 1 spuitkop-3standen
  • compact op te ruimen

Kevinternat 18-07-2021

Bosh uni aquatak 135

Geschreven voor: Bosch UniversalAquatak 135

Wij mochten deze compacte Boch uni Aquatak 135 testen gedurende een maand.
De instalatie verliep zeer vlot en wijst zichzelf uit.
Verder is deze zeer compact en zijn alle onderdelen makkelijk op te bergen in/aan de hoge druk zelf.
De kracht is zeker voldoende voor gewoon gebruik.
Enkel echt hardnekkig vuil deed hij iets langer over maar lukte zeker.
Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Compact
  • Voldoende kracht voor regelmatig gebruik
  • Doseerbox om bv autoshampoo te gebruiken
  • 3 in 1 lans