Powerplus POWXG90425 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Powerplus POWXG90425 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

odi 28-04-2018

Zeer goede machine

Geschreven voor: Powerplus POWXG90425

Werkelijk heel krachtige machine voor die prijs met ongekend veel accesoires inbegrepen.
Maakt een robuuste indruk, ik heb de machine nog niet lang genoeg om de duurzaamheid te kunnen beoordelen.
Ik had een licht (120 bar) machientje maar mijn terras en tuin ornamenten waren afgelopen winter dermate groen geworden dat het voor mij veel te lang ging duren om de zaak schoon te krijgen (ben lang met slechte rug).
Vooral de lange lans is voor mij heel prettig, daarbij is deze machine veel krachtiger, ook de accesoires werken heel goed (terrasreiniger en verstelbare lans).
Het bereik van 13 meter (8 meter slang + 5 meter electr. kabel) is voor mij voldoende, de machine is met de grote wielen makkelijk te verplaatsen en blijft goed rechtop.
Door de kracht en robuuste bouw is de machine natuurlijk wel groter en zwaarder maar dat is voor mij geen probleem.
Het pistool is makkelijk los te klikken en dan rolt de slang prima op.
Qua prijs/prestaties voor mij zeer goed, ben zeer tevreden.
Enig minpunt wat ik kan noemen is de gebruiksaanwijzing (lees je vaker bij al dit soort machines) alleen een paar niet erg duidelijke plaatjes zonder beschrijving maar na wat puzzelen en logisch denken was het in elkaar zetten ook weer niet zo'n groot probleem.

Pluspunten

• krachtige prestaties
  • robuuste bouw
  • zeer geschikt voor lange mensen door verlengstuk
  • accesoires werken goed

Minpunten

• gebruiksaanwijzing