Eurom HP1404 Hogedrukreiniger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom HP1404 Hogedrukreiniger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Trudy 14-04-2017

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over deze reiniger!! Zeker qua prijs en wat hij doet, ik heb ooit een dure geleend en deze kleine krachtpatser doet niet onder!!! Ondanks dat hij af en toe oververhit raakt en hij moet afkoelen, ach dan neem ik wat te drinken en ga weer verder, juist een lekkere pauze!

Pluspunten

• Compact
  • Lange slang
  • Doet zijn werk!

Andre72 10-04-2017

afrader

Dit is echt een afrader. Ik had deze in de aanbieding bij de Dirk gekocht. Na eerste opstart kan je ongeveer 2 tegels formaat 40x60 schoonspuiten dan moet hij afkoelen
Zodra hij voldoende afgekoeld is..Na ongeveer 5 minuten kan je weer verder werken maar dan krijg je het niet voor elkaar om 2 tegels van 30x30 schoon te spuiten omdat de motor dan alweer te wsrm is geworden en weer 5 minuten nodig heeft om af te koelen. Al met al ben je met dit apparaat langer bezig met wachten dan dat je er effectief mee kan werken.

Pluspunten

• compact
  • geeft voldoende druk
  • goedkoop

Minpunten

• wordt te snel warm
  • meer wachten dan werken